g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#teses
TombStone

NertZ: Dla mnie najważniejsze jest to, że pokazujemy dobrego CS-a

NertZ: Dla mnie najważniejsze jest to, że pokazujemy dobrego CS-a

NertZ: Dla mnie najważniejsze jest to, że pokazujemy dobrego CS-a

Wszystko inne niż playoffy byłoby naprawdę rozczarowujące, myślę, że każdy w drużynie tak to odczuwa. Ale dla mnie najważniejsze jest to, że pokazujemy dobrego CS-a, pokazujemy jaką jesteśmy drużyną i jaki poziom możemy zaprezentować. Jeśli przegramy z trzema najlepszymi drużynami na świecie w fazie eliminacyjnej, możemy spojrzeć wstecz i powiedzieć: „Ok, czy faktycznie zagraliśmy najlepiej jak potrafimy?”. To dla mnie najważniejsza rzecz, ponieważ szczęście, jakie czerpię z grania naprawdę dobrego CS-a, wygrywając lub przegrywając, przynosi mi o wiele więcej radości niż cokolwiek innego. Ale oczywiście wygranie Majora jest najważniejszym celem.

Źródło: hltv
-1
#malbsMd
TombStone

malbsMd: Widziałem graczy, od których wiedziałem, że jestem lepszy i którzy już zdobyli naklejkę, frustrowało mnie, że zajmowało mi to tak dużo czasu

malbsMd: Widziałem graczy, od których wiedziałem, że jestem lepszy i którzy już zdobyli naklejkę, frustrowało mnie, że zajmowało mi to tak dużo czasu

malbsMd: Widziałem graczy, od których wiedziałem, że jestem lepszy i którzy już zdobyli naklejkę, frustrowało mnie, że zajmowało mi to tak dużo czasu

Szczerze mówiąc, jest to uczucie nie do opisania. Po przypomnieniu sobie wszystkiego, przez co przeszedłem, jest to po prostu szalone do wytłumaczenia. Musiałem nauczyć się dwóch innych języków, najpierw przeprowadzić się do Brazylii, potem do NA, a następnie do Europy. NA to mój region, ale musiałem przenieść się do USA, a potem do Europy. Nigdy nie osiągnąłem tego poczucia awansu na Majora i zdobycia naklejki w grze, co bardzo mnie frustrowało. Widziałem graczy, od których wiedziałem, że jestem lepszy i którzy już zdobyli naklejkę, frustrowało mnie, że zajmowało mi to tak dużo czasu. Czuję się po prostu bardzo dumny. Umieszczenie mojej flagi na Majorze to coś, o czym zawsze marzyłem i w końcu mi się udało.

Źródło: HLTV
+8
#s1mple
TombStone

s1mple ujawnił, że zgłosili Valve duży błąd CS2, który został naprawiony w ciągu kilku godzin

@CS2News_EN

s1mple wezwał opinię publiczną do zwrócenia uwagi na jego posty - przetłumaczyliśmy wszystkie jego wypowiedzi z języka rosyjskiego i przygotowaliśmy wątek 👇

3.3K
64
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (1/4) „Obudziłem się dzisiaj i postanowiłem się czymś podzielić. Po pierwsze, nie wiem, dlaczego Valve wciąż nikomu o tym nie powiedziało, ale dzień przed startem grupy A na europesjkim RMR wysłaliśmy im e-mail. To Magisk znalazł ten błąd. Można było zobaczyć graczy przez dym. Na przykład, na Nuke rzucasz zwykłe dymne - pierwszy, drugi, trzeci - w kierunku secretu. Przez drugi i trzeci dym zawsze mogliśmy widzieć. Im niższa rozdzielczość, tym więcej można było zobaczyć przez dym. Następnej nocy wypuścili aktualizację i naprawili to, nic o tym nie mówiąc. Powiedziałem im, żeby po prostu to ogłosili, powiedzieli, że to Falcons i Magisk to odkryli. Niech im przyznają, że odkryli ten błąd, który był w grze od, nie wiem, sześciu miesięcy, może nawet roku. I jestem ciekaw, czy ktoś inny mógł go wykorzystywać na innych turniejach?”.

360
2
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (2/4) „Te klipy zostały wysłane do Valve. Nawiasem mówiąc, kiedy zgłosiliśmy błąd w grze, Perfect World poinformowało wszystkich za pośrednictwem WhatsAppa. Jednak żaden z zespołów nawet nie zapytał: „Jaki błąd?” lub „Jak to pozwala widzieć przez dymy?”. Oto jak to działało: na rozdzielczościach takich jak 1024 lub niższych - 1280, a nawet 960 - czasami można było widzieć przez dym. Jednak nie zawsze. Na przykład ja osobiście nie mogłem nic zobaczyć, bez względu na to, jak bardzo się starałem. Ale inni gracze mogli i wysłali pełne klipy do Valve. Co zrobiło Valve? Wprowadzili aktualizację w ciągu pięciu, sześciu, a może dziesięciu godzin. Ciekawi mnie jednak, kto mógł wykorzystać ten błąd. Chcę również poprosić o dowód na to. Najwyraźniej Dupreeh wysłał dowód na to, jak to działało. Istnieją konkretne klipy ze szczegółowymi wyjaśnieniami pokazującymi dokładnie, jak można było widzieć przez dym. Zależało to również od odległości. Na przykład, gdy dymne są rzucane na dwór - pierwszy, drugi i trzeci dymny w kierunku secretu - stoisz przy heavenie lub pod heavenem i możesz zobaczyć modele poruszające się przez dymne, gdy się przesuwają. Kluczem było to, że modele musiały przemieszczać się przez dym, abyś mógł je zobaczyć. Można było nawet śledzić, kiedy ktoś znajdował się w pobliżu dymnych lub przechodził przez nie, a następnie zaczynałeś strzelać”

220
2
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (3/4) „W tej chwili pytam o to Petera. To on wysłał wiadomość do Valve. Poproszę go o przesłanie mi jej wraz z klipami i wyjaśnieniami, jak wszystko działało. Chcę tylko zrozumieć, dlaczego Valve tego nie ogłosiło, biorąc pod uwagę, że ten błąd był już w grze, co oznacza, że ktoś mógł go wykorzystać na turniejach. Jestem ciekaw kto. Aby się tego dowiedzieć, będziemy musieli pobrać dema i przeanalizować sytuacje. Próbowałem oglądać dema graczy, którzy grają na dworze na Nuke'u, ale nie widziałem w nich żadnej podejrzanej rozgrywki. Niemniej jednak, jak już wspomnieliśmy i jak wspomniał sam Magisk, badał on ten błąd przez dwa tygodnie. Według niego wygląda na to, że nikt inny nie rozgryzł tego exploita. Najciekawsze jest to, że jako zespół zdecydowaliśmy się go zgłosić, aby upewnić się, że nie będzie żadnych problemów podczas turnieju i zachować zasady fair play. Nikt nie wiedział o tym błędzie i nikt nie wspomniał, że to Falcons, a konkretnie Emil „MagiskBoy”, odkrył exploit i dał wszystkim drużynom szansę na uniknięcie takich sytuacji”.

210
4
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (4/4) „Na przykład, nie było to widoczne na wszystkich mapach, ale można było to zobaczyć na Nuke'u. Dymne w kierunku secretu lub te prowadzące do garażu. Z heavenu można było zobaczyć wszystkich przechodzących na shifcie. Na Dust2, z BS-a, można było zobaczyć tych, którzy przechodzili przez catwalka. Z shorta można było zobaczyć tych, którzy wchodzili do A. Znów na Dust2, z samochodu, jeśli jest dymny na początku długiej, można było zobaczyć graczy przesuwających się w kierunku pitu. Na Anubisie, jeśli jest dymny na midzie i ktoś shiftuje się z prawej do lewej, można go zauważyć jako CT z okna. No i są jeszcze Nuke, Anubis i Inferno - nie graliśmy na nich zbyt często. Vertigo również było dość ograniczone. Co jeszcze tam było? Chwila, chłopaki, pozwólcie mi pomyśleć, dajcie mi chwilę. Na Anciencie rzadko można było znaleźć sytuacje, w których można było to wykorzystać. Kluczem jest to, że gracz musi poruszać się na shifcie, a ty musisz znajdować się w dużej odległości od dymu, aby to zadziałało”.

117
0
+8
g4skins
#3dmax
TombStone

Monte odpada z walki o YaLLa Compass. 3DMAX 2:0 Monte

+2
Tagi:#3dmax#monte#yalla#yallacompass