g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#aktualizacja
TombStone

Szybkie poprawki na nowych mapach. Najnowsza aktualizacja CS2

Szybkie poprawki na nowych mapach. Najnowsza aktualizacja CS2

Szybkie poprawki na nowych mapach. Najnowsza aktualizacja CS2

[MAP GUIDES] - Naprawiono błąd, który powodował, że brakujący tekst dla języka użytkownika nie wracał do angielskiego. [MAPY] Train - Naprawiono różne problemy z kolizjami, w tym wyższą szczegółowość pomarańczowego pociągu na B. - Drobne poprawki dotyczące rozciągania tekstur - Naprawiono różne luki na mapie - Wyłączono kolizję gracza na radiu - Zaktualizowano dźwięk radia - Dodano vphysics clip do szczeliny platformy na respie Terro dla niezdarnych graczy. - Gracze mogą teraz dostać się na skrzynkę poza longdogiem Overpass - Naprawiono błąd oświetlenia na B - Naprawiono błąd dźwięku kroków na błotnistych powierzchniach. Basalt - Zaktualizowano do najnowszej wersji z Warsztatu Społeczności (Informacje o aktualizacji)

+3
g4skins
#cs2
TombStone

DAVEY ocenił stan CS2. "Rejestracja strzałów sprawia wrażenie najbardziej precyzyjnej, może nawet bardziej niż 1.6"

@daveycsgo

Po graniu w CS2 (jak dla mnie za dużo dust2), oto moje główne spostrzeżenia: - rejestracja strzałów sprawia wrażenie najbardziej precyzyjnej, może nawet bardziej niż 1.6. Świetna gra z bronią. - Dym wyglądał w trailerze na bardziej OP niż jest w rzeczywistości, fajna zmiana.

After playing quite a bit of CS2 now (way too much dust2 for me), these are my main takeaways so far: - bullet reg feels the most crisp, maybe more than 1.6 even. great gun play. - the smoke thing looked way more OP in the trailer than it actually is, cool change.

116
2
@daveycsgo

- poruszanie czuć jak na 64 tick. bhopy nie są rejestrowane, jak do tej pory. - flashbangi są może trochę za mocne, robią dużo hałasu i wydają się mieć duży wpływ z daleka. - granaty, który przecina dym, prawdopodobnie trwa o 1,5 sekundy za długo.

- the movement DOES feel like 64 tick. bhops dont register the same as they do now. - flashes are maybe a bit too strong, they cut a lot of noise and seem to have a big affect from far away - the nade cutting the smoke away probably lasts ~1.5 sec too long as well

47
2
@daveycsgo

- moje usp nadal jest złe (musi to być problem z grą valve) - chciałbym, żeby hud był bardziej konfigurowalny (pozycja pieniędzy, hp, ammo itp.) - dobry viewmodel - brak możliwości przytrzymania prawego przycisku myszy, aby kontynuować zoomowanie jest super zły, naprawcie to proszę - nie wiem, co oznacza system subtick

- my usp still bad (must be a valve game issue) - would like the hud to be more customizable (position of money, hp, ammo etc) - based viewmodel - not being able to hold right click to continue zoom is super bad, fix it pls - idk wtf the subtick system means

46
0
@daveycsgo

- mołotowy wyglądają za bardzo jak granaty Valoranta. - kolory są trochę dziwne, można to jednak naprawić za pomocą ustawień nvidii/w ustawieniach gry - dust2 jest nadal najgorszy. - wszyscy z którymi grałem byli super spokojni, nie było ani jednej toksycznej osoby.

- mollys look too much like valorant nades - the colours are a bit jarring, could fix this with nvidia settings/in game settings though - dust2 is still the worst - everyone i've played with has been super chill, not a single toxic person

43
0
+23
Tagi:#cs2#davey#twitter