g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#tip
TombStone

Jak profesjonaliści grają Traina? Garść wniosków po meczu Falcons z ENCE

@stiklecs

Właśnie rozegrano kilka pierwszych oficjalnych meczów na nowym zaktualizowanym de_train, z których najbardziej podobał mi się mecz ENCE vs Falcons. Oto kilka kluczowych wniosków, które wydają się bardziej powtarzalne w podejściu większości drużyn do kontroli mapy.

1.4K
40
@stiklecs

1.Najważniejszym otwarciem gry jest wczesne odpieranie agresji T, głównie w kierunku maina A, tutaj widzimy sposób, w jaki Falcons konsekwentnie maskują zagrania, które mogą później wykonać w kierunku maina A lub Popa.

110
5
@stiklecs

2. Widzimy tutaj, że granaty antyrush całkowicie zatrzymują natarcie, zmuszając wrogą drużynę do przerwania ataku i ponownego rozpoczęcia rundy.

47
0
@stiklecs

3.Innym sposobem na powstrzymanie agresywnych zagrań ze strony maina A jest odcięcie go smoke'iem z respa, co da graczom więcej miejsca na oddech i potencjalnie zaoszczędzi więcej granatów, które można później zachować i odbijać nimi w dowolnym momencie. Tutaj widzimy agresywne zagranie, aby ukarać wszelkie ciekawe zagrania ze strony T.

59
0
@stiklecs

4.Bardzo popularnym dymnym wspierającym gracza B jest dymny na schody na B, który pozwala graczowi na B czuć się bardziej komfortowo, ale także mieć element zaskoczenia i prowadzić walkę z wrogami. Tutaj widzimy agresywne zagranie po kilkukrotnym rzuceniu dymu.

42
0
@stiklecs

5. Hol w kierunku B to spokojniejsza część mapy z niewielką liczbą agresywnych zagrań, które można wykonać, oprócz tych, które są bardzo ryzykowne jako CT (rushowanie dołu/ peekowanie góry z awp po flashu itp.). Tutaj widzimy domyślne granaty, które pozwalają na bezpieczne zajęcie B i szybkie zajęcie popa.

40
2
@stiklecs

6. Ponieważ większość drużyn koncentruje ludzi na mainie A i ma kontrolę nad popem, tworzy to lukę w innych częściach mapy. Tutaj widzimy zagranie @gla1ve_cs, który zdał sobie sprawę z luki, na którą Falcons nie zwracało uwagi i wygrało rundę.

45
0
0
#scrunk
TombStone

Ciekawa pestka od ScrunKa

alt
0
g4skins
#r1nkle
TombStone

r1nkle cały czas miał to pod kontrolą w sytuacji 1vs3

0
Tagi:#r1nkle#1vs3#clutch#nip