g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#blast
TombStone

BLAST przyznał azjatycką dziką kartę na turniej w Meksyku. Otrzymało ją... Liquid

@Ne0Kai

Więc memy z azjatycką dziką kartą Liquid nie poszły na marne, co 😅?

378
4
@ggTeaTime

Tak straszni konkurenci. Wyciskanie z PGL opłat za uczestnictwo kosztuje cię ranking? Pieprzyć to, pójdziemy rozwalić z najbardziej pozbawiony praw region na świecie.

41
0
@Ne0Kai

System jest chyba po to, by go łamać?

3
0
@ggTeaTime

Nie można zrobić majora bez wyjazdu do Azji, nawet z 32 drużynami

1
0
@Ne0Kai

Nie zrozum mnie źle, są trochę dupkami, ale ostatecznie to nadal zepsuty system Valve

3
0
@messioso

BLAST miał wolną wolę, aby zaprosić Flyquest, zaproszenia z dziką kartą nie muszą być zgodne z VRS. Zdecydowali się zaprosić Liquid z Azji, więc mogli zaprosić, zakładam, Wildcard poprzez NA. Nie obwiniajcie Valve za świadomą decyzję BLAST o wykluczeniu (prawdziwego) regionu Azji/OCE.

22
2
@Ne0Kai

Och, nie ma mowy, po prostu założyłem, że Liquid kwalifikowało się, więc byli technicznie następni najwyżej sklasyfikowani z regionu (Azji). W takim razie jest zupełnie inaczej

1
0
@messioso

Kwalifikowali się, nie byli konieczni. Byli również nr 1 w NA, więc BLAST zdecydował się zaprosić ich z Azji. Zasadniczo mówią, że wolą mieć Wildcard niż Flyquest/prawdziwą drużynę, która pochodzi i reprezentuje Azję. Liquid jest w tym w 100% niewinne, nie mając innego wyboru, jak tylko zaakceptować.

22
1
0
g4skins
#austin
TombStone

Przeszkadza wam dzwonienie w uszach po flashbangu? Istnieje komenda, by to wyłączyć

@austincsgo_

W CS2 można wyłączyć efekt dzwonienia w uszach dla Flashbangów. @CounterStrike Wprowadź te polecenia w menu głównym (nie w grze): snd_remove_soundevent Flashbang.Ring.Short; snd_remove_soundevent Flashbang.Ring.Long; snd_remove_soundevent Flashbang.Ring.Medium

You can disable the Tinnitus ringing effect on flashbangs in CS2. @CounterStrike Enter these commands while on the main menu (not in game): snd_remove_soundevent Flashbang.Ring.Short; snd_remove_soundevent Flashbang.Ring.Long; snd_remove_soundevent Flashbang.Ring.Medium

3.3K
232
@austincsgo_

Nie jestem pewien, czy jest to zamierzone, czy nie, ale naprawdę mam nadzieję, że w przyszłości to ustawienie zostanie dodane jako opcja.

I'm not sure if this is intentional or not, but I really hope in the future this setting just gets added as a feature.

187
1
@austincsgo_

POKAZAŁ MI TO @Aureo3333 ON JEST LEGENDĄ

THIS WAS SHOWN TO ME BY @Aureo3333 HE IS A LEGEND FR FR

102
0
+14
Tagi:#austin#flashbang#tip#bug