Myślę, że ludzie nie dostrzegają prawdziwego problemu, jakim jest to, że ludzie nie trafiają mnie podczas ruchu, co oznacza, że mam więcej czasu, aby moje pociski w pewnym momencie trafiły. Jedną z najgorszych rzeczy jest to, że pociski lecą za graczem i dlatego niektórzy próbują obwiniać subtick, podczas gdy w rzeczywistości przez cały czas jest to problem z kodem sieciowym.
I think people failed to see the real issue, is that people fail to hit me while moving meaning I have more time for my bullets to connect at some point. One of the things that feels bad is to feel your bullets trail the player and that's why some people try to blame subtick when in reality, it's a netcode problem the entire time.
New warmup routine dropped 😍RUN&GUN😍
New warmup routine dropped 😍RUN&GUN😍
Jest to również powód, dla którego w przypadku niektórych zgonów wydaje się, że przeciwnik w ogóle nie przestał się poruszać. Na szczęście valve zdaje sobie sprawę, że to, czego używają, jest przestarzałe, nie zdziwiłbym się, gdyby zostało to naprawione w następnej dużej aktualizacji gry.
This is also the reason why on some deaths, it appears that the opponent didn't stop moving at all. Luckily valve recognizes that what they're using is outdated, I wouldnt be surprised if it's fixed in the next big update the game receives.