g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#skullz
TombStone

Rewolucja w FURII trwa?! Łotysz zastąpi skullza?

Rewolucja w FURII trwa?! Łotysz zastąpi skullza?

Rewolucja w FURII trwa?! Łotysz zastąpi skullza?

Jak informuje portal GameArena, a potwierdza brazylijski oddział Dust2, Felipe "skullz" Medeiros ma nie być już częścią aktywnego składu FURII. Według tych doniesień, brazylijska organizacja zdecydowała się przesunąć zawodnika na ławkę rezerwowych, kontynuując tym samym proces umiędzynarodowienia zespołu. Głównym kandydatem do zajęcia jego miejsca ma być były gracz Team Liquid, Mareks "YEKINDAR" Gaļinskis. Skullz pozostaje związany kontraktem z FURIĄ, jednak według wspomnianych źródeł, podobnie jak wcześniej Marcelo "chelo" Cespedes, nie będzie brał udziału w meczach pierwszej drużyny, czekając na dalsze decyzje organizacji. Jak sugerują raporty, priorytetem dla FURII ma być teraz YEKINDAR. 25-letni Łotysz od grudnia ubiegłego roku znajduje się na ławce rezerwowych Team Liquid. Jego potencjalny transfer wpisuje się w strategię budowania międzynarodowego składu przez brazylijską organizację. Pozyskanie YEKINDARA będzie jednak wymagało porozumienia z Liquid w sprawie wykupu lub wypożyczenia zawodnika. Jeśli transfer Łotysza doszedłby do skutku, potencjalny skład FURII mógłby prezentować się następująco: - Gabriel "FalleN" Toledo - Danil "molodoy" Golubenko - Kaike "KSCERATO" Cerato - Mareks "YEKINDAR" Gaļinskis - Yuri "yuurih" Boian - Sidnei "sidde" Macedo (trener) - Marcelo "chelo" Cespedes (rezerwa) - Felipe "skullz" Medeiros (rezerwa)

Źródło: dust2.com.br
+3
#w0nderful
TombStone

w0nderful z clutchem 1vs3

alt
-2
#jt
TombStone

Soczyste głowy JT na midzie!

alt
0
#subtick
TombStone

To nie subtick jest problem CS2?

@poggu__

Serwery społeczności (community servers) technicznie mogą usunąć informacje o subticku z komend użytkownika (usercmds) i je ignorować. Zastanawiam się, dlaczego żaden serwer tego nie robi, skoro najwyraźniej subtick to absolutnie najgorsza rzecz w CS2; może dlatego, że subtick nie jest problemem stojącym za wszystkim, na co ludzie narzekają.

398
11
@poggu__

Ginięcie za ścianami – kompensacja opóźnień (lag compensation). Im gorszy jest stan sieci przeciwnika, tym częściej się z tym spotkasz; nie jest to związane z subtickiem. Obwiniajcie cokolwiek, co to powoduje (matchmaking, marginesy, duże pakiety), a nie subtick. To samo zjawisko istnieje w CS:GO i Valorancie – podstawy działania sieci 101.

143
2
@poggu__

Gdyby kompensacja opóźnień (lag compensation) nie istniała, praktycznie za każdym razem, gdy strzelałbyś do kogoś na ekranie, chybiłbyś. Musiałbyś celować z wyprzedzeniem tam, gdzie serwer faktycznie widzi gracza. To również dlatego dema bywają niedokładne – nie pokazują tego, co widzi gracz z opóźnieniem.

110
0
@poggu__

Gdy strzelasz, klient wysyła serwerowi swój aktualny tick, a serwer cofa czas do tego ticka, aby zobaczyć, gdzie gracz faktycznie znajdował się z perspektywy tego klienta. To właśnie wykorzystują cheaty typu backtrack – ustawiają one wartość [czasu/ticka] na taką, która przynosi im najwięcej korzyści (do 250 ms).

77
0
+5
#valve
TombStone

Twórcy CS2 zareagowali na wpis DonHaciego na temat braków CS2 względem CS:GO

@DonHaci

Upadek rozgrywki przy przejściu z CS:GO do CS2 należy zbadać i zapisać w podręcznikach historii.

1.6K
40
@DonHaci

Nie nagrywam własnych gier i nawet nie gram już tak dużo turniejowego, więc główny tweet nie wynikał z frustracji, ale z dojścia do wniosku, że CS2 nie będzie miał tego genialnego gunplayu z CS:GO. Jeśli macie nagrane klipy, na których giniecie za ścianami, [pokazujące] problemy z ogólnym gunplayem i problemy z serwerami, odpowiedzcie tutaj, aby zespół mógł się temu przyjrzeć. Główne pogorszenia, które zauważyłem, to: ginięcie za ścianami (muszę przyznać, że nie tak częste jak na premierę), nie można trzymać kątów tak dobrze jak w CS:GO, „opóźnione hitboxy”, jeśli to ma sens – gdzie strzelam do kogoś, kto wyraźnie minął już mój celownik, ale i tak ginie, ponieważ jego hitbox wydaje się opóźniony w stosunku do wizualnego modelu gracza.

204
2
+10
g4skins
#elige
TombStone

EliGE ugrał sam na trzech

+1
Tagi:#elige#1vs3#faze#clutch#blast#blastlisbon