Sponsor serwisuBetclic
g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#budapestmajor
d3oo

flameZ: Teraz chodzi tylko o położenie wisienki na torcie, zamknięcie tego roku kolejnym Majorem

flameZ: Teraz chodzi tylko o położenie wisienki na torcie, zamknięcie tego roku kolejnym Majorem
Zdjęcie: ESL

flameZ: Teraz chodzi tylko o położenie wisienki na torcie, zamknięcie tego roku kolejnym Majorem

Cóż, to by dla nas dużo znaczyło. Mieliśmy oczywiście cholernie niesamowity rok. Prawdopodobnie zeszły sezon był najlepszym w historii. W tym sezonie zdobyliśmy jedno trofeum i dotarliśmy do dwóch finałów, awansowaliśmy do wszystkich półfinałów, i myślę, że teraz chodzi tylko o położenie wisienki na torcie, zamknięcie tego roku kolejnym Majorem back to back. Wiesz, wielu z naszych graczy będzie miało wtedy... ropz będzie miał trzy Majory. ZywOo też będzie miał trzy Majory, apEX cztery. To będzie szalona sytuacja dla drużyny, i oczywiście wszyscy chcemy to zrobić dla siebie nawzajem, ponieważ, wiesz... Jesteś bardzo szczęśliwy, jeśli zdobędziesz trofeum Majora w swojej karierze, a bycie w pozycji do zdobycia drugiego, trzeciego czy czwartego jest po prostu niesamowite

Źródło: HLTV
+6
g4skins
#valve
TombStone

Twórcy CS2 zareagowali na wpis DonHaciego na temat braków CS2 względem CS:GO

@DonHaci

Upadek rozgrywki przy przejściu z CS:GO do CS2 należy zbadać i zapisać w podręcznikach historii.

The downfall of CS:GO to CS2 in terms of gameplay needs to be studied and put in history books

1.6K
40
@DonHaci

Nie nagrywam własnych gier i nawet nie gram już tak dużo turniejowego, więc główny tweet nie wynikał z frustracji, ale z dojścia do wniosku, że CS2 nie będzie miał tego genialnego gunplayu z CS:GO. Jeśli macie nagrane klipy, na których giniecie za ścianami, [pokazujące] problemy z ogólnym gunplayem i problemy z serwerami, odpowiedzcie tutaj, aby zespół mógł się temu przyjrzeć. Główne pogorszenia, które zauważyłem, to: ginięcie za ścianami (muszę przyznać, że nie tak częste jak na premierę), nie można trzymać kątów tak dobrze jak w CS:GO, „opóźnione hitboxy”, jeśli to ma sens – gdzie strzelam do kogoś, kto wyraźnie minął już mój celownik, ale i tak ginie, ponieważ jego hitbox wydaje się opóźniony w stosunku do wizualnego modelu gracza.

Don't record my own games and I don't even play competitive as much anymore so main tweet was not out of a place of frustration but coming to the conclusion that CS2 wont have CS:GO's GOATED gunplay. If you do have clips you recorded where you die behind walls, issues with general gunplay and server issues reply to here for team to have a look at. Main downgrades I noticed are dying behind walls (not as frequent as on launch I must say), can't hold angles as well as in CS:GO, 'delayed hitboxes' if that makes sense where I'll shoot at someone who's clearly past my crosshair but they still end up dead because their hitbox feels like it's delayed vs the visual player model.

204
2
+20
Tagi:#valve#donhaci#cs2