NIE MA SEZONU BEZ GAMEAGENTS 🧡 Powitajmy gorąco nasz nowy polski skład! 🇵🇱 #AgentsUnite
Extra Salt często grało Traina, JT był fenomenem w zdobywaniu asyst flashami (podobnie na Overpassie). Więc to dostosowanie Complexity z Vertigo -> Train nie jest zbyt zaskakujące #BLASTPremier
Jakim cudem donk wygrał to 1v5 😨?
donk vs. m0NESY to jedyny rok, w którym sam mogę wybrać między oboma graczami, kto był najlepszy. Jeśli jest to mecz w dużym meczu playoffów, daj mi m0NESY'ego. Jeśli jest to przypadkowy mecz w przypadkowym dniu, daj mi donka, ponieważ nikt nie jest lepszy od niego.
Właśnie rozegrano kilka pierwszych oficjalnych meczów na nowym zaktualizowanym de_train, z których najbardziej podobał mi się mecz ENCE vs Falcons. Oto kilka kluczowych wniosków, które wydają się bardziej powtarzalne w podejściu większości drużyn do kontroli mapy.
1.Najważniejszym otwarciem gry jest wczesne odpieranie agresji T, głównie w kierunku maina A, tutaj widzimy sposób, w jaki Falcons konsekwentnie maskują zagrania, które mogą później wykonać w kierunku maina A lub Popa.
2. Widzimy tutaj, że granaty antyrush całkowicie zatrzymują natarcie, zmuszając wrogą drużynę do przerwania ataku i ponownego rozpoczęcia rundy.
3.Innym sposobem na powstrzymanie agresywnych zagrań ze strony maina A jest odcięcie go smoke'iem z respa, co da graczom więcej miejsca na oddech i potencjalnie zaoszczędzi więcej granatów, które można później zachować i odbijać nimi w dowolnym momencie. Tutaj widzimy agresywne zagranie, aby ukarać wszelkie ciekawe zagrania ze strony T.
4.Bardzo popularnym dymnym wspierającym gracza B jest dymny na schody na B, który pozwala graczowi na B czuć się bardziej komfortowo, ale także mieć element zaskoczenia i prowadzić walkę z wrogami. Tutaj widzimy agresywne zagranie po kilkukrotnym rzuceniu dymu.
5. Hol w kierunku B to spokojniejsza część mapy z niewielką liczbą agresywnych zagrań, które można wykonać, oprócz tych, które są bardzo ryzykowne jako CT (rushowanie dołu/ peekowanie góry z awp po flashu itp.). Tutaj widzimy domyślne granaty, które pozwalają na bezpieczne zajęcie B i szybkie zajęcie popa.
6. Ponieważ większość drużyn koncentruje ludzi na mainie A i ma kontrolę nad popem, tworzy to lukę w innych częściach mapy. Tutaj widzimy zagranie @gla1ve_cs, który zdał sobie sprawę z luki, na którą Falcons nie zwracało uwagi i wygrało rundę.
3 flashe na bananie na Inferno, które zmienią twoje życie
How did donk win this 1v5 😨