g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#aktualizacja
TombStone

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

- Drobna optymalizacja wydajności w niektórych przypadkach związanych z procesorem. - Ustawienie podążania za recoilem podczas oglądania będzie teraz przestrzegać ustawienia celownika widza, jeśli celownik celu jest wyświetlany. - Dodano obsługę aktualizacji istniejących adnotacji map w Warsztacie Steam. Na przykład użyj „workshop_annotation_submit 123456”, aby zaktualizować identyfikator zgłoszenia = 123456 znajdujący się w adresie URL warsztatu. Przekazanie identyfikatora, który nie należy do ciebie, spowoduje utworzenie zupełnie nowego zgłoszenia. Po pierwszej aktualizacji identyfikator zostanie osadzony w pliku adnotacji i będzie można przesyłać kolejne zmiany bez konieczności ponownego podawania identyfikatora.

0
#bug
TombStone

Gracze podmienili pliki CS2, przez co modele rywali mogły wyglądać w dowolny sposób

@Flyo_cs

Zepsuliśmy @CounterStrike (ponownie) I tak, to działa na oficjalnych serwerach... znalezione przez https://t.co/KgIYvzQTVe

МОЛЕКУРЯТНИК
Данный канал посвящен моей больной ФАНТАЗИИ! Здесь вы найдете всё. Видео будут на разную тему будь то игры или какие то социальные проблемы приправленные юмором. Так же вы увидите разные рубрики по играм комиксам и даже фильмам. Я не собираюсь ограничиваться только одной идеей т.к. их целый чердак. Ещё прошу не сравнивать меня с ранее увиденными каналами. Я их смотрю только в целях будет ли у меня уникальный контент!
3.5K
229
0
#hades
TombStone

Świetny hades! Monte 2:1 9 Pandas

+2
g4skins
#messioso
TombStone

Menadżer Complexity o decyzji Valve: Poruszyłem tę kwestię jakiś czas temu, zanim EU naprawdę się rozpoczęło

@messioso

Dużo tu do przeanalizowania. Oczywiście poruszyłem tę kwestię jakiś czas temu, zanim EU naprawdę się rozpoczęło, gdyby decyzja została podjęta, byłoby w porządku. Zmiana jej teraz, po tym jak dwie drużyny zasadniczo zakwalifikowały się do zaawansowanego etapu tylko po to, by zostać cofniętymi, jest dość rażąca.

A lot to unpack here. Obviously I raised the issue a while back before EU had really started, if the decision had been made then it would have been fine. Changing it now after two teams essentially had qualified for an advanced stage only to be reverted is pretty gross.

@HLTVorg

Shanghai Major Elimination stage invites to be decided by VRS update; fourth-place deciders cancelled

Shanghai Major Elimination stage invites to be decided by VRS update; fourth-place deciders cancelled

Shanghai Major Elimination stage invites to be decided by VRS update; fourth-place deciders cancelled
There will be no fourth-place decider in RMR B and the fourth-place decider match already played in RMR A will be annulled.
422
10
@messioso

Podtrzymuję, że jest to właściwa metoda rozstawiania, aby zapewnić, że najlepsze drużyny zostaną nagrodzone za swoje rankingi. Przede wszystkim nie miało sensu stosowanie nowej metody rozstawiania w Kopenhadze, a następnie cofnięcie w Szanghaju. Przed prawdopodobnym usunięciem RMR i korzystaniem wyłącznie z VRS od 2025.

I stand by it's the correct method for seeding to ensure top teams are rewarded for their rankings. Mainly it made zero sense to use a new seeding method in Copenhagen, then revert back for Shanghai. Before reportedly removing RMRs and only using VRS in 2025 onwards.

49
0
+4
Tagi:#messioso#rmr#valve#complexity