g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#saw
TombStone

sAw o SunPayusie: Z tym zespołem znów poczuje radość

sAw o SunPayusie: Z tym zespołem znów poczuje radość

sAw o SunPayusie: Z tym zespołem znów poczuje radość

Myślę, że z tym zespołem znów poczuje radość. Mam nadzieję, że przynajmniej ze mną, ale oczywiście także z tymi młodymi chłopakami. Już to widzę; to rozpala w nim iskrę, gdy widzi, jak podkręcają TeamSpeaka i słyszy radość rano, gdy dołączają do TeamSpeaka i zaczynamy sesje teoretyczne lub cokolwiek innego. To mogą być długie dni, ale wszyscy ci ludzie pokazują tak dobrą energię, że myślę, że SunPayus również ją od nich czerpie. Teraz jego sytuacja jest nieco inna, ponieważ jest najstarszym graczem w składzie, więc może również wnieść trochę przywództwa do mieszanki i pokazać swoje doświadczenie, więc w pewnym sensie idzie to w obie strony; może pokazać doświadczenie młodszym chłopakom, ale młodsi będą mogli jeszcze bardziej podnieść jego energię, a potem będziemy mogli budować na tym w przyszłości, więc miło to widzieć.

Źródło: HLTV
+1
#aktualizacja
TombStone

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

- Drobna optymalizacja wydajności w niektórych przypadkach związanych z procesorem. - Ustawienie podążania za recoilem podczas oglądania będzie teraz przestrzegać ustawienia celownika widza, jeśli celownik celu jest wyświetlany. - Dodano obsługę aktualizacji istniejących adnotacji map w Warsztacie Steam. Na przykład użyj „workshop_annotation_submit 123456”, aby zaktualizować identyfikator zgłoszenia = 123456 znajdujący się w adresie URL warsztatu. Przekazanie identyfikatora, który nie należy do ciebie, spowoduje utworzenie zupełnie nowego zgłoszenia. Po pierwszej aktualizacji identyfikator zostanie osadzony w pliku adnotacji i będzie można przesyłać kolejne zmiany bez konieczności ponownego podawania identyfikatora.

-5
#bug
TombStone

Gracze podmienili pliki CS2, przez co modele rywali mogły wyglądać w dowolny sposób

@Flyo_cs

Zepsuliśmy @CounterStrike (ponownie) I tak, to działa na oficjalnych serwerach... znalezione przez https://t.co/KgIYvzQTVe

МОЛЕКУРЯТНИК
Данный канал посвящен моей больной ФАНТАЗИИ! Здесь вы найдете всё. Видео будут на разную тему будь то игры или какие то социальные проблемы приправленные юмором. Так же вы увидите разные рубрики по играм комиксам и даже фильмам. Я не собираюсь ограничиваться только одной идеей т.к. их целый чердак. Ещё прошу не сравнивать меня с ранее увиденными каналами. Я их смотрю только в целях будет ли у меня уникальный контент!
3.5K
229
+1
g4skins
#aktualizacja
TombStone

6GB w najnowszej aktualizacji CS2. Zmiany objęły sub-ticka i 8 map!

6GB w najnowszej aktualizacji CS2. Zmiany objęły sub-ticka i 8 map!

6GB w najnowszej aktualizacji CS2. Zmiany objęły sub-ticka i 8 map!

[GAMEPLAY] - Więcej ulepszeń wizualnych i dźwiękowych informacji zwrotnych dla sub-ticka - Zmniejszono wielkość i częstotliwość animacji boba lunety snajperskiej. - Naprawiono błąd powodujący spowolnienie kucania, gdy tryb kucania był ustawiony na Przełączanie. - Naprawiono błąd, w wyniku którego rzuty granatami nie były rejestrowane na serwerze. - Rzucone granaty nie detonują już przedwcześnie, jeśli zostaną rzucone podczas wchodzenia w kolegę z drużyny. - Gracze nie mogą już złagodzić obrażeń od upadku poprzez rozbrojenie bomby. - Dostosowano trajektorie upadku broni, aby rzucanie bronią było płynniejsze, zwłaszcza podczas rzucania bronią w dół. - Gdy oficjalne serwery gry wykryją przerwę w działaniu sieci, mecz zostanie anulowany. - Dodano unikatowe dźwięki dla biegania i skakania po metalowych poręczach i słupach. [ANIMACJA] - Naprawiono błąd występujący podczas przerywania wyciągania CZ75a za pomocą inspekcji. - Naprawiono inspekcję i inne animacje dla Shadow Daggerów. - Naprawiono animację "złamanego nadgarstka" dla noża survivalowego. - Dostosowano animację Mac10 z pierwszej osoby, aby obejmowała ruch paska i śruby. - Naprawiono animację strzelania/sprawdzania AWP i SSG podczas przybliżania. - Naprawiono przypadek, w którym zamek Deagle'a nie resetował się po ponownym uruchomieniu rundy. - Bęben rewolweru obraca się teraz stopniowo przy każdym strzale. - Naprawiono niektóre błędy animacji broni umieszczonych na mapach społeczności. - Naprawiono przypadki, w których światło C4 nie migało, gdy było trzymane lub chowane przez graczy. - Naprawiono kilka przypadków, w których cień gracza pokazywał nieprawidłową pozę. [RÓŻNE] - Naprawiono błąd, który powodował, że bot_knives_only nie działał dla Terro. - Naprawiono niektóre problemy wizualne z odtwarzaniem dema. - Poprawiono wydajność efektów cząsteczkowych na ekranie. - Naprawiono ustawienia Wycisz Wrogą Drużynę i Wycisz Wszystkich Poza Przyjaciółmi, które nie wyciszały głosu. - Tekst zablokowanych graczy nie będzie już widoczny na czacie przedmeczowym. - Gracze zamrożeni w przerwie są teraz odporni na niektóre rodzaje obrażeń. - Ślady po kulach teraz usuwają najmniejszy ślad po kulach, jeśli wystarczająco dużo śladów nachodzi na siebie w jednym miejscu. - Regulacja mgły widoczności gracza nie ma już zastosowania do trupów. - Cząsteczki dymu nie przyklejają się już do trupów. - Naprawiono rejestrowanie obrażeń od poparzeń zadawanych przez siebie/drużynę jako obrażeń zadawanych przez wroga. [UI] - Zmieniono niektóre popularne komunikaty na czacie - Dodano convar cl_deathnotices_show_numbers dla obserwatorów, aby mieli szybki dostęp do indeksu widoku gracza. - Dodano komunikat ostrzegawczy dla użytkowników kart graficznych AMD i Nvidia z nieaktualnymi sterownikami. - Pozycja "Kevlar i hełm" w menu zakupu będzie teraz wyświetlana jako "Hełm", jeśli jest to poprawne kontekstowo. - Dodano czas do cotygodniowego przejścia do komunikatu o zmniejszonej liczbie PD w podpowiedzi profilu gracza. - Naprawiono wyświetlanie informacji o zabójstwach i panelu śmierci, jeśli zabójca zginął wcześniej lub rozłączył się. - Naprawiono opóźnione statystyki rundy, które nie aktualizowały się po zakończeniu meczu. - Zmieniono statystyki tabeli wyników w deathmatchu z K/D/A/Score na K/HS%/DMG/Score. - Naprawiono przypadek, w którym tekst podczas rozbrajania był ucinany. - Dodano wskaźniki kierunku do graczy w kwadratowym radarze - Naprawiono przypadek, w którym ikona zabójstwa nie wyświetlała się w panelu informacji o obrażeniach po rundzie. - Naprawiono błędny tekst w panelu dialogowym pochwały. - Naprawiono przypadek, w którym statystyki rundy w Watch Menu były przypisywane do niewłaściwej strony. [WARSZTAT] - Naprawiono niestandardowe pliki zdarzeń dźwiękowych na mapach warsztatowych. - Dodano niektóre ustawienia materiałów dla załamania/kaustyki wody. - Mapy warsztatowe można teraz oznaczać jako obsługujące tryb Wingman. - Użytkownicy Linuksa mogą teraz uruchamiać mapy warsztatowe bez wymogu -insecure. - Dodano wyzwalacz trigger_hostage_reset i jednostki logic_eventlistener - Dodano convar sv_walkable_normal i sv_standable_normal, aby umożliwić serwerom społeczności dostosowanie ruchu gracza na pochyłych powierzchniach. - Naprawiono przycinanie zdrowia po przekroczeniu 3 cyfr. [MAPY] Overpass: - Naprawiono różne przypadki, w których siatka poziomu czasami znikała. - Różne aktualizacje i poprawki wizualne modeli i materiałów. - Wyprostowano niektóre kolizje, które spychały graczy ze ścian lub narożników. - Wyłączono kolizję niektórych opraw oświetleniowych, które odpychały graczy od ścian. - Dodano metalową płytę do furgonetki, aby ukryć stopy gracza, dostosowano przycinanie wokół furgonetki. - Naprawiono kilka małych dziur w świecie gry - Naprawiono niektóre połączenia mapowania tekstur - Dodano clipping gracza na niektórych kratach podłogowych, aby wygładzić ruch gracza. - Naprawiono kilka błędów związanych z kolizją i właściwościami powierzchni gaśnic. - Dodano i dostosowano przycinanie granatów - Poprawiono clipping skrzynek i stosów kabli w łączniku. Ancient: - Więcej dostosowań clippingu graczy i granatów - Zamknięto różne dziury i pęknięcia w świecie gry. Mirage: - Naprawiono clipping wokół rusztowania na B, aby zapobiec podglądaniu w jedną stronę przez geometrię. Office: - Naprawiono blokowanie się gracza na dużej skrzyni w garażu. - Poprawiono ogólny clipping granatów. - Sekwencja awarii automatu dzieje się teraz tylko raz, aby uniknąć pulsujących świateł. - Usunięto kolizję z rurami i kamerami cctv w garażu respa ct. - Dodano zaczepy clipping granatów do drzwi na klatce schodowej. - Naprawiono dziurę w ramie drzwi na respie T. - Naprawiono błędy tekstur na suficie w sali konferencyjnej. - Naprawiono niektóre błędy oświetlenia na niskich ustawieniach. - Naprawiono utknięcie broni za skrzyniami na tylnej drodze. - Poprawiono artefakty świetlne na frontowym dziedzińcu. - Naprawiono złe boosty na skrzynkach elektrycznych w garażu. Anubis: - Naprawiono "z-fighting" na schodach w łączniku - Ulepszono podłoże na bombsite A, aby wydawało dokładniejsze dźwięki kroków. - Naprawiono lukę w świecie wokół BS-u B. - Naprawiono"z-fighting" z tła świątyni w pobliżu respa Terro. - Naprawiono brakującą kolizję w łączniku, która pozwalała granatom spadać przez świat. - Naprawiono dziurę w świecie przy ulicy, przez którą gracze mogli widzieć kanał. - Naprawiono problem z widocznością na ulicy, patrząc wstecz na respa Terro. - Naprawiono rozciąganie UV w łączniku. - Uszczelniono dziury w dachach budynków na całym poziomie, aby zapobiec utknięciu granatów w pustce. - Naprawiono dziury w dolnym tunelu. - Naprawiono dziurę w kanale. Inferno: - Przeniesiono wiadro na "jedynce", które mogło zostać pomylone z graczem podczas walki. - Zamknięto otwór zapobiegając wypadaniu granatów przez mapę na A. - Więcej dostosowań clippingu gracza - Naprawiono różne mikro luki. Nuke: - Drobne poprawki clippingu dachów i kurnika. - Lepsze efekty kaustyczne w basenie na B. - Poprawiono widoczność w garażu. Vertigo: - Naprawiono niektóre oprawy oświetleniowe pokazujące tylne powierzchnie - Naprawiono nieprawidłowe wyrównanie niektórych opraw oświetleniowych. - Naprawiono brakujące elementy otworów wentylacyjnych w tunelach. - Próbowano naprawić przycinanie graczy przez drewniane deski przy klatce schodowej na B. - Naprawiono zły clipping nad drzwiami w windzie. - Naprawiono niespójność flashów z metalowymi kratownicami na rusztowaniach. - Naprawiono brakujące kolizje na poziomych belkach wieży na B. - Dodano clipping granatów wokół bombsite'u b, aby zapobiec złapaniu granatów dymnych w złych miejscach. - Wyczyszczono geometrię i dodano clipping granatów wokół rusztowania, aby granaty działały lepiej. Dodano cliping granatu na platformie B. - Naprawiono odłączone belki na środku. Przesunięto stos płyt kartonowo-gipsowych przy tylnych drzwiach>b dla lepszego ruchu/krycia. - Poprawiono clipping na boku - Znaki obrażeń w miejscu pracy są bardziej responsywne

Źródło: Steam
+19
Tagi:#aktualizacja#cs2#subtick#valve