Sponsor serwisuBetclic
g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#coldzera
d3oo

coldzera o molodoyu: Ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach

coldzera o molodoyu: Ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach
Zdjęcie: PGL

coldzera o molodoyu: Ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach

Ludzie pokładają w tym dzieciaku ogromne nadzieje, a potem chłopak wbija sobie do głowy, że musi grać, tak aby spełniać oczekiwania wszystkich. To naprawdę trudne. Czy ci się to podoba, czy nie, to ogromnie wpływa na psychikę gracza. Trzeba być z tym bardzo ostrożnym. Myślę, że jego potencjał nie ogranicza się do tego, aby został zapamiętany jako bardzo dobry gracz. Moim zdaniem ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach.

Źródło: YT/coldzera
0
betclick
g4skins
#cs2
TombStone

Ograniczona przewaga wychylającego, nowy tryb, skiny i sposób nakładania naklejek. Duża aktualizacja CS2 już jest!

Ograniczona przewaga wychylającego, nowy tryb, skiny i sposób nakładania naklejek. Duża aktualizacja CS2 już jest!

Ograniczona przewaga wychylającego, nowy tryb, skiny i sposób nakładania naklejek. Duża aktualizacja CS2 już jest!

Valve wysłuchało próśb graczy i w najnowszej aktualizacji odniosło się do wielu zastrzeżeń graczy dotyczących działania CS2. M.in. zmniejszono przewagę wychylającego, umożliwiono wyłączenie znaczników pocisków czy skorygowano strzelanie w sub-ticku. Oprócz tego dodano nową skrzynkę ze skinami (w tym skinem Zeusa) oraz kapsułę z naklejkami. Pełna lista zmian poniżej: [WYŚCIG ZBROJEŃ] - Dodano wyścig zbrojeń do dostępnych trybów gry - Dodano mapy "Baggage" i "Shoots" [WYKOŃCZENIA BRONI] - Przedstawiamy skrzynię Kilowatt, zawierającą 17 wykończeń broni zaprojektowanych przez społeczność, oraz nóż Kukri z oryginalnymi wykończeniami jako rzadki przedmiot specjalny. - Różne poprawki błędów i usprawnienia [NAKLEJKI] - Kapsuła naklejek Ambush jest już dostępna w sprzedaży - Dodano obsługę elastycznego umieszczania naklejek. Naklejki można teraz umieszczać w określonych przez użytkownika pozycjach i obracać po nałożeniu na broń - Wszystkie bronie obsługują teraz do pięciu naklejek - Dodano funkcję zoomu podczas umieszczania naklejek, aby umożliwić bardziej precyzyjne nakładanie naklejek - Różne poprawki błędów i usprawnienia [ZESTAWY MUZYCZNE] - Zestaw muzyczny NIGHTMODE Music Kit Box jest już dostępny w sprzedaży w wersji standardowej i StatTrak [ZEUS] - Dodano możliwość ponownego użycia Zeusa we wszystkich trybach gry po 30-sekundowym opóźnieniu ładowania. - Dodano obsługę naklejania naklejek i name tagów na Zeusa. Dostosowano pozycję pierwszoosobowego modelu Zeusa. - Dodano ikonę zabójstwa Zeusa do kart zabójstw i raportu obrażeń po rundzie. [DYM] - Smoke'i rzucają teraz cienie - Poprawiono renderowanie i animację [GAMEPLAY] - Dodano przycisk "Zwróć wszystko" do menu zakupu. - Dodano ustawienie wyłączające znaczniki pocisków w trybie pierwszej osoby. - Tłumiki można teraz zawsze ponownie przymocować, niezależnie od tego, czy ich odłączanie jest włączone, czy nie. - Pingi gracza nie są już blokowane przez niewidzialną geometrię. - Różne poprawki do strzelania sub-tick - Naprawiono kilka przypadków, w których gracze mogli po cichu spadać z pionowych powierzchni. - Poprawiono płynność ślizgania się po powierzchniach - Naprawiono błąd, w wyniku którego kolizje między graczami były niepewne. - Aby zapewnić poprawność wyposażenia na początku meczów, zmiany wyposażenia nie są już dozwolone podczas wyszukiwania Premier, Competitive lub Wingman. [DŹWIĘK] - Dodano opcję wyboru urządzenia wejściowego audio dla VOIP z menu ustawień audio. - Dodano opcję zmiany progu mikrofonu (minimalna głośność przed rozpoczęciem transmisji dźwięku) z menu opcji audio, a także pomiar bieżącej głośności mikrofonu. - Dodano opcję odsłuchiwania własnego mikrofonu z menu ustawień dźwięku, aby usłyszeć, jak brzmisz. - Zastąpiono efekt dźwiękowy strzelania M249. - Zastąpiono efekty dźwiękowe ładowania Zeusa, braku ładowania i gotowości do ładowania. - Dalsza redukcja efektów okluzji - Drobne poprawki miksowania - Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre dźwięki związane z graczem były postrzegane jako pochodzące nieco zza gracza. [NETWORKING] - Zmniejszona przewaga wychylającego w wielu przypadkach - Wielkość przewagi wychylającego w stanie ustalonym została zmniejszona o 16 ms. - Zmniejszono również częstotliwość sytuacji, które prowadzą do bardzo dużej przewagi wychylającego z powodu nadmiernej głębi kolejki poleceń. - Dodano polecenie konsoli cl_ticktiming, które drukuje raport z podziałem na różne źródła opóźnień. - Dodano opcję buforowania aktualizacji serwera i poleceń użytkownika o jeden lub więcej pakietów. Można to wykorzystać do wygładzenia zacinania się spowodowanego utratą pakietów, kosztem zwiększonego opóźnienia. [UI] - Dodano obsługę oddzielnych ustawień mapy tła dla menu głównego i inspekcji przedmiotów. - Dodano "Baggage" i "Warehouse" jako opcje dla menu głównego i podglądu przedmiotów na mapie w tle. - Czat drużynowy w grze będzie teraz poprzedzony przedrostkiem drużyny (np. "[T]" lub "[CT]"). - Dodano status "Przeciążenie PD", który jest przyznawany graczom, którzy zdobyli wszystkie normalne PD w ciągu tygodnia (11 166 PD) i osiągnęli ograniczony przyrost PD. Status przeciążenia PD jest dołączany do nazw graczy w tabeli wyników, menu głównym, powiadomieniach o śmierci itp. Status przeciążenia PD jest przyznawany na co najmniej tydzień. Dodatkowe poziomy przeciążenia PD można odblokować, zdobywając wszystkie normalne PD przez kilka kolejnych tygodni. - Agenci z unikalnymi animacjami dopingu na koniec meczu mają teraz również unikalne animacje porażki. Można wyłączyć odtwarzanie animacji porażki dla lokalnego gracza w ustawieniach. - Dodano więcej wyróżnień na koniec meczu [RÓŻNE] - Dostosowano zakres Ratingów CS-a, które mogą brać udział we wspólnym lobby w trybie Premier. - Naprawiono przypadek, w którym myszy o wysokim DPI powodowały niestabilny ruch myszy. - Drobne poprawki animacji podczas odtwarzania dema. - Wyłączono aktualizację obecności podczas uruchamiania klienta Steam w trybie turniejowym. [MAPY] Inferno: - Naprawiono różne luki i dostosowano kolizję granatów, aby odbicia granatów były bardziej przewidywalne. - Dostosowano mieszanie tekstur, aby poprawić widoczność gracza. Ancient: - Dostosowano kolizję granatów na B, aby odbicia granatów były bardziej przewidywalne. Overpass: - Naprawiono pewną kolizję, która powodowała nieprzewidywalny ruch gracza. Mirage: - Dodano kolizję, aby zapobiec sytuacji, w której bomba staje się nieosiągalna. - Dostosowano niektóre kolizje, aby zapobiec chodzeniu po półkach/pikselach. - Naprawiono zacinanie się gracza podczas strafowania na środkowej rampie poprzez uproszczenie geo podłogi i ściany. - Usunięto element z apartamentów, aby poprawić ustawienie do fleszowania. Nuke: - Dodano kolizję zapobiegającą utknięciu bomby za beczkami. - Naprawiono niektóre znikające siatki. - Naprawiono dynamiczne przycinanie cieni na postaciach. - Poprawiono clipping w otworach wentylacyjnych. - Poprawiono odbicia wody na bombsite'ach na niskich ustawieniach. - Poprawiono widoczność na respie Terro. - Naprawiono kolizję na rampie na B. - Naprawiono dziury w świecie. Vertigo: - Naprawiono dziury w świecie i inne drobne błędy geometrii. Italy: - Dostosowano niektóre kolizje, aby zapobiec utknięciu graczy w apartamencie Office: - Naprawiono przypadek, w którym gracze mogli wskoczyć na ścianę, naprawiono przypadek, w którym gracze mogli utknąć, jeśli kucali.

+25
Tagi:#cs2#aktualizacja