g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#twistzz
TombStone

Lista wskazówek dla Valve? Twistzz podsumował problemy, jakie napotyka w CS2

@Twistzz

Krótki wpis na temat obecnego stanu gry. Bieganie i strzelanie: Wydaje się dokładniejsze niż kiedykolwiek, może w csgo pozostało niezauważone, bo mniej osób próbowało. Czuję, że teraz to normalna rzecz do zrobienia. Tagowanie i bycie tagowanym: Tak, nie jestem pewien, co jest nie tak z tym, podczas tagowania graczy model jest w zasadzie przesuwany. Kiedy zostajesz tagowany, jesteś pojawia się rubberbanding. Kod sieciowy: Jest to coś, co musi zostać naprawione i jest odpowiedzialne za takie rzeczy, jak opóźnienie zabójstwa i to, jak gracze utknęli na sobie nawzajem wychodząc ze spawna i inne problemy. Widoczność podczas rozbijania dymu: Widziałem post innego gracza na ten temat, nadal nie do końca rozumiem, kto ma przewagę w niektórych obszarach na mapach, gdy dym zostaje rozbity, wydaje się być całkowicie losowe w niektórych okolicznościach. Unikanie fleszy: W jakiś sposób musi to być związane z opóźnieniem, widziałem jakiś czas temu post, który dotyczył opóźnienia w unikaniu fleszy (co oznacza, że nadal zostajesz oślepiony, nawet jeśli uniknąłeś w ostatniej sekundzie). Ping: Nadal nie mam pojęcia, jak to działa w tej grze, albo ci pomaga, albo nie. Resetowanie celności: Nie wiem, czy jest to związane z subtickiem, czy jest to w pewnym stopniu losowe, widziałem kilka razy, kiedy byłem zszokowany, że dana osoba jest niedokładna lub dokładna. Nagroda: Szczerze mówiąc, liczba przypadków, w których otrzymałem strzał w głowę, który wyglądał zupełnie nie tak, jest zaskakująca, ale jest to część gry, więc jest tym, czym jest, z pewnością odbiera satysfakcjonujące uczucie, które zwykle daje cs. Wszystkie te problemy są 2x gorsze przy pingu 50+. Pomimo tej listy problemów, gra jest nadal fajna i przyjemna do grania i nie mogę się doczekać, aby kontynuować rozgrywkę i obserwować rozwój tej gry, podobnie jak csgo.

1.5K
74
+3
#npl
TombStone

npl: Kiedy dołączyłem do B8 czułem się jakbym był tym gościem, którym s1mple był dla mnie w NAVI

npl: Kiedy dołączyłem do B8 czułem się jakbym był tym gościem, którym s1mple był dla mnie w NAVI

npl: Kiedy dołączyłem do B8 czułem się jakbym był tym gościem, którym s1mple był dla mnie w NAVI

Kiedy dołączyłem do NAVI, byłem tym małym gościem, który dołączył z drużyny akademii. Byłem trochę przestraszony grając z s1mple'em i tymi legendami, którzy wygrali Majora, ale bardzo mi pomogli. Czas spędzony w NAVI wiele mi dał, zwłaszcza B1ad3 i inni gracze, ponieważ mieli duże doświadczenie, które udało mi się zachować przy sobie. Nie zapomniałem o tym. [Śmiech] Kiedy dołączyłem do B8 czułem się jakbym był tym gościem, którym s1mple był dla mnie w NAVI. Dużo pracowałem nad swoją grą, zmieniłem wiele rzeczy, a mój nowy trener, maddened, również wiele mi dał.

Źródło: HLTV
-1
#martinezsa
TombStone

MertinezSa: Dużo gramy, ciężko pracujemy i spędzamy wiele godzin nad grą, ale wyniki są słabe

MertinezSa: Dużo gramy, ciężko pracujemy i spędzamy wiele godzin nad grą, ale wyniki są słabe

MertinezSa: Dużo gramy, ciężko pracujemy i spędzamy wiele godzin nad grą, ale wyniki są słabe

Dużo pracujemy nad naszą grą mentalną po przerwie graczy, ponieważ nie zaczęliśmy dobrze sezonu i myśleliśmy bardziej o aspekcie mentalnym niż o aspekcie indywidualnym czy naszej grze zespołowej. Dużo gramy, ciężko pracujemy i spędzamy wiele godzin nad grą, ale wyniki są słabe i nie oddają dobrze naszych treningów. Będziemy kontynuować pracę i zobaczymy, jakie błędy możemy naprawić, zwłaszcza w oczekiwaniu na RMR, gdzie wszystkie drużyny będą chciały dać z siebie wszystko, aby dostać się na Majora.

Źródło: HLTV
0
g4skins
#twistzz
TombStone

Lista wskazówek dla Valve? Twistzz podsumował problemy, jakie napotyka w CS2

@Twistzz

Krótki wpis na temat obecnego stanu gry. Bieganie i strzelanie: Wydaje się dokładniejsze niż kiedykolwiek, może w csgo pozostało niezauważone, bo mniej osób próbowało. Czuję, że teraz to normalna rzecz do zrobienia. Tagowanie i bycie tagowanym: Tak, nie jestem pewien, co jest nie tak z tym, podczas tagowania graczy model jest w zasadzie przesuwany. Kiedy zostajesz tagowany, jesteś pojawia się rubberbanding. Kod sieciowy: Jest to coś, co musi zostać naprawione i jest odpowiedzialne za takie rzeczy, jak opóźnienie zabójstwa i to, jak gracze utknęli na sobie nawzajem wychodząc ze spawna i inne problemy. Widoczność podczas rozbijania dymu: Widziałem post innego gracza na ten temat, nadal nie do końca rozumiem, kto ma przewagę w niektórych obszarach na mapach, gdy dym zostaje rozbity, wydaje się być całkowicie losowe w niektórych okolicznościach. Unikanie fleszy: W jakiś sposób musi to być związane z opóźnieniem, widziałem jakiś czas temu post, który dotyczył opóźnienia w unikaniu fleszy (co oznacza, że nadal zostajesz oślepiony, nawet jeśli uniknąłeś w ostatniej sekundzie). Ping: Nadal nie mam pojęcia, jak to działa w tej grze, albo ci pomaga, albo nie. Resetowanie celności: Nie wiem, czy jest to związane z subtickiem, czy jest to w pewnym stopniu losowe, widziałem kilka razy, kiedy byłem zszokowany, że dana osoba jest niedokładna lub dokładna. Nagroda: Szczerze mówiąc, liczba przypadków, w których otrzymałem strzał w głowę, który wyglądał zupełnie nie tak, jest zaskakująca, ale jest to część gry, więc jest tym, czym jest, z pewnością odbiera satysfakcjonujące uczucie, które zwykle daje cs. Wszystkie te problemy są 2x gorsze przy pingu 50+. Pomimo tej listy problemów, gra jest nadal fajna i przyjemna do grania i nie mogę się doczekać, aby kontynuować rozgrywkę i obserwować rozwój tej gry, podobnie jak csgo.

Small vent post about the current state of the game. Running and shooting: Seems more accurate than ever, maybe it went unnoticed in csgo because less people tried. I feel like it's a normal thing to try and do now 😂 Tagging and getting tagged: Yea not sure what is wrong with this one, when tagging players the model is basically sliding. When you get tagged, you're rubberbanding. Netcode: This is something that must be fixed and is responsible for such things like the kill delay and how players get stuck on each other running out of spawn and other issues. Visibility when breaking smokes: I saw another player post about this issue, still don't quite understand who has the advantage in certain areas on maps when smokes get broken, appears to be completely random in some circumstances. Dodging flashes: Some how this must be attached to latency, I saw a while back a post that addressed the delay in being able to dodge flashes (meaning you still get blind even if you dodged at the last second) Ping: I still have no idea how it works in this game, either it helps you or it doesnt 😂 Resetting of accuracy: I don't know if this is attached to subtick or random to some degree, I've seen a few times where I'm shocked that either a person is inaccurate or is accurate. Reward: Honestly the amount of times I get a headshot that looked completely off is surprising, but it's part of the game so it is what it is, for sure takes away the rewarding feeling that cs usually gives. All these issues get 2x worse 50+ ping. Despite this list of issues, the game is still fun and enjoyable to play and I can't wait to continue playing and seeing the growth of this game just like csgo.

1.5K
74
+3
Tagi:#twistzz#valve#cs2