g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#jt
TombStone

Soczyste głowy JT na midzie!

alt
0
#subtick
TombStone

To nie subtick jest problem CS2?

@poggu__

Serwery społeczności (community servers) technicznie mogą usunąć informacje o subticku z komend użytkownika (usercmds) i je ignorować. Zastanawiam się, dlaczego żaden serwer tego nie robi, skoro najwyraźniej subtick to absolutnie najgorsza rzecz w CS2; może dlatego, że subtick nie jest problemem stojącym za wszystkim, na co ludzie narzekają.

398
11
@poggu__

Ginięcie za ścianami – kompensacja opóźnień (lag compensation). Im gorszy jest stan sieci przeciwnika, tym częściej się z tym spotkasz; nie jest to związane z subtickiem. Obwiniajcie cokolwiek, co to powoduje (matchmaking, marginesy, duże pakiety), a nie subtick. To samo zjawisko istnieje w CS:GO i Valorancie – podstawy działania sieci 101.

143
2
@poggu__

Gdyby kompensacja opóźnień (lag compensation) nie istniała, praktycznie za każdym razem, gdy strzelałbyś do kogoś na ekranie, chybiłbyś. Musiałbyś celować z wyprzedzeniem tam, gdzie serwer faktycznie widzi gracza. To również dlatego dema bywają niedokładne – nie pokazują tego, co widzi gracz z opóźnieniem.

110
0
@poggu__

Gdy strzelasz, klient wysyła serwerowi swój aktualny tick, a serwer cofa czas do tego ticka, aby zobaczyć, gdzie gracz faktycznie znajdował się z perspektywy tego klienta. To właśnie wykorzystują cheaty typu backtrack – ustawiają one wartość [czasu/ticka] na taką, która przynosi im najwięcej korzyści (do 250 ms).

77
0
+3
#valve
TombStone

Twórcy CS2 zareagowali na wpis DonHaciego na temat braków CS2 względem CS:GO

@DonHaci

Upadek rozgrywki przy przejściu z CS:GO do CS2 należy zbadać i zapisać w podręcznikach historii.

1.6K
40
@DonHaci

Nie nagrywam własnych gier i nawet nie gram już tak dużo turniejowego, więc główny tweet nie wynikał z frustracji, ale z dojścia do wniosku, że CS2 nie będzie miał tego genialnego gunplayu z CS:GO. Jeśli macie nagrane klipy, na których giniecie za ścianami, [pokazujące] problemy z ogólnym gunplayem i problemy z serwerami, odpowiedzcie tutaj, aby zespół mógł się temu przyjrzeć. Główne pogorszenia, które zauważyłem, to: ginięcie za ścianami (muszę przyznać, że nie tak częste jak na premierę), nie można trzymać kątów tak dobrze jak w CS:GO, „opóźnione hitboxy”, jeśli to ma sens – gdzie strzelam do kogoś, kto wyraźnie minął już mój celownik, ale i tak ginie, ponieważ jego hitbox wydaje się opóźniony w stosunku do wizualnego modelu gracza.

204
2
-1
g4skins
#siuhy
TombStone

siuhy po przejściu na ławkę rezerwowych. "Ścierające się wizje"

@siuhycs

Od dzisiaj nie jestem już częścią aktywnego składu MOUZ. Ze względu na ścierające się wizje, decyzja ta pozwoli obu stronom na dalsze dążenie do sukcesu na swój własny sposób. Dziękuję wszystkim, z którymi miałem przyjemność pracować, powodzenia! ❤️

As of today, I am no longer apart of the MOUZ active roster. Due to the clashing visions, this decision will allow both sides to continue seeking success in their own ways. Thank you to everyone that I had the pleasure to work with, good luck! ❤️

2.3K
34
+53
Tagi:#siuhy#mouz