g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#aktualizacja
TombStone

Poprawki animacji, netcode'u i map. Najnowsza aktualizacja CS2

Poprawki animacji, netcode'u i map. Najnowsza aktualizacja CS2

Poprawki animacji, netcode'u i map. Najnowsza aktualizacja CS2

[ ROZGRYWKA ] - Wprowadzono różne poprawki do reakcji na trafienie pociskiem. - Naprawiono przypadek, w którym kompensacja opóźnienia podczas spraya cofała hitboxy celu bardziej w czasie, niż było to widoczne na ekranie. - Skakanie w miejscu na pochyłej powierzchni nie będzie już powodować ześlizgnięcia się gracza na niewielką odległość. - Naprawiono błąd, który powodował, że C4 można było rozbroić z dowolnej wysokości. [ANIMACJA] - Naprawiono logikę IK, aby poprawić ustawienie stóp w trzeciej osobie, zwłaszcza na pochyłościach. - Naprawiono przypadek, w którym stopy i nogi graczy mogły wyskakiwać z pozycji podczas wychodzenia z animacji podkładania bomby. - Zmniejszono zużycie przepustowości sieci związane z animacjami. [DOBIERANIE GRACZY] - Dodano bardziej szczegółowe statystyki dobierania graczy, którzy próbują znaleźć mecz poza godzinami szczytu. [RÓŻNE] - Aktywacja przepustki do Armory nie przyznaje już natychmiast pierwszego kredytu. Wszystkie 40 Kredytów można zdobyć grając i zdobywając PD. [MAPY] Office - Naprawiono geometrię w problematycznym rogu. Ancient - Poprawiono kolizję na schodach do maina A, aby gracz mógł się lepiej poruszać. - Usunięto drzewo, które tworzyło rozpraszający cień na A. - Dostosowano kolizję, aby lepiej pasowała do widocznej geometrii, dzięki czemu gracze mogą lepiej przylegać do ścian. - Naprawiono kilka błędów oświetlenia. - Zmniejszono cienie, aby zwiększyć wydajność w niektórych obszarach. - Naprawiono kilka miejsc w domu, w których można było utknąć. - Naprawiono lukę kolizji na dole rampy B. - Naprawiono niektóre znikające siatki. Nuke - Naprawiono niektóre błędy oświetlenia na niższych ustawieniach graficznych. Anubis - Naprawiono lukę w geometrii.

+9
#hades
TombStone

Problemy strzeleckie hadesa

alt
+5
g4skins
#esl
FrogMan

Teraz od drużyn zależy to, ile będą grać

@SPUNJ

Drużyny i gracze wciąż będą musieli być rozważnymi w wyborze turniejów. Plan zaproponowany przez ESL jest świetny, ale jeśli zespoły zdecydują się grać we wszystkim innym, będą w tej samej pozycji co teraz. To ich decyzja. Wybierajcie ostrożnie.

Teams and players will still need to be mindful of their choices with events. The circuit ESL has proposed is great but if teams choose to play in everything else that opens and shuts they will be in the same position as now. The decision is theirs to make. Choose carefully.

0
0
+13
Tagi:#esl#spunj#twitter#eslprotour