g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#fnatic
TombStone

Duńczyk trenerem fnatic. Organizacja zakończyła przebudowę przed nowym sezonem

Duńczyk trenerem fnatic. Organizacja zakończyła przebudowę przed nowym sezonem

Duńczyk trenerem fnatic. Organizacja zakończyła przebudowę przed nowym sezonem

Nowym trenerem fnatic został Peter "⁠casle⁠" Ardenskjold. Asystentem Duńczyka będzie Miks "⁠Independent⁠" Siliņš. Te transfery kończą proces przebudowy składu, którego podjęto się po nieudanym Majorze w Szanghaju. Odświeżone fnatic zobaczymy już 14 stycznia podczas BLAST Bounty. Ich rywalem będzie Spirit. Skład fnatic: - Freddy "⁠KRIMZ⁠" Johansson - Benjamin "⁠blameF⁠" Bremer - Matúš "⁠MATYS⁠" Šimko - Rodion "⁠fear⁠" Smyk - Denys "⁠Burmylov⁠" Buraga - Peter "⁠casle⁠" Ardenskjold (trener) - Miks "⁠Independent⁠" Siliņš (analityk) - Alexandre "⁠bodyy⁠" Pianaro (rezerwowy) - Tim "⁠nawwk⁠" Jonasson (rezerwowy)

0
#blast
TombStone

Trwa proces wyboru par pierwszej rundy BLAST Bounty [WPIS AKTUALIZOWANY]

Trwa proces wyboru par pierwszej rundy BLAST Bounty [WPIS AKTUALIZOWANY]

Drużyny z niższymi rozstawieniami (17-32) będą mogły wybrać swoich przeciwników, aby zdobyć nagrody, a każda wyżej sklasyfikowana drużyna będzie miała wyznaczony termin meczu. BIG (#17) wybrało SAW (#11) z 20 tys. $ nagrody Virtus.pro (#18) wybrało Complexity (#14) z 15 tys. $ nagrody HEROIC (#19) wybrało 3DMAX (#12) z 20 tys. $ nagrody GamerLegion (#20) wybrało paiN (#13) z 15 tys. $ nagrody MIBR (#21) wybrało FlyQuest (#16) z 15 tys. $ nagrody Nemiga (#22) wybrała FURIĘ (#9) z 20 tys. $ nagrody Wildcard (#23) wybrało Astralis (#15) z 15 tys. $ nagrody B8 (#24) wybrało G2 (#1) z 60 tys. $ nagrody ENCE (#25) wybrało Falcons (#7) z 30 tys. $ nagrody Imerial fe (#26) wybrało NAVI (#2) z 60 tys. $ nagrody Fluxo (#27) wybrało Eternal Fire (#10) z 20 tys. $ nagrody 9 Pandas (#28) wybrało Team Liquid (#8) z 30 tys. $ nagrody M80 (#29) wybrało FaZe (#6) z 30 tys. $ nagrody BetBoom (#30) wybrało MOUZ (#5) z 30 tys. $ nagrody fnatic (#31) wybrało Spirit (#4) z 60 tys. $ nagrody Metizport (#32) wybrał Vitality (#3) z 60 tys. $ nagrody

+10
#themongolz
TombStone

The MongolZ zrezygnowało z udziału w 1. sezonie BLAST Bounty. "Zdrowie naszych graczy i sportowców jest naszym najwyższym priorytetem"

The MongolZ zrezygnowało z udziału w 1. sezonie BLAST Bounty. "Zdrowie naszych graczy i sportowców jest naszym najwyższym priorytetem"

The MongolZ zrezygnowało z udziału w 1. sezonie BLAST Bounty. "Zdrowie naszych graczy i sportowców jest naszym najwyższym priorytetem"

Nasza drużyna oficjalnie otrzymała zaproszenie do udziału w turnieju Blast Bounty S1. Jednak ze względu na obawy dotyczące zdrowia i dobrego samopoczucia naszych graczy zdecydowaliśmy się pominąć nasz pierwszy turniej w tym roku. Zdrowie naszych graczy i sportowców jest naszym najwyższym priorytetem i ta decyzja została podjęta z myślą o tym. Wierzymy, że zrozumiecie nasze stanowisko. Naszym pierwszym turniejem w tym roku będzie IEM Katowice 2025. Do zobaczenia wkrótce na turnieju!

Źródło: The MongolZ
+14
g4skins
#ropz
wujas

ropz: CS to nie jest kolejna gra, która wychodzi co drugi rok; zasługuje na najwyższą jakość

@ropz

Nie pomyliłem się ani razu. Również używając tylko lewego przycisku myszy. Jest wyraźna różnica nawet podczas samego strzelania. 128t w CS:GO jest znacznie lepsze niż 64t. Dla skillowej osoby, zwłaszcza profesjonalisty, jest to bardzo zauważalne, a niski tickrate jest ograniczeniem dla performance'u gracza.

I didn't miss. Also by only using Mouse1. There is a clear difference even while just shooting. 128t for CS:GO is far superior compared to 64t. For a skilled person, especially pros, it's very noticeable and low tick-rate is a limitation for player performance.

0
0
@SebastianBind13

Wyniki pokazały, że tylko najlepsi gracze są w stanie dostrzec różnicę, czego można się było spodziewać. Zasadniczo potwierdza to, że umieszczenie tickrate'u 128 na MM-ach byłoby wyrzuceniem pieniędzy w błoto.

The results pretty much showed only the very top players can tell the difference which was kind of expected. It basically reassures that putting MM on 128 tick would have been money thrown out of the window.

0
0
@ropz

Pieniądze nie powinny być tutaj problemem dla Valve. Jeśli jest to konkurencyjna gra, spodziewałbym się grać w najlepszym optymalnym środowisku. 128t nie jest niczym absurdalnym. Rozumiem, jeśli produkt jest zbudowany wokół przeciętnego gracza, ale to jest CS. To nie jest kolejna gra, która wychodzi co drugi rok, ale jedna z najbardziej konkurencyjnych gier wszech czasów. Zasługuje na najwyższą jakość. Ludzie grają na 128t już od 10 lat, nie widziałem ani jednej poważnej skargi na to, że jest zły lub ludzie potrzebują czegoś lepszego. Nie muszą tego zapewniać każdemu. Niech ludzie za to płacą, co tylko chcesz. Jest tak wiele różnych opcji, które mogą działać i sprawić, że wszyscy będą szczęśliwi.

Money shouldn’t be an issue here for Valve. If it’s a competitive game, I would expect to play in the best optimal environment. 128t isn’t anything ridiculous. I understand if the product is built around an average player, but this is CS. This isn’t just another game that comes out every other year, instead it’s one of the most competitive games of all time in existence. It deserves the highest quality. People have been playing 128t for 10 years now, I haven’t seen a single serious complaint about it being bad or people needing something better. They don’t need to provide it for everyone. Make people pay for it, whatever you’d like. There are so many different options which could work and make everyone happy.

0
0
+29
Tagi:#ropz#cs#cs2#tickrate#twitter