g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#kyousuke
TombStone

STYKO o kyousuke: Największym problemem są pokrywające się pozycje z donkiem

STYKO o kyousuke: Największym problemem są pokrywające się pozycje z donkiem

STYKO o kyousuke: Największym problemem są pokrywające się pozycje z donkiem

Jego pokrywające się pozycje z donkiem są właściwie największym problemem. Jest to podobne do sytuacji m0NESY'ego i s1mple'a w NaVi i NaVi Junior. m0NESY był prawdopodobnie gotowy do przejścia do głównego składu, ale s1mple jest niezastąpiony, podobnie jak donk teraz. m0NESY odniósł wiele sukcesów, dostając się do międzynarodowej drużyny za wysoki wykup, ale pytania dotyczą tego, czy kyousuke potrafi wystarczająco dobrze komunikować się w języku angielskim i czy jego cena wykupu jest rozsądna, aby jakakolwiek duża organizacja się do niego odezwała.

Źródło: pley.gg
+9
g4skins
#n0thing
TombStone

n0thing nie przepada za Inferno. "Inferno stało się o wiele bardziej klaustrofobiczne"

@n0thing

Mam wrażenie, że inferno stało się o wiele bardziej klaustrofobiczne. Mam wrażenie, że sprawiło to, że granaty są zbyt szczegółowe w związku z losowymi trafieniami flashbangami w elementy i nowe struktury. Nie mam nic przeciwko zmianom na cmentarzu czy balkonie, ale mam wrażenie, że duża struktura nieba na bananie usuwa łatwego flashbanga z rampy, a gigantyczny środkowy budynek wydaje się niepotrzebny, ale może nie byłby taki zły, gdyby został dostosowany do jednej strony lub czegoś innego?

I feel like inferno became a lot more claustrophobic. I feel it's made utility a bit too finicky with the random stuff flashes hit and new structures. I don't mind the graveyard change or balcony change type stuff, but I feel like the large banana sky structure removes the easy banana flash from ramp for no upside and the giant mid building seems unnecessary, but maybe wouldn't be so bad if it was adjusted to one side or something?

188
5
+19
Tagi:#n0thing#inferno#mapy