g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#Falcons
TombStone

Znów komplikują się plany transferowe Falcons? Próbują ściągnąć graczy z Passion UA oraz SAW

Znów komplikują się plany transferowe Falcons? Próbują ściągnąć graczy z Passion UA oraz SAW

Znów komplikują się plany transferowe Falcons? Próbują ściągnąć graczy z Passion UA oraz SAW

Jak podaje neL, Falcons jest blisko sprowadzenia 20-letniego Ukraińca Dmytro “jambo” Semery oraz 24-letniego Michela “ewjerkza” Magalhãesa. Nadal trwają poszukiwania kandydata na prowadzącego i organizacja kontaktowała się w tej sprawie z większością drużyn. Ten zaskakujący kierunek ruchów transferowych wynika przede wszystkim z fiaska pozyskania Ilyi “m0NESY'ego” Osipova. Po jego odmowie, z przejścia do Saudyjskiej organizacji miał także zrezygnować Jimi “Jimpphat” Salo. Dodatkowo Falcons cały czas obserwuje rynek licząc na jakąś nową opcję, która może się pojawić np. wobec ruchów w kierunku FaZe (zastępstwo ropza).

Źródło: neL
-18
#rejin
TombStone

Rejin o TSM: Pod pewnymi względami zrobiliśmy więcej, niż zakładaliśmy

Rejin o TSM: Pod pewnymi względami zrobiliśmy więcej, niż zakładaliśmy

Rejin o TSM: Pod pewnymi względami zrobiliśmy więcej, niż zakładaliśmy

Kiedy dołączyłem do TSM, było to na początku 2024 roku i musieliśmy przygotować trzon z trzech osób na 2025 rok. Naszym celem był więc rok 2025. Zasadniczo nie chodziło o to, aby w tym roku awansować na Majora lub zrobić coś znaczącego. Oczywiście miło jest wygrać kilka turniejów i pojechać na kilka turniejów LAN, ale to nie był cel. Chodziło o rok 2025. Musimy być na to gotowi. Biorąc to pod uwagę, myślę, że poradziliśmy sobie dobrze. Nie poszło nam zbyt dobrze, ale nie poszło nam też źle. Powiedziałbym, że było w porządku, ponieważ pozyskaliśmy wolnych agentów w pierwszej części roku. Chcieliśmy poczekać do Majora, aby upewnić się, że podpisaliśmy odpowiednie kontrakty, a nie tylko kupowaliśmy zawodników. Pozyskaliśmy wszystkich wolnych agentów z wyjątkiem Zyphona. Myślę, że zarządzałem drużyną całkiem dobrze. Myślę, że nasz generalny menadżer również dobrze sobie radził - pracował bardzo ciężko, aby uzyskać pożądany przez nas skład. Oczywiście nie udało nam się uzyskać składu, jaki początkowo planowaliśmy, ale z tymi elementami, które mieliśmy, udało nam się dużo grindować latem, zakwalifikować się do zamkniętych kwalifikacji, a następnie przejść do RMR. Nie udało nam się dostać na Majora, ale pod pewnymi względami myślę, że zrobiliśmy więcej, niż zakładaliśmy. Nie wiem, czy to ma sens, ponieważ nikt nie spodziewał się, że będziemy tam, gdzie byliśmy, prawda? Więc pod pewnymi względami osiągnęliśmy zbyt dobre wyniki. Ale pod innymi względami oczywiście nie było wystarczająco dobrze.

Źródło: BO3.gg
+3
g4skins
#cs2
TombStone

Valve naprawiło felerne hitboxy w CS2. Najnowsza aktualizacja CS2

Valve naprawiło felerne hitboxy w CS2. Najnowsza aktualizacja CS2

Valve naprawiło felerne hitboxy w CS2. Najnowsza aktualizacja CS2

[GRAFIKA] Naprawiono przypadek, w którym stopy wydawały się czarne, gdy patrzono na nie z góry przez lunetę. Naprawiono wyciek pamięci spowodowany przez cząsteczki [ANIMACJA] Naprawiono kilka błędów wyrównania hitboxów Naprawiono obracanie się noża, które nie było tak szybkie jak w CS:GO. Usunięto błąd, na skutek którego rygiel nie poruszał się podczas animacji odbezpieczania M4A4 i M4A1-S. Naprawiono błąd, który powodował, że inspekcja broni mogła przerwać animację przełączania tłumika. [MAPY] Naprawiono różne błędy i wprowadzono poprawki do Mirage, Vertigo i Nuke'a. [RÓŻNE] Naprawiono kilka błędów związanych z funkcją "Looking to Play". Naprawiono różne błędy i wprowadzono poprawki do wykończeń broni i naklejek. Naprawiono błąd, który powodował, że zmiany wyposażenia nie były zapisywane, jeśli gra została zamknięta wkrótce po wprowadzeniu zmian. Naprawiono błąd, który powodował opóźnienie lub brak statusu meczu znajomych Steam. Poprawiono wydajność procesora dla tracerów broni. Dodano oficjalne centrum danych dobierania graczy w Chengdu w Chinach.

+18
Tagi:#cs2#aktualizacja#hitbox