Właśnie rozegrano kilka pierwszych oficjalnych meczów na nowym zaktualizowanym de_train, z których najbardziej podobał mi się mecz ENCE vs Falcons. Oto kilka kluczowych wniosków, które wydają się bardziej powtarzalne w podejściu większości drużyn do kontroli mapy.
First few officials of the new updated De_Train have been just played with the one i liked the most being the match between ENCE vs Falcons. Here are some of the few key takes which seems more consistent in most of the teams approaches in map control.
1.Najważniejszym otwarciem gry jest wczesne odpieranie agresji T, głównie w kierunku maina A, tutaj widzimy sposób, w jaki Falcons konsekwentnie maskują zagrania, które mogą później wykonać w kierunku maina A lub Popa.
1.The most important opening of the game is fending off any T aggression early mostly towards A main , here we see a way which Falcons do consistently to then mask plays which they can do later towards A main or Pop.
2. Widzimy tutaj, że granaty antyrush całkowicie zatrzymują natarcie, zmuszając wrogą drużynę do przerwania ataku i ponownego rozpoczęcia rundy.
2. Here we see the Anti-Push nades in effect completely stopping the A rush ,forcing the enemy team to call off the strat and re-call the round.
3.Innym sposobem na powstrzymanie agresywnych zagrań ze strony maina A jest odcięcie go smoke'iem z respa, co da graczom więcej miejsca na oddech i potencjalnie zaoszczędzi więcej granatów, które można później zachować i odbijać nimi w dowolnym momencie. Tutaj widzimy agresywne zagranie, aby ukarać wszelkie ciekawe zagrania ze strony T.
3.Another way to stop any aggressive peeks from A main is to smoke it off from spawn which will allow your players more breathing room and potentially save more nades which then you can retake later at any point. Here we see an aggressive play to punish any curious plays from T's
4.Bardzo popularnym dymnym wspierającym gracza B jest dymny na schody na B, który pozwala graczowi na B czuć się bardziej komfortowo, ale także mieć element zaskoczenia i prowadzić walkę z wrogami. Tutaj widzimy agresywne zagranie po kilkukrotnym rzuceniu dymu.
4.A very common smoke to support the B player is the smoke stairs B halls which allows your player on B to feel more comfortable but also to have a surprise factor and bring the fight to the enemies. Here we see how see an aggressive play after they threw the smokes a few times.
5. Hol w kierunku B to spokojniejsza część mapy z niewielką liczbą agresywnych zagrań, które można wykonać, oprócz tych, które są bardzo ryzykowne jako CT (rushowanie dołu/ peekowanie góry z awp po flashu itp.). Tutaj widzimy domyślne granaty, które pozwalają na bezpieczne zajęcie B i szybkie zajęcie popa.
5. Towards B brown halls is the more quieter part of the map with not many aggressive plays which you can do but the ones which are very risky as CT (rushing lower/peeking upper with awp on flash,etc). Here we see the default nades which allow a safe take B and fast pop take.
6. Ponieważ większość drużyn koncentruje ludzi na mainie A i ma kontrolę nad popem, tworzy to lukę w innych częściach mapy. Tutaj widzimy zagranie @gla1ve_cs, który zdał sobie sprawę z luki, na którą Falcons nie zwracało uwagi i wygrało rundę.
6. As most of the teams are focusing man-power towards A main and having control of pop in effect it creates a weaker gap towards other parts of the map. Here we see a play from @gla1ve_cs which realized the gap that Falcons wasn't being attentive and it wins them the round.