
Valve wysłuchało próśb graczy i w najnowszej aktualizacji odniosło się do wielu zastrzeżeń graczy dotyczących działania CS2. M.in. zmniejszono przewagę wychylającego, umożliwiono wyłączenie znaczników pocisków czy skorygowano strzelanie w sub-ticku. Oprócz tego dodano nową skrzynkę ze skinami (w tym skinem Zeusa) oraz kapsułę z naklejkami. Pełna lista zmian poniżej: [WYŚCIG ZBROJEŃ] - Dodano wyścig zbrojeń do dostępnych trybów gry - Dodano mapy "Baggage" i "Shoots" [WYKOŃCZENIA BRONI] - Przedstawiamy skrzynię Kilowatt, zawierającą 17 wykończeń broni zaprojektowanych przez społeczność, oraz nóż Kukri z oryginalnymi wykończeniami jako rzadki przedmiot specjalny. - Różne poprawki błędów i usprawnienia [NAKLEJKI] - Kapsuła naklejek Ambush jest już dostępna w sprzedaży - Dodano obsługę elastycznego umieszczania naklejek. Naklejki można teraz umieszczać w określonych przez użytkownika pozycjach i obracać po nałożeniu na broń - Wszystkie bronie obsługują teraz do pięciu naklejek - Dodano funkcję zoomu podczas umieszczania naklejek, aby umożliwić bardziej precyzyjne nakładanie naklejek - Różne poprawki błędów i usprawnienia [ZESTAWY MUZYCZNE] - Zestaw muzyczny NIGHTMODE Music Kit Box jest już dostępny w sprzedaży w wersji standardowej i StatTrak [ZEUS] - Dodano możliwość ponownego użycia Zeusa we wszystkich trybach gry po 30-sekundowym opóźnieniu ładowania. - Dodano obsługę naklejania naklejek i name tagów na Zeusa. Dostosowano pozycję pierwszoosobowego modelu Zeusa. - Dodano ikonę zabójstwa Zeusa do kart zabójstw i raportu obrażeń po rundzie. [DYM] - Smoke'i rzucają teraz cienie - Poprawiono renderowanie i animację [GAMEPLAY] - Dodano przycisk "Zwróć wszystko" do menu zakupu. - Dodano ustawienie wyłączające znaczniki pocisków w trybie pierwszej osoby. - Tłumiki można teraz zawsze ponownie przymocować, niezależnie od tego, czy ich odłączanie jest włączone, czy nie. - Pingi gracza nie są już blokowane przez niewidzialną geometrię. - Różne poprawki do strzelania sub-tick - Naprawiono kilka przypadków, w których gracze mogli po cichu spadać z pionowych powierzchni. - Poprawiono płynność ślizgania się po powierzchniach - Naprawiono błąd, w wyniku którego kolizje między graczami były niepewne. - Aby zapewnić poprawność wyposażenia na początku meczów, zmiany wyposażenia nie są już dozwolone podczas wyszukiwania Premier, Competitive lub Wingman. [DŹWIĘK] - Dodano opcję wyboru urządzenia wejściowego audio dla VOIP z menu ustawień audio. - Dodano opcję zmiany progu mikrofonu (minimalna głośność przed rozpoczęciem transmisji dźwięku) z menu opcji audio, a także pomiar bieżącej głośności mikrofonu. - Dodano opcję odsłuchiwania własnego mikrofonu z menu ustawień dźwięku, aby usłyszeć, jak brzmisz. - Zastąpiono efekt dźwiękowy strzelania M249. - Zastąpiono efekty dźwiękowe ładowania Zeusa, braku ładowania i gotowości do ładowania. - Dalsza redukcja efektów okluzji - Drobne poprawki miksowania - Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre dźwięki związane z graczem były postrzegane jako pochodzące nieco zza gracza. [NETWORKING] - Zmniejszona przewaga wychylającego w wielu przypadkach - Wielkość przewagi wychylającego w stanie ustalonym została zmniejszona o 16 ms. - Zmniejszono również częstotliwość sytuacji, które prowadzą do bardzo dużej przewagi wychylającego z powodu nadmiernej głębi kolejki poleceń. - Dodano polecenie konsoli cl_ticktiming, które drukuje raport z podziałem na różne źródła opóźnień. - Dodano opcję buforowania aktualizacji serwera i poleceń użytkownika o jeden lub więcej pakietów. Można to wykorzystać do wygładzenia zacinania się spowodowanego utratą pakietów, kosztem zwiększonego opóźnienia. [UI] - Dodano obsługę oddzielnych ustawień mapy tła dla menu głównego i inspekcji przedmiotów. - Dodano "Baggage" i "Warehouse" jako opcje dla menu głównego i podglądu przedmiotów na mapie w tle. - Czat drużynowy w grze będzie teraz poprzedzony przedrostkiem drużyny (np. "[T]" lub "[CT]"). - Dodano status "Przeciążenie PD", który jest przyznawany graczom, którzy zdobyli wszystkie normalne PD w ciągu tygodnia (11 166 PD) i osiągnęli ograniczony przyrost PD. Status przeciążenia PD jest dołączany do nazw graczy w tabeli wyników, menu głównym, powiadomieniach o śmierci itp. Status przeciążenia PD jest przyznawany na co najmniej tydzień. Dodatkowe poziomy przeciążenia PD można odblokować, zdobywając wszystkie normalne PD przez kilka kolejnych tygodni. - Agenci z unikalnymi animacjami dopingu na koniec meczu mają teraz również unikalne animacje porażki. Można wyłączyć odtwarzanie animacji porażki dla lokalnego gracza w ustawieniach. - Dodano więcej wyróżnień na koniec meczu [RÓŻNE] - Dostosowano zakres Ratingów CS-a, które mogą brać udział we wspólnym lobby w trybie Premier. - Naprawiono przypadek, w którym myszy o wysokim DPI powodowały niestabilny ruch myszy. - Drobne poprawki animacji podczas odtwarzania dema. - Wyłączono aktualizację obecności podczas uruchamiania klienta Steam w trybie turniejowym. [MAPY] Inferno: - Naprawiono różne luki i dostosowano kolizję granatów, aby odbicia granatów były bardziej przewidywalne. - Dostosowano mieszanie tekstur, aby poprawić widoczność gracza. Ancient: - Dostosowano kolizję granatów na B, aby odbicia granatów były bardziej przewidywalne. Overpass: - Naprawiono pewną kolizję, która powodowała nieprzewidywalny ruch gracza. Mirage: - Dodano kolizję, aby zapobiec sytuacji, w której bomba staje się nieosiągalna. - Dostosowano niektóre kolizje, aby zapobiec chodzeniu po półkach/pikselach. - Naprawiono zacinanie się gracza podczas strafowania na środkowej rampie poprzez uproszczenie geo podłogi i ściany. - Usunięto element z apartamentów, aby poprawić ustawienie do fleszowania. Nuke: - Dodano kolizję zapobiegającą utknięciu bomby za beczkami. - Naprawiono niektóre znikające siatki. - Naprawiono dynamiczne przycinanie cieni na postaciach. - Poprawiono clipping w otworach wentylacyjnych. - Poprawiono odbicia wody na bombsite'ach na niskich ustawieniach. - Poprawiono widoczność na respie Terro. - Naprawiono kolizję na rampie na B. - Naprawiono dziury w świecie. Vertigo: - Naprawiono dziury w świecie i inne drobne błędy geometrii. Italy: - Dostosowano niektóre kolizje, aby zapobiec utknięciu graczy w apartamencie Office: - Naprawiono przypadek, w którym gracze mogli wskoczyć na ścianę, naprawiono przypadek, w którym gracze mogli utknąć, jeśli kucali.