[GAMEPLAY] - Gdy serwer nie zgadza się co do wyposażenia gracza, np. gdy mecz rozpoczyna się podczas aktualizacji, menu zakupu będzie teraz odzwierciedlać wyposażenie autoryzowane przez serwer. - Naprawiono przypadek, w którym gracze mogli przebijać się przez sufity. - Wprowadzono poprawki do cieni postaci, aby poprawić widoczność graczy. [ANIMACJA] - Naprawiono błąd przytwierdzania stóp do ziemi w stylu "Smooth Criminal" aka "Michael Jackson peek". - Dostosowano animacje noża przy wyborze drużyny i prezentacji drużyny, aby działały z Shadow Daggerami. [MAPY] Naprawiono różne błędy i wprowadzono poprawki do Inferno, Mirage'a, Nuke'a, Overpassa i Vertigo. [RÓŻNE] -Dodano opcję "Kolor gracza" do ustawienia "Kolor HUD-u", która sprawi, że HUD będzie pasował do koloru gracza twojego lub celu obserwatora w trybach rywalizacji. - Zmieniono domyślne ustawienie opcji "Użyj kolorów graczy w identyfikatorze drużyny" na "Tak". - Dodano ustawienie "Duża Liczba Graczy", aby zastąpić awatary graczy liczbą graczy drużyny w minitablicy wyników podczas aktywnej części rund. - Naprawiono błąd, w wyniku którego zmiany graffiti w trakcie meczu były opóźnione. - Naprawiono różne błędy i wprowadzono poprawki do wykończeń broni i naklejek. [NARZĘDZIA WARSZTATOWE] - Nowy przycisk zrzutu ekranu - przechwytuje zrzut ekranu okna gry i zapisuje plik .png na dysku. Użycie opcji "Inspect" z szarym lub zielonym tłem powoduje zapisanie pliku .png z ukrytymi elementami interfejsu użytkownika i przezroczystym tłem. - Dodano mapy podglądu Inferno i Ancienta (workshop_preview_inferno i workshop_preview_ancient). - Edytor przedmiotów warsztatowych - Zintegrowany system pomocy zawiera szczegółowe przewodniki, gdy zobaczysz (Więcej pomocy: Shift+F1) w podpowiedziach. Te szczegółowe przewodniki zawierają ważne informacje o zakresach kolorów PBR, wartościach alfa maskowania zużycia/trwałości i wiele więcej.