g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#fnatic
TombStone

Współwłaściciel fnatic o przyszłości: Musimy teraz zadać sobie ważniejsze pytania

@sattermon

Zeszłotygodniowe odpadnięcie z cyklu Majora CS2 w Austin było, z braku lepszego słowa, bardzo, bardzo rozczarowujące. Wiedzieliśmy, że zdobycie jednego z sześciu miejsc dla EMEA nie będzie łatwe, ale przystąpiliśmy do MRQ z dużą pewnością siebie po ulepszeniach, jakich dokonaliśmy w naszym składzie w ciągu ostatnich kilku okresów międzysezonowych – w tym najświeższym [nabyciu], czyli pozyskaniu Jambo, który jest bez wątpienia światowej klasy snajperem z bardzo świetlaną przyszłością. CS, jakiego ostatecznie zagraliśmy, gdy naprawdę się liczyło, był po prostu niewystarczająco dobry – w rzeczywistości bardzo daleki od tego. Musimy teraz zadać sobie ważniejsze pytania: jak ruszyć do przodu z tego miejsca, jak powinna wyglądać struktura naszego składu i sztabu wchodząc w kolejny cykl Majora. Wszystko to robiąc jednocześnie wszystko, co w naszej mocy, aby walczyć o ważne punkty VRS w turniejach online, które mamy zaplanowane w najbliższym czasie.

118
4
+2
#nqz
TombStone

nqz: Mieliśmy przebłyski dobrych momentów, ale definiowała nas niestabilność

nqz: Mieliśmy przebłyski dobrych momentów, ale definiowała nas niestabilność

nqz: Mieliśmy przebłyski dobrych momentów, ale definiowała nas niestabilność

Myślę, że mieliśmy przebłyski dobrych momentów, ale myślę, że definiowała nas niestabilność. Dobrze nam poszło na BLAST, dobrze nam poszło w Klużu-Napoce, ale jednocześnie przegrywaliśmy mecze w Brazylii z drużynami, z którymi nie powinniśmy przegrywać. Mieliśmy problemy z drużynami, z którymi nie powinniśmy mieć problemów, nasz poziom CS-a nie był wystarczająco dobry, więc myślę, że w tym okresie było dużo niestabilności, ale pracowaliśmy nad tym. Nadal musimy patrzeć na jasną stronę, czyli na to, że w końcu udało nam się przełamać barierę playoffów. Zobaczyliśmy, że potrafimy to zrobić, zobaczyliśmy, że jest to możliwe, i myślę, że drużyna jako całość dojrzała i trochę zmniejsza dystans do czołowych drużyn. Rozumiemy, że popełniamy wiele błędów w meczach przeciwko przeciwnikom z najwyższego poziomu, więc staramy się wyeliminować te błędy, aby się rozwijać i dobrze wypaść na Majorze, co jest naszym głównym celem.

Źródło: HLTV
0
g4skins
#anubis
TombStone

Twórca Anubisa ma pomysł na poprawienie mapy

@CHERRY5pl

Big events w 2025. Train Trainem, ale Anubis zaczęło nam poważnie odstawać od peletonu 📉

27
0
@CHERRY5pl

Uważam za bardzo prawdopodobny scenariusz w którym do puli w lipcu wskakuje Cache/Overpass za Anubisa, a Anubis wraca za rok/dwa po poprawkach.

@RoaldNL

G: Mid Some of you mention to make mid easier for CT's. My intention with mid was to provide CTs more than one option and the double doors is there to not give Ts two major entrances into mid. What if mid house was a window you can't go through? And only use it as a CT.

G: Mid Some of you mention to make mid easier for CT's. My intention with mid was to provide CTs more than one option and the double doors is there to not give Ts two major entrances into mid. What if mid house was a window you can't go through? And only use it as a CT.

5
0
@emtekaa

proszę, naprawiłem

1
0
@RoaldNL

Wyobraźcie sobie usunięcie górnego obszaru A (dywanów/balkonu). Dół B i tak jest standardowo odcinany dymnym. T są też szybsi od CT pod względem timingu, ale CT nie musi się martwić o górny obszar, a wejście CT z kanału będzie bardzo silne. Posiadanie tam kontroli oznacza kontrolę nad A, shortem B i mostem. (1/2)

Imagine removing the A upper area (rugs). B lower is standard smoked anyway. T's also beat CT's on the timing, but a CT doesn't have to worry for the upper area and a CT canal crunch will be super strong. Having control there means control over A, B short and bridge. (1/2)

7
0
@RoaldNL

Może zbyt drastyczne, ale moim zdaniem warto spróbować jakiejś zmiany. Albo może lekko przesunąć ścieżkę do schodów T, aby wydłużyć czas dotarcia do schodów T, tak aby walka T - CT między schodami T a dołem B była wyrównana; być może wyrównałoby to też timing z A maina do schodów T. (2/2)

Maybe too drastic, but worth to try some change imo. Or maybe move the path to the T stair a bit out to reduce the timing to T stair, so the T - CT fight between T stair and B lower is equal, perhaps A main to T stair as well. (2/2)

6
0
+13
Tagi:#anubis#mapy