g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#spinx
TombStone

MOUZ potwierdziło transfer Spinxa!

MOUZ potwierdziło transfer Spinxa!

MOUZ potwierdziło transfer Spinxa!

MOUZ potwierdziło transfer Lotana "⁠Spinx⁠a" Giladiego z Vitality, gdzie ten od miesiąca przebywał na ławce rezerwowych. Izraelczyk zajmie miejsce Kamila "siuhego" Szkaradka, który wczoraj niespodziewanie wylądował poza składem. Spinx najpewniej przejmie rolę Ludviga "⁠Brollana⁠" Brolina, który ma od teraz zająć się prowadzeniem. Na jego debiut będziemy musieli jednak chwilę poczekać. Na IEM Katowice zagrają z Adrianem "⁠xelex⁠em" Vincze, ale możliwe, że nowy skład pojawi się już na PGL Cluj-Napoca. Skład MOUZ: - Ádám "⁠torzsi⁠" Torzsás - Dorian "⁠xertioN⁠" Berman - Jimi "⁠Jimpphat⁠" Salo - Ludvig "⁠Brollan⁠" Brolin - Lotan "⁠Spinx⁠" Giladi - Dennis "⁠sycrone⁠" Nielsen (trener) - Kamil "⁠siuhy⁠" Szkaradek (rezerwowy)

-9
#krad
TombStone

Wygląda na to, że Krad kłamał w sprawie swojego rasistowskiego crafta na Deagle'u

@picklepissiere

KradCS jest kłamliwym szczurem i powinien zostać zbanowany na dłużej niż tylko dwa tygodnie. 0:00 - 0:25 Kupiłem tego nowego Deagle'a. Jest super. Oto nowy. A jeśli przełączysz go na prawą rękę, to jest jeszcze lepszy... z naklejkami. Niestety nie gram prawą ręką. 0:29 - 1:15 Pokaż prawą rękę, co na niej jest? To tylko prawa ręka, nic specjalnego. Po prostu piękny Deagle z pięknymi (śmiech) świecącymi naklejkami. 1:17 - 2:24 Kurwa, chcę to jeszcze raz wymówić, ale rozumiem, że streamuję i nie można tego robić. Ban za co? Nie powinno być bana. Piękny Deagle tak przy okazji. Uwielbiamtego skina. Jest błyszczący. Cholera, to takie niewygodne z prawą ręką, ale myślę, że będę grał prawą ręką TYLKO z Deagle'a. Nie z innymi skórkami.

1.7K
83
+8
g4skins
#tickrate
wujas

Tickrate nie jest problemem? "Módlcie się o lepszą optymalizację, ale nie o to"

@gabefollower

Ok, więc wszedłem do "króliczej nory" i istnieje duże nieporozumienie co do tego, jak działa nowy system tickrate (z mojego punktu widzenia). Wielu użytkowników myśli, że FACEIT wykorzystuje 128 tickrate, a oficjalny matchmaking używa czegoś nowego i "dziwnego", co deweloperzy nazywają sub-tick. TO NIE JEST PRAWDA. Zarówno FACEIT, jak i oficjalne serwery używają sub-tick dla niektórych wydarzeń w rozgrywce i 128 / 64 tick dla innych, mniej ważnych wydarzeń w rozgrywce. Problem polega na tym, że twórcy nie określili, które wydarzenia używają którego systemu, więc możemy spekulować, że sub-tick jest używany do wszystkiego, co związane z ruchem, strzelaniem, granatami itp. Moim głównym punktem, do którego zmierzam, jest to, że 128 tick =/= lepsze serwery lub lepsze doświadczenie, samo zwiększenie tej liczby w konfiguracji nie naprawi wszystkich problemów, a jeśli czujecie, że coś jest nie tak z waszą rozgrywką, to pomóżcie twórcom dowiedzieć się, co dokładnie jest nie tak, bądźcie rozsądni. Porozmawiajcie o serwerach w nowych regionach, poproście o poprawki w kontroli spray'a, módlcie się o lepszą optymalizację, ale nie o tickrate.

ok, so I went down the rabbit hole and there is a big misunderstanding about how the new tickrate system works (from my pov). a lot of users think that faceit utilizes 128 tick and official matchmaking uses something new and "weird" that the devs call sub-tick. THIS IS NOT THE CASE. both faceit and official servers use sub-tick for some gameplay events and 128 / 64 tick for other, less important gameplay events. the problem is that the devs didn't specify which events use which system, so we can speculate that sub-tick is used for everything related to movement, shooting, grenades, etc. my main point is that 128 tick =/= better servers or experience, just increasing that number in config won't fix all issues, if you feel that something is wrong with your gameplay, then help devs figure out what exactly is wrong, be reasonable. talk about servers in new regions, ask for spray control tweaks, pray for better optimization, but not tickrate.

0
0
@gabefollower

Jeśli którekolwiek z tych zdarzeń (poruszanie się, strzelanie, lineupy granatów) zachowują się inaczej przy różnych tickrate'ach, należy to uznać za błąd i zgłosić deweloperom, aby mogli to naprawić.

if any of these events (moving, shooting, grenade lineups) behave differently on different tickrates, it should be considered a bug and reported to developers, so they can fix it

0
0
+12
Tagi:#tickrate#cs2#gabe#twitter