g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#anubis
TombStone

Oficjalny profil CS2 trolluje i wskazuje, jak nazywać tę pozycję na Anubisie

@MACHINEgg

OFICJALNA NAZWA TEJ POZYCJI Ankieta poniżej:

659
10
@MACHINEgg

NIKT SIĘ NIE ZGADZA, ROZSTRZYGNIJMY TO

154
1
@CounterStrike

E-box.

908
21
@hobshytv

Dla wyjaśnienia, w NA nazywa się to ebox (nie mam pojęcia dlaczego, po prostu tak jest), a deweloperzy są w NA, więc wszystko się zgadza

86
0
@CounterStrike

W łączniku znajduje się skrzynka elektryczna. Jest to jedyna widoczna skrzynka elektryczna na mapie, więc gdy gracz woła "e-box", nie ma wątpliwości, gdzie znajduje się wspomniany "e-box". Istnieją różne miejsca na Anubisie, które gracz może uznać za "łącznik", co sprawia, że nie jest jasne, w którym "łączniku" jest wróg, gdy nasz fioletowy ginie i krzyczy "łącznik".

945
46
@launders

Co sądzicie o Ramsey'u? Na podstawie napisu z przodu

109
0
@CounterStrike

"Ramsey" może być imieniem zawodnika, więc istnieje możliwość pomyłki. Na świecie jest mniej ludzi, którzy mają na imię "E-box" niż "Ramsey".

787
12
+2
g4skins
#hltv
TombStone

HLTV zmieniło sposób liczenia clutchów do swoich statystyk

HLTV zmieniło sposób liczenia clutchów do swoich statystyk

HLTV zmieniło sposób liczenia clutchów do swoich statystyk

HLTV poinformowało o zmianie metodyki zliczania clutchów w swoich statystykach. Zmiany te wpłynęły na historyczne dane. Niektóre z nich w przeszłości musiały być dodawane ręcznie. Np. ninja defuse w sytuacji 1vs5. Jak podaje HLTV, istnieją również przykłady „fałszywych” clutchów z prostego czytania killfeedu. Wyobraźmy sobie sytuację 4v2, w której bomba wybucha, a 4 Terroryści polują na 2 CT. 3 z T ginie podczas polowania, a ostatni T zabija dwóch ostatnich CT. W starym systemie jest to clutch 1v2. Odtąd system sam będzie wykrywał ninja defuse'y. Jeżeli sam CT rozbroi C4, to clutch będzie zaliczony, nawet gdy jakiś Terrorysta przeżyje rundę. Od teraz, by uniknąć fałszywych clutchy "jeśli CT kupili zestaw rozbrajający, musisz być ostatnim żywym przed granicą 5 sekund, w której runda staje się niemożliwa do wygrania dla CT, a nie faktycznym końcem rundy. Bez zestawu jest to 10 sekund". Także dotyczy to sytuacji, gdy CT uciekają, bo wiedzą, że runda jest nie do wygrania. Zabicie trzech graczy w 1vs4 i zmuszenie ostatniego do zachowania jest clutchem, choć wcześniej nie byłoby to liczone. Wg HLTV zmiany te sprawią, że zniknie 1% dotychczas liczonych clutchów, ale wiele więcej pojawi się w statystykach (około 3,5%). Wpłynie to także w jakimś stopniu na Rating graczy.

Źródło: HLTV
+27
Tagi:#hltv#clutch#statystyki