g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#major
TombStone

Zmiana zasad w trakcie Majora; anulowano mecze o 4. miejsce

Zmiana zasad w trakcie Majora; anulowano mecze o 4. miejsce

Zmiana zasad w trakcie Majora; anulowano mecze o 4. miejsce

Po decyzji organizatora turniejów RMR oraz samego Majora, chińskiej firmy Perfect World, anulowano mecze o 4. miejsce RMR A oraz RMR B. To efekt reakcji Valve, które nakazało zmienić zasady podziału slotów na samym Majorze w trakcie rozgrywek. Główne zasady Valve dotyczące podziału slotów mówią wyraźnie, że o tym czy drużyna zacznie od fazy otwarcia czy eliminacyjnej powinien decydować oficjalny ranking Valve sprzed RMR. Jednak Perfect World podjął decyzję o ustaleniu tego na podstawie miejsc na samych turniejach RMR oraz rozegraniu dodatkowych meczów o 4. miejsca (jeden taki mecz, FaZe - Cloud9 już się odbył). Valve pierwotnie zaakceptowało taką mizanę, jednak teraz twórca gry miał poprosić o cofnięcie tej decyzji. O ile w przypadku RMR A taka decyzja nie ma żadnego znaczenia, bo nie było tam żadnych niespodzianek, o tyle w przypadku RMR B oznaczałoby to, że BIG, zamiast od fazy eliminacyjnej Majora, rozpoczęłoby od fazy otwarcia. Podobna sytuacja dotyczy 3DMAX, jednak w ich przypadku jest szansa, że zagwarantuje im to także pozycja w rankingu.

-4
#3dmax
TombStone

Kuzyni zagubieni po podłożeniu C4 i 3DMAX jedzie na Majora!

alt
-9
g4skins
#staehr
owange

Staehr: Graliśmy z dobrymi drużynami, nie powiedziałbym, że throwowaliśmy

Staehr: Graliśmy z dobrymi drużynami, nie powiedziałbym, że throwowaliśmy

Staehr: Graliśmy z dobrymi drużynami, nie powiedziałbym, że throwowaliśmy

Nie powiedziałbym, że nie dojeżdżamy mentalnie, ale oczywiście throwujemy. Jeśli weźmiemy pod uwagę mecz z MongolZ, przeszliśmy do dogrywki i przegraliśmy rundy 5vs3 i 4vs2, co jest niezwykle trudne do zniesienia przy intensywnym meczu. Trochę to zthrowowaliśmy, ale w innych meczach nie powiedziałbym nawet, że to był throw, po prostu graliśmy z dobrymi drużynami. Przegraliśmy z Vitality, gdzie ZywOo grał świetnie i przegraliśmy z FaZe w Chinach, gdzie mieli szalony turniej. Potem słabo zagraliśmy z Liquid online, ale grali też naprawdę dobrze, a Twistzz po prostu robił 30 killi na każdej mapie. Czuję, że graliśmy również z dobrymi przeciwnikami, więc nie powiedziałbym, że nawet throwowaliśmy, ale kiedy nie gramy na 100%, lepsze drużyny to wykorzystują i wygrywają mecze. Być może to nerwy na scenie sprawiają, że nie gramy na 100%, tylko na 90% swoich możliwości, ale myślę, że zawsze tak było w meczach na scenie.

-2
Tagi:#staehr#astralis