Rejestracja do 56. sezonu ESEA League jest już otwarta i obejmuje bezpośrednią ścieżkę do ESL Pro League oraz nowy format VRS, oferujący amatorskim drużynom regularne możliwości zdobywania punktów VRS. Zarejestruj się teraz: https://t.co/GDzy5sdfUv
Rejestracja do 56. sezonu ESEA League jest już otwarta i obejmuje bezpośrednią ścieżkę do ESL Pro League oraz nowy format VRS, oferujący amatorskim drużynom regularne możliwości zdobywania punktów VRS. Zarejestruj się teraz: https://t.co/GDzy5sdfUv

Wcześniej dziś nasz zespół akademii, G2 Ares, rozegrał półfinałowy mecz w Lidze @OfUnited21 przeciwko drużynie @smooyacs, fish123. Po pierwszej mapie nasz snajper, Klimentii @G2kl1m Krivosheev, został fałszywie zbanowany przez system antyczit @AkrosAC z powodu potwierdzonej usterki technicznej. W rezultacie Kl1m nie mógł kontynuować meczu i byliśmy zmuszeni wystawić naszego Głównego Trenera, @G2LETN1, jako awaryjnego zastępcę. Miało to drastyczny wpływ na wynik, co doprowadziło do przegranej i umieszczenia nas w dolnej drabince turnieju. Natychmiast skontaktowaliśmy się ze wsparciem AKROS. Otrzymanie odpowiedzi zajęło ponad 7 godzin z powodu różnic stref czasowych, i dopiero wtedy błąd został potwierdzony przez ich zespół, który jako przyczynę wskazał błąd interfejsu API systemu Windows po swojej stronie. W dzisiejszym ekosystemie rywalizacji te mecze mają znaczenie. Zespoły akademickie, takie jak nasz, mają ograniczone szanse na rywalizację i rozwój. Niedopuszczalne jest, aby o wyniku meczu decydował wadliwy system antyczit. Codziennie mamy do czynienia z oszustami, którzy prześlizgują się przez system podczas turniejów online i w matchmakingu, ale fałszywe banowanie młodych talentów podczas jednej z ich rzadkich szans na udowodnienie swojej wartości jest hańbą. Oficjalnie wystąpimy o powtórzenie meczu i oczekujemy, że organizatorzy turnieju zadziałają z pilnością i uczciwością. Uczciwość rywalizacji musi być chroniona.
Earlier today, our academy team, G2 Ares played a semi-final match at the @OfUnited21 League against @smooyacs's team fish123. After the first map, our AWPer, Klimentii @G2kl1m Krivosheev, was falsely banned by the @AkrosAC anticheat system due to a confirmed technical malfunction. As a result, Kl1m was blocked from continuing the match, and we were forced to field @G2LETN1, our Head Coach, as an emergency substitute. This drastically affected the outcome, resulting in a loss and placing us into the lower bracket of the event. We have immediately reached out to AKROS support. It took over 7 hours to receive a response due to time zone differences, and only then was the error acknowledged by their team, citing a Windows API fault on their end. In today's competitive ecosystem, these matches matter. Academy teams like ours have limited chances to compete and develop. Having a match decided by a failed anticheat system is not acceptable. We deal with cheaters slipping through daily in online events and matchmaking, but falsely banning young talents during one of their rare chances to prove themselves is a disgrace. We will formally request a rematch and will expect the tournament organizers to act with urgency and integrity. Competitive fairness must be protected.