Sponsor serwisuBetclic
g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
g4skins
#cs2
TombStone

Znaleziono sposób na poprawę płynności CS2? "Zapewnia to domyślnie ponad 10-20% FPS-ów"

@M0st1ce

Legalna optymalizacja obciążenia sieci i GPU Mój drogi i ukochany @CounterStrike Niestety, w CS2 prawie nie ma wycinania zasłoniętych obiektów (occlusion culling). Często powoduje to u graczy niski FPS i problemy z siecią, a także sprawia, że cheaty typu wallhack działają z pełną mocą. Film pokazuje jedynie culling po stronie serwera.

Legal network and GPU load optimization My dear and beloved @CounterStrike❤️ Sadly, in the CS2 there is almost no occlusion culling. This often causes players to have low FPS, network issues, and makes wallhack cheats work at full power The video shows server-side culling only

185
19
@M0st1ce

W obecnej wersji gry wszyscy gracze na serwerze domyślnie otrzymują pakiety dotyczące każdego innego gracza. Z tego powodu karta graficzna (GPU) renderuje modele, nie biorąc pod uwagę, czy wróg faktycznie znajduje się za ścianą lub przeszkodą.

In the current version of the game, all players on the server by default receive packets about every other player. Because of this, the GPU renders models without considering whether an enemy is actually behind a wall or an obstacle

10
1
@M0st1ce

Za czasów CS:GO istniała prosta implementacja komendy sv_occlude_players, bazująca na tzw. „traces” i PVS. Dzięki niej gracze zyskiwali znacznie więcej klatek na sekundę, zmniejszało się obciążenie sieci, a nawet wallhacki stawały się bezużyteczne. Zapewnia to domyślnie ponad 10-20% dodatkowych klatek na sekundę za darmo.

Back in CS:GO we had a simple implementation of sv_occlude_players that worked with traces and PVS. Thanks to this setting, players had much higher FPS, network load was reduced, and even wallhacks were effectively useless This gives a default boost of over 10–20% Free FPS

18
1
@M0st1ce

Co o tym sądzicie?

What do you think about this?

14
1
+19
Tagi:#cs2#bug