g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#kyousuke
TombStone

STYKO o kyousuke: Największym problemem są pokrywające się pozycje z donkiem

STYKO o kyousuke: Największym problemem są pokrywające się pozycje z donkiem

STYKO o kyousuke: Największym problemem są pokrywające się pozycje z donkiem

Jego pokrywające się pozycje z donkiem są właściwie największym problemem. Jest to podobne do sytuacji m0NESY'ego i s1mple'a w NaVi i NaVi Junior. m0NESY był prawdopodobnie gotowy do przejścia do głównego składu, ale s1mple jest niezastąpiony, podobnie jak donk teraz. m0NESY odniósł wiele sukcesów, dostając się do międzynarodowej drużyny za wysoki wykup, ale pytania dotyczą tego, czy kyousuke potrafi wystarczająco dobrze komunikować się w języku angielskim i czy jego cena wykupu jest rozsądna, aby jakakolwiek duża organizacja się do niego odezwała.

Źródło: pley.gg
+12
g4skins
#tickrate
wujas

Tickrate nie jest problemem? "Módlcie się o lepszą optymalizację, ale nie o to"

@gabefollower

Ok, więc wszedłem do "króliczej nory" i istnieje duże nieporozumienie co do tego, jak działa nowy system tickrate (z mojego punktu widzenia). Wielu użytkowników myśli, że FACEIT wykorzystuje 128 tickrate, a oficjalny matchmaking używa czegoś nowego i "dziwnego", co deweloperzy nazywają sub-tick. TO NIE JEST PRAWDA. Zarówno FACEIT, jak i oficjalne serwery używają sub-tick dla niektórych wydarzeń w rozgrywce i 128 / 64 tick dla innych, mniej ważnych wydarzeń w rozgrywce. Problem polega na tym, że twórcy nie określili, które wydarzenia używają którego systemu, więc możemy spekulować, że sub-tick jest używany do wszystkiego, co związane z ruchem, strzelaniem, granatami itp. Moim głównym punktem, do którego zmierzam, jest to, że 128 tick =/= lepsze serwery lub lepsze doświadczenie, samo zwiększenie tej liczby w konfiguracji nie naprawi wszystkich problemów, a jeśli czujecie, że coś jest nie tak z waszą rozgrywką, to pomóżcie twórcom dowiedzieć się, co dokładnie jest nie tak, bądźcie rozsądni. Porozmawiajcie o serwerach w nowych regionach, poproście o poprawki w kontroli spray'a, módlcie się o lepszą optymalizację, ale nie o tickrate.

ok, so I went down the rabbit hole and there is a big misunderstanding about how the new tickrate system works (from my pov). a lot of users think that faceit utilizes 128 tick and official matchmaking uses something new and "weird" that the devs call sub-tick. THIS IS NOT THE CASE. both faceit and official servers use sub-tick for some gameplay events and 128 / 64 tick for other, less important gameplay events. the problem is that the devs didn't specify which events use which system, so we can speculate that sub-tick is used for everything related to movement, shooting, grenades, etc. my main point is that 128 tick =/= better servers or experience, just increasing that number in config won't fix all issues, if you feel that something is wrong with your gameplay, then help devs figure out what exactly is wrong, be reasonable. talk about servers in new regions, ask for spray control tweaks, pray for better optimization, but not tickrate.

0
0
@gabefollower

Jeśli którekolwiek z tych zdarzeń (poruszanie się, strzelanie, lineupy granatów) zachowują się inaczej przy różnych tickrate'ach, należy to uznać za błąd i zgłosić deweloperom, aby mogli to naprawić.

if any of these events (moving, shooting, grenade lineups) behave differently on different tickrates, it should be considered a bug and reported to developers, so they can fix it

0
0
+12
Tagi:#tickrate#cs2#gabe#twitter