Nikt, kto ogląda G2 grające w 3DMAX, nie powie, że Snax jest dobrym IGL-em niezależnie od wyniku Trzy wejścia na A z rzędu. Dokładnie to samo zagranie.
No one that watches G2 play 3DMAX will say Snax is a good IGL regardless of the outcome 3 A execs in a row. The exact same hit.
Całkowicie błędne podejście. Właśnie dlatego posiadanie profesjonalnego/byłego profesjonalnego gracza na stanowisku analityka jest koniecznością - kogoś, kto może zrównoważyć analityków, którzy mają niewielką lub żadną wiedzę i doświadczenie w profesjonalnej grze.
Completely incorrect take. That is why having a pro/ex pro player on the analyst desk is a must - someone who can balance out the analysts that have little to no knowledge and experience of professional play.
Grałem w drużynie z wyższym rankingiem hltv niż ty, kiedy nawet nie chciałem być zawodowym graczem😭😭😭
i played on a team with a higher hltv ranking than you while i didnt even want to go pro😭😭😭
A jednak nie zauważyłeś, że każde z tych "dokładnie takich samych zagrań" różniło się używanymi granatami, na przykład przechodząc z głębokiego/standardowego dymnego na rondo, co całkowicie zmienia tempo egzekucji i ścieżki graczy. Co więcej, G2 najwyraźniej miało plan gry do wykonania - po każdym wejściu na A % szansy na kolejne wejście na A spada w głowach przeciwników (z pewnością nie mogą ponownie wejść na A), co czyni go jeszcze mniej oczywistym i wymusza znacznie szybsze użycie granatów przez kotwicę z A 3dmax, co paradoksalnie ułatwia wejście na A w późniejszym czasie. Nie wspominając o rundach anty force, które Snax callował w kierunku A, już przygotowały przeciwników na takie podejście strony T. Ostatnia runda połowy była również mistrzowska, ponieważ kilku graczy Terro podbiegło do maina A, wykonując kroki i baitując, aby gracz A natychmiast rzucił dymny (i nie miał żadnych granatów na później) i jeszcze bardziej zastanawiał się, czy jest to wejście na A, czy tylko fake.
And yet you did not notice that every one of these "exact same hits" varied in the nades used, for example going between the deep/default donut smoke variation, which completely changes the pace of the exec and pathing of players. Moreover, G2 obviously had a game plan to execute - after every A hit the % chance of another A hit drops in the heads of the enemies(surely they cannot hit A again), making it even less obvious and promting a much faster nade usage by 3dmax's A anchor, which paradoxically makes A easier to execute at a later timing. Not to mention the anti-force rounds that Snax called towards A already pre-conditioned the opponents for that approach of the T side. The last round of the half was also a masterclass, since a couple of T players ran up A main, making steps and baiting to make the A player drop his smoke instantly (and have no utility for later) and doubt himself even more whether it is an A hit or just a fake.