g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#iemdallas
TombStone

Menadżer Complexity krytykuje decyzję ESL. "Powinni usunąć każdą drużynę, która nie mogła zagwarantować swojego przyjazdu"

@messioso

Powinni usunąć każdą drużynę, która nie mogła zagwarantować swojego przyjazdu zgodnie z warunkami zaproszenia. Fatalny precedens, że drużyny mogą kontrolować, kiedy przyjeżdżają, a organizator się do tego dostosuje, zwłaszcza po wcześniejszym ostrzeżeniu. Grzywny nie zmniejszają wygranych pieniędzy, więc wartość VRS jest nadal w pełni nienaruszona. Inne drużyny mają naruszoną integralność swoich meczów z powodu opóźnionego harmonogramu w porównaniu do standardów obowiązujących na innych turniejach ESL.

@HLTVorg

ESL addresses scheduling clash between PGL Astana and IEM Dallas

ESL addresses scheduling clash between PGL Astana and IEM Dallas
ESL's statement gives information regarding the consequences of attending both events, as well as how it will work for teams, "in the interest of openness and transparency."
122
2
+1
#ynk
TombStone

YNk nie wierzy, że ma sens gra zarówno na PGL Astana, jak i IEM Dallas

@YNk

Nawet jeśli drużyny dotrą na miejsce, w jakim będą stanie? W poniedziałek o 02:15 jest lot Turkish Airline, w który po przesiadce w Stambule ląduje w Dallas o 12:45 tego samego dnia. To 20 godzin podróży przy niewielkiej ilości snu. Różnica czasu między Astaną a Dallas wynosi 10 godzin.

@HLTVorg

ESL addresses scheduling clash between PGL Astana and IEM Dallas

ESL addresses scheduling clash between PGL Astana and IEM Dallas
ESL's statement gives information regarding the consequences of attending both events, as well as how it will work for teams, "in the interest of openness and transparency."
113
2
@YNk

Rozumiem, że drużyny nie chcą przegapić tych turniejów (mogą również pozostać w USA po Dallas do Austin Major) i że organizatorzy chcą, aby najlepsze drużyny uczestniczyły w ich turniejach. Ale to jest trochę śmieszne.

43
0
+2
#iemdallas
TombStone

ESL pozwala na udział w PGL Astana i IEM Dallas, ale z konsekwencjami

ESL pozwala na udział w PGL Astana i IEM Dallas, ale z konsekwencjami

ESL pozwala na udział w PGL Astana i IEM Dallas, ale z konsekwencjami

ESL wydało oświadczenie dotyczące udziału drużyn w obu turniejach – PGL Astana i IEM Dallas – podkreślając ryzyko związane z harmonogramem oraz konsekwencje dla zespołów. Mimo początkowej informacji, że uczestnictwo w obu wydarzeniach nie będzie możliwe, ESL finalnie dopuściło taką opcję. Drużyny, które awansują do półfinałów PGL Astana, dotrą do Dallas dopiero 19 maja o 12:45, co oznacza, że opuszczą obowiązki medialne i mogą narazić się na walkowery w razie opóźnień. ESL nałoży na te zespoły kary finansowe – 4 000 dolarów oraz 5% potrącenia z nagrody – za nieobecność na media day. Ponadto regulamin przewiduje utratę pierwszej mapy po 15 minutach od planowanego startu meczu oraz całego spotkania po 30 minutach. Wśród drużyn ryzykujących występ w obu turniejach są: Eternal Fire, The MongolZ, G2, GamerLegion i FURIA.

+1
#910
TombStone

910 dobija M80! Cztery fragi!

alt
0
#senzu
TombStone

Senzu z konkretnymi głowami!

alt
+1
#hunter
TombStone

huNter wstał! G2 2:0 Imperial

+18
#hunter
TombStone

huNter ma swój dzień! 1vs3

alt
+2
#fallen
TombStone

FalleN: Każda drużyna, która nie osiągnęła jeszcze najwyższego poziomu i nie wygrywa turniejów, jest w fazie budowy – aż do momentu, gdy przestanie istnieć

FalleN: Każda drużyna, która nie osiągnęła jeszcze najwyższego poziomu i nie wygrywa turniejów, jest w fazie budowy – aż do momentu, gdy przestanie istnieć

FalleN: Każda drużyna, która nie osiągnęła jeszcze najwyższego poziomu i nie wygrywa turniejów, jest w fazie budowy – aż do momentu, gdy przestanie istnieć

Z mojego punktu widzenia każda drużyna, która nie osiągnęła jeszcze poziomu S-tier i nie wygrywa turniejów, jest w fazie budowy – aż do momentu, gdy przestanie istnieć. Każdy zespół dąży do wewnętrznego rozwoju, zarówno indywidualnie, jak i zespołowo, aby dojść do poziomu, na którym można walczyć o trofea. Więc kiedy mówię, że jesteśmy w fazie budowy, to dlatego, że jeszcze tego poziomu nie osiągnęliśmy. Jestem w FURII od półtora roku, dotarliśmy do finału Elisa, do półfinału Rio, i myślę, że to były nasze najlepsze momenty na turniejach. Nie można więc powiedzieć, że osiągnęliśmy to, czego chcemy – czyli bycie drużyną z czołówki, wchodzącą w każdy turniej z pewnością, że awansuje do najważniejszych faz play-offów, że będzie miała realną szansę na finał i w końcu zwycięstwo. O to właśnie mi chodzi. Nadal jesteśmy zespołem, który próbuje znaleźć najlepszy sposób na wykorzystanie potencjału każdego gracza, aby dojść do tego poziomu. Dopóki tam nie dotrzemy, zawsze będziemy w fazie budowy.

Źródło: HLTV
+3
#FL4MUS
TombStone

FL4MUS: Rozumiem i akceptuję fakt, że nie jestem jeszcze stabilnym graczem

FL4MUS: Rozumiem i akceptuję fakt, że nie jestem jeszcze stabilnym graczem

FL4MUS: Rozumiem i akceptuję fakt, że nie jestem jeszcze stabilnym graczem

Ten mecz pokazał, że potrafimy grać naprawdę dobrego CS-a – nasza komunikacja, strzelanie, wszystko… Możemy ich (Vitality - dop.red.) pokonać, ale nadal są niesamowicie mocni i nigdy ich jeszcze nie pokonałem. Nienawidzę dawać jakichkolwiek przewidywań. Po prostu muszę pokazać dobrego CS-a. Jeśli wszyscy pokażemy dobrego CS-a, możemy wygrać. Jeśli nie, to przegramy. Rozumiem i akceptuję fakt, że nie jestem jeszcze stabilnym graczem, nie mogę powiedzieć, że jutro zagram tak samo dobrze. Wciąż nie jestem doświadczonym zawodnikiem. Nie mam tej pewności siebie, nie mam tych zasobów, które mają inni gracze – zwłaszcza jeśli chodzi o mentalność. Ale tak, wszystko może się zdarzyć.

Źródło: HLTV
+4
#fl1t
TombStone

FL1T z clutchem 1vs3

alt
-2
#frozen
TombStone

4K frozena kończy ANubisa!

alt
+1
#elige
TombStone

EliGE ugrał sam na trzech

alt
+1
#zywoo
TombStone

EZ4ZYWOO! ACE!

alt
+3
#jabbi
TombStone

jabbi sam zatrzymał atak na B

alt
-2
#staehr
TombStone

Staehr wyclutchował 1vs2

alt
-2
#MRQ
TombStone

BLAST ujawnia organizatorów kwalifikacji przed Majorem w Austin

BLAST ujawnia organizatorów kwalifikacji przed Majorem w Austin

BLAST ogłosiło operatorów turniejowych dla nadchodzących Major Regional Qualifiers (MRQ), które odbędą się w kwietniu. Wszystkie kwalifikacje zostaną rozegrane online, a w organizację zaangażowane będą znane podmioty esportowe. Liga Ace powróci do obsługi kwalifikacji w Ameryce Północnej i Południowej, podobnie jak GGTV, które ponownie zajmie się rozgrywkami w Chinach. Nowością jest przejęcie organizacji europejskiego etapu przez Relog, znane z prowadzenia BLAST Rising. W Mongolii i Oceanii dotychczasowego operatora, MESA, zastąpi eSports Network (ESN). Operatorzy MRQ: Europa: Relog Ameryka Północna: Liga Ace Ameryka Południowa: Liga Ace Mongolia i Azja Zachodnia: eSports Network (ESN) Oceania: eSports Network (ESN) Chiny: GGTV

Źródło: BLAST
+1
#igs
TombStone

ESL zmienia nazwę Intel Grand Slam na ESL Grand Slam – bez oficjalnego ogłoszenia

ESL zmienia nazwę Intel Grand Slam na ESL Grand Slam – bez oficjalnego ogłoszenia

ESL zmienia nazwę Intel Grand Slam na ESL Grand Slam – bez oficjalnego ogłoszenia

ESL po cichu przemianowało prestiżowe rozgrywki Intel Grand Slam na ESL Grand Slam. Zmiana pojawiła się w grafikach kończących transmisję ESL Pro League Season 21, choć wciąż widniały tam wzmianki o dawnej nazwie. Nowa nazwa została już zaktualizowana na oficjalnej stronie organizatora, mimo że ESL nie wydało jeszcze żadnego oficjalnego komunikatu w tej sprawie. Co ciekawe, podczas IEM Katowice wciąż używano starego oznaczenia, a lutowy komunikat prasowy o przedłużeniu współpracy z Intelem odnosił się do „Intel Grand Slam V”. HLTV próbowało uzyskać komentarz od ESL, jednak do momentu ich publikacji nie otrzymało odpowiedzi.

Źródło: HLTV
-3
#nin9
TombStone

nin9 z clutchem 1vs!

alt
+1
#nin9
TombStone

nin9 clutchuje 1vs2

alt
+1
#hunter
TombStone

huNter: Gramy znacznie lepiej na treningach, bo nie mamy wtedy tak dużej presji

huNter: Gramy znacznie lepiej na treningach, bo nie mamy wtedy tak dużej presji

huNter: Gramy znacznie lepiej na treningach, bo nie mamy wtedy tak dużej presji

Zdecydowanie spodziewałem się, że będzie ciężko i że to nie będzie to samo, tak. Szczerze mówiąc, gramy znacznie lepiej na treningach, bo nie mamy wtedy tak dużej presji na swoich barkach – wygląda to lepiej, wygrywamy wiele sparingów i ogólnie robimy dobre rzeczy. Oczywiście to tylko treningi, ale różnica w presji między nimi a oficjalnymi meczami jest ogromna. Jeśli uda nam się trochę zmniejszyć tę presję podczas oficjalnych spotkań, będziemy znacznie lepszą drużyną. Ale tak, wiedziałem, że to będzie trudne. Musimy po prostu walczyć – każdy w drużynie naprawdę ciężko pracuje. Atmosfera jest świetna, nastrój w zespole jak zawsze jest niesamowity. Ufamy sobie, wierzymy w siebie nawzajem i musimy to po prostu pokazać na serwerze.

Źródło: HLTV
+14
#mercenaries
TombStone

Skład stworzony przez NBK szuka organizacji i na własną rękę poleci na turniej w Las Vegas

@NBK

Nasza drużyna CS2 szuka organizacji do reprezentowania! 🔹 Szukamy organizacji lub marki, która wesprze nas w nadchodzących kwalifikacjach do turniejów. 🔹 Już zakwalifikowaliśmy się do zamkniętych kwalifikacji PGL Astana, a naszym celem jest zdobycie jak największej liczby punktów VRS, aby jak najszybciej osiągnąć najwyższy poziom. W tym celu planujemy także występ na Fragadelphia w Las Vegas w przyszłym miesiącu. 🔹 Poszukujemy również francuskojęzycznego trenera, który w pełni zaangażuje się w nasz projekt i poprowadzi nas do przodu. 📩 Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami mailowo: mercenairescs@gmail.com lub bezpośrednio przez jednego z członków zespołu. Do zobaczenia w grze! Wasza piątka najemników 🏆

1.2K
138
+8
#kuben
TombStone

kuben: Widzę swoją szansę w letnim okienku transferowym. Jestem gotowy na powrót

kuben: Widzę swoją szansę w letnim okienku transferowym. Jestem gotowy na powrót

kuben: Widzę swoją szansę w letnim okienku transferowym. Jestem gotowy na powrót

Chciałbym ścigać marzenia razem z grupą ludzi, którzy podzielają podobne wartości do moich. Pomagać zawodnikom stawać się lepszymi ludźmi i pozwalać im czuć, że się rozwijają. Mam umiejętności, by trenować topową drużynę i taka praca byłaby marzeniem. Jednak moje ostatnie projekty pokazują również, że mogę przejąć zespół z ciągłymi problemami, pomóc go odbudować i konsekwentnie osiągać wyznaczone cele. Przejęcie drużyny w środku sezonu jest raczej nierealne, ale widzę swoją szansę w letnim okienku transferowym. Jestem gotowy na powrót.

Źródło: HLTV
+15
#big
TombStone

Kakafu odchodzi z BIG, xenn tymczasowym trenerem

Kakafu odchodzi z BIG, xenn tymczasowym trenerem

Kakafu odchodzi z BIG, xenn tymczasowym trenerem

Organizacja BIG ogłosiła zakończenie współpracy z Alexandrem „kakafu” Szymanczykiem. Jego miejsce jako trener tymczasowy zajmie Sebastian „xenn” Hoch, który dołączył do sztabu zespołu w styczniu jako asystent. Kakafu objął funkcję trenera w maju 2024 roku po Fatihu „gob b” Dayiku i pomagał drużynie w trudnym okresie odbudowy składu niemieckojęzycznego. Mimo stabilizacji, BIG nie zdołało przebić się do czołowej dziesiątki światowego rankingu ani awansować do fazy pucharowej dużych turniejów, co przesądziło o decyzji organizacji. Nowy trener, xenn, wcześniej prowadził ALTERNATE aTTaX, z którymi dotarł do play-inów IEM Cologne 2024. Przed nim spore wyzwanie – BIG przygotowuje się do IEM Melbourne oraz PGL Astana, a także ma niemal pewne miejsce w kwalifikacjach do Majora dzięki 20. pozycji w VRS. Aktualny skład BIG: Johannes „tabseN” Wodarz Karim „Krimbo” Moussa Jon „JDC” de Castro Can „kyuubii” Ali Marcel „hyped” Köhn Sebastian „xenn” Hoch (trener tymczasowy)

+1
#launx
TombStone

lauNX wraca do Nexus, ale ADRON wciąż w składzie jako stand-in

lauNX wraca do Nexus, ale ADRON wciąż w składzie jako stand-in

lauNX wraca do Nexus, ale ADRON wciąż w składzie jako stand-in

Nexus oficjalnie ogłosiło powrót Laurențiu "lauNX" Țârlei do drużyny. 19-letni zawodnik, który reprezentował organizację w latach 2021-2022, zastąpił Roberto "ADRON" Pauna w podstawowym składzie. Mimo zmiany, ADRON nadal będzie grał jako stand-in, ponieważ Nexus nie może wystawić lauNXa w trwających turniejach. Powodem wg organizacji ma być błąd systemu VRS, który przez dwa miesiące uwzględniał nieaktualny skład drużyny, co wpłynęło na zaproszenia do turniejów. Pełny skład Nexus prezentuje się następująco: Cătălin-Ionuț "BTN" Stănescu Adrian "XELLOW" Guță Cosmin "ragga" Teodorescu Alexandru "s0und" Ștefan Laurențiu "lauNX" Țârlea Stand-in: Roberto "ADRON" Paun.

+1
#blast
TombStone

BLAST przyznał azjatycką dziką kartę na turniej w Meksyku. Otrzymało ją... Liquid

@Ne0Kai

Więc memy z azjatycką dziką kartą Liquid nie poszły na marne, co 😅?

378
4
@ggTeaTime

Tak straszni konkurenci. Wyciskanie z PGL opłat za uczestnictwo kosztuje cię ranking? Pieprzyć to, pójdziemy rozwalić z najbardziej pozbawiony praw region na świecie.

41
0
@Ne0Kai

System jest chyba po to, by go łamać?

3
0
@ggTeaTime

Nie można zrobić majora bez wyjazdu do Azji, nawet z 32 drużynami

1
0
@Ne0Kai

Nie zrozum mnie źle, są trochę dupkami, ale ostatecznie to nadal zepsuty system Valve

3
0
@messioso

BLAST miał wolną wolę, aby zaprosić Flyquest, zaproszenia z dziką kartą nie muszą być zgodne z VRS. Zdecydowali się zaprosić Liquid z Azji, więc mogli zaprosić, zakładam, Wildcard poprzez NA. Nie obwiniajcie Valve za świadomą decyzję BLAST o wykluczeniu (prawdziwego) regionu Azji/OCE.

22
2
@Ne0Kai

Och, nie ma mowy, po prostu założyłem, że Liquid kwalifikowało się, więc byli technicznie następni najwyżej sklasyfikowani z regionu (Azji). W takim razie jest zupełnie inaczej

1
0
@messioso

Kwalifikowali się, nie byli konieczni. Byli również nr 1 w NA, więc BLAST zdecydował się zaprosić ich z Azji. Zasadniczo mówią, że wolą mieć Wildcard niż Flyquest/prawdziwą drużynę, która pochodzi i reprezentuje Azję. Liquid jest w tym w 100% niewinne, nie mając innego wyboru, jak tylko zaakceptować.

22
1
-2
#apex
TombStone

3K apEXa w rundzie force!

alt
+1
#brollan
TombStone

Brollan o prowadzeniu: Nie spodziewałem się, że będzie tak ciężko, zwłaszcza na poziomie indywidualnym

Brollan o prowadzeniu: Nie spodziewałem się, że będzie tak ciężko, zwłaszcza na poziomie indywidualnym

Brollan o prowadzeniu: Nie spodziewałem się, że będzie tak ciężko, zwłaszcza na poziomie indywidualnym

Oczywiście jest wiele poświęceń. Jest dużo pracy poza serwerem, ale powiedziałbym, że staram się radzić sobie z tym całkiem dobrze. Staram się pracować nad tym każdego dnia, staram się poprawić jak najwięcej. Może to dotyczyć naszego playbooka, moich calli, freeztime'ów. Ja i sycrone dużo razem pracujemy, zawsze rozmawiamy o rzeczach, które możemy poprawić, szczególnie u mnie, a on bardzo mi pomaga. To oczywiście jego zasługa. Nie spodziewałem się, że będzie tak ciężko, zwłaszcza na poziomie indywidualnym. Myślę, że nie jestem zły, ale czasami nie można skupić się na celowniku, tak po prostu jest. Ogólnie rzecz biorąc, staram się poprawić tak bardzo, jak tylko mogę, i oczywiście jest to naprawdę świetna zabawa.

Źródło: HLTV
-2
#Apogee
TombStone

Znów to OG

+12
#pain
TombStone

paiN testuje deemO, kauez na ławce

paiN testuje deemO, kauez na ławce

paiN testuje deemO, kauez na ławce

Jak podaje dust2.com.br paiN wprowadza zmiany w składzie po niestabilnym początku sezonu. Kaue „kauez” Kaschuk został przesunięty na ławkę rezerwowych, a jego miejsce tymczasowo zajmie Iago „deemO” Henrique z akademii. 21-letni kauez dołączył do paiN w sierpniu 2023 roku i reprezentował drużynę na międzynarodowych turniejach, w tym dwóch Majorach. deemO, który trafił do akademii paiN w 2023 roku, zadebiutuje w głównym składzie na PGL Buchares. Nie wiadomo, jak długo potrwa okres testowy, ale zawodnik weźmie udział w kilku turniejach zespołu. Aktualny skład paiN: David „dav1deuS” Tapia Iago „deemO” Henrique (testy) João Vinícius „Snow” Bueno Lucas „nqz” Soares Rodrigo „biguzera” Bittencourt Trener: Henrique „rikz” Wakku Ławka rezerwowych: Kaue „kauez” Kaschuk

Źródło: Dust2.com.br
+3
#valve
TombStone

Więcej drużyn zagra na turniejach Tier1. Valve zmieniło reguły turniejów

Więcej drużyn zagra na turniejach Tier1. Valve zmieniło reguły turniejów

Podsumowanie najważniejszych zmian wprowadzonych w zasadach rzez Valve: - Tier 2 wymaga teraz wykluczenia globalnych drużyn z miejsc 1-12., ale poza tym może zapraszać zespoły z czołówki dowolnego regionu lub filtrowanego VRS. - Zwiększono minimalną liczbę zaproszeń na Tier1 do 20. - Zmieniono termin ogłoszenia turniejów z 24 miesięcy na 22 miesiące. - Zmieniono termin dostarczenia dodatkowych informacji dotyczących turniejów z 12 miesięcy na 10 miesięcy. - Zmieniono ustalenie lokalizacji turnieju z ogólnego regionu na region wizowy. - Dodano wymóg, aby drużyna z dziką kartą była sklasyfikowana poniżej 12. miejsca VRS. - Dodano możliwość konkretnego określenia VRS do początkowego rozstawienia.

Źródło: github
+12
g4skins
#szpero
owange

SZPERO wraca na serwer! Trener Rebels zastąpi dziś olimpa

@RebelsGamingCS2

🚨 @SZPEROcs zastąpi @olimpxDD w dzisiejszych meczach z powodu problemów zdrowotnych. Wracaj do zdrowia Patryk 🖤 #BeRebels ♦️ #VamosKurwa

🚨 @SZPEROcs is going to replace @olimpxDD for today's games due to health problems. Get well soon Patryk 🖤 #BeRebels ♦️ #VamosKurwa

43
0
+5
Tagi:#szpero#rebels#olimp