g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#aktualizacja
TombStone

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

- Drobna optymalizacja wydajności w niektórych przypadkach związanych z procesorem. - Ustawienie podążania za recoilem podczas oglądania będzie teraz przestrzegać ustawienia celownika widza, jeśli celownik celu jest wyświetlany. - Dodano obsługę aktualizacji istniejących adnotacji map w Warsztacie Steam. Na przykład użyj „workshop_annotation_submit 123456”, aby zaktualizować identyfikator zgłoszenia = 123456 znajdujący się w adresie URL warsztatu. Przekazanie identyfikatora, który nie należy do ciebie, spowoduje utworzenie zupełnie nowego zgłoszenia. Po pierwszej aktualizacji identyfikator zostanie osadzony w pliku adnotacji i będzie można przesyłać kolejne zmiany bez konieczności ponownego podawania identyfikatora.

-2
#bug
TombStone

Gracze podmienili pliki CS2, przez co modele rywali mogły wyglądać w dowolny sposób

@Flyo_cs

Zepsuliśmy @CounterStrike (ponownie) I tak, to działa na oficjalnych serwerach... znalezione przez https://t.co/KgIYvzQTVe

МОЛЕКУРЯТНИК
Данный канал посвящен моей больной ФАНТАЗИИ! Здесь вы найдете всё. Видео будут на разную тему будь то игры или какие то социальные проблемы приправленные юмором. Так же вы увидите разные рубрики по играм комиксам и даже фильмам. Я не собираюсь ограничиваться только одной идеей т.к. их целый чердак. Ещё прошу не сравнивать меня с ранее увиденными каналами. Я их смотрю только в целях будет ли у меня уникальный контент!
3.5K
229
0
#hades
TombStone

Świetny hades! Monte 2:1 9 Pandas

+5
g4skins
#epl
TombStone

ESL Pro League z nowym starym systemem rozstawień

ESL Pro League z nowym starym systemem rozstawień

ESL Pro League z nowym starym systemem rozstawień

Wiadomo już, że przyszłoroczne ESL Pro League przejdzie na dwie fazy w systemie szwajcarskim, po których najlepsi zagrają w playoffach. Teraz jednak opublikowano szczegóły na temat samego procesu rozstawienia uczestników. ESL zastosuje metody, które poznaliśmy podczas IEM Chicago 2018, a następnie zastosowano je na IEM Katowice 2019, które było wtedy turniejem rangi Major. W 1. i 2. fazie rozstawienie zostanie ustalone na podstawie opinii samych uczestników. Wszystkie szesnaście drużyn w każdym etapie zostanie poproszonych o uszeregowanie swoich piętnastu przeciwników na podstawie ich umiejętności. Głosy poszczególnych drużyn, które wykraczają poza oczekiwany zakres rozpiętości, zostaną odrzucone w celu wyeliminowania anomalii (np. drużyna przyznająca drużynie #15, gdy większość innych drużyn oceniła ją jako #1) jako środek ostrożności w celu wykluczenia zmowy. Na tej podstawie każda z drużyn otrzyma wskaźnik ELO zgodnie z ich pozycją w stawce. Wyżej rozstawione otrzymają wyższy wskaźnik. Każda z rund będzie rozstawiona wg aktualnego wskaźnika, który będzie aktualizowany po każdym meczu zespołów. W przypadku playoffów brana pod uwagę będzie pozycja w 2. fazie oraz zaktualizowany wskaźnik (np. dla obu drużyn z bilansem 3-0). W przypadku pozostałych turniejów ESL Pro Tour sposób rozstawienia pozostanie bez większych zmian. Jedynie zamiast rankingu ESL będzie wykorzystany ranking Valve.

+6
Tagi:#epl#esl