Valve wysłuchało próśb graczy i w najnowszej aktualizacji odniosło się do wielu zastrzeżeń graczy dotyczących działania CS2. M.in. zmniejszono przewagę wychylającego, umożliwiono wyłączenie znaczników pocisków czy skorygowano strzelanie w sub-ticku.
Oprócz tego dodano nową skrzynkę ze skinami (w tym skinem Zeusa) oraz kapsułę z naklejkami.
Pełna lista zmian poniżej:
[WYŚCIG ZBROJEŃ]
- Dodano wyścig zbrojeń do dostępnych trybów gry
- Dodano mapy "Baggage" i "Shoots"
[WYKOŃCZENIA BRONI]
- Przedstawiamy skrzynię Kilowatt, zawierającą 17 wykończeń broni zaprojektowanych przez społeczność, oraz nóż Kukri z oryginalnymi wykończeniami jako rzadki przedmiot specjalny.
- Różne poprawki błędów i usprawnienia
[NAKLEJKI]
- Kapsuła naklejek Ambush jest już dostępna w sprzedaży
- Dodano obsługę elastycznego umieszczania naklejek. Naklejki można teraz umieszczać w określonych przez użytkownika pozycjach i obracać po nałożeniu na broń
- Wszystkie bronie obsługują teraz do pięciu naklejek
- Dodano funkcję zoomu podczas umieszczania naklejek, aby umożliwić bardziej precyzyjne nakładanie naklejek
- Różne poprawki błędów i usprawnienia
[ZESTAWY MUZYCZNE]
- Zestaw muzyczny NIGHTMODE Music Kit Box jest już dostępny w sprzedaży w wersji standardowej i StatTrak
[ZEUS]
- Dodano możliwość ponownego użycia Zeusa we wszystkich trybach gry po 30-sekundowym opóźnieniu ładowania.
- Dodano obsługę naklejania naklejek i name tagów na Zeusa.
Dostosowano pozycję pierwszoosobowego modelu Zeusa.
- Dodano ikonę zabójstwa Zeusa do kart zabójstw i raportu obrażeń po rundzie.
[DYM]
- Smoke'i rzucają teraz cienie
- Poprawiono renderowanie i animację
[GAMEPLAY]
- Dodano przycisk "Zwróć wszystko" do menu zakupu.
- Dodano ustawienie wyłączające znaczniki pocisków w trybie pierwszej osoby.
- Tłumiki można teraz zawsze ponownie przymocować, niezależnie od tego, czy ich odłączanie jest włączone, czy nie.
- Pingi gracza nie są już blokowane przez niewidzialną geometrię.
- Różne poprawki do strzelania sub-tick
- Naprawiono kilka przypadków, w których gracze mogli po cichu spadać z pionowych powierzchni.
- Poprawiono płynność ślizgania się po powierzchniach
- Naprawiono błąd, w wyniku którego kolizje między graczami były niepewne.
- Aby zapewnić poprawność wyposażenia na początku meczów, zmiany wyposażenia nie są już dozwolone podczas wyszukiwania Premier, Competitive lub Wingman.
[DŹWIĘK]
- Dodano opcję wyboru urządzenia wejściowego audio dla VOIP z menu ustawień audio.
- Dodano opcję zmiany progu mikrofonu (minimalna głośność przed rozpoczęciem transmisji dźwięku) z menu opcji audio, a także pomiar bieżącej głośności mikrofonu.
- Dodano opcję odsłuchiwania własnego mikrofonu z menu ustawień dźwięku, aby usłyszeć, jak brzmisz.
- Zastąpiono efekt dźwiękowy strzelania M249.
- Zastąpiono efekty dźwiękowe ładowania Zeusa, braku ładowania i gotowości do ładowania.
- Dalsza redukcja efektów okluzji
- Drobne poprawki miksowania
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre dźwięki związane z graczem były postrzegane jako pochodzące nieco zza gracza.
[NETWORKING]
- Zmniejszona przewaga wychylającego w wielu przypadkach
- Wielkość przewagi wychylającego w stanie ustalonym została zmniejszona o 16 ms.
- Zmniejszono również częstotliwość sytuacji, które prowadzą do bardzo dużej przewagi wychylającego z powodu nadmiernej głębi kolejki poleceń.
- Dodano polecenie konsoli cl_ticktiming, które drukuje raport z podziałem na różne źródła opóźnień.
- Dodano opcję buforowania aktualizacji serwera i poleceń użytkownika o jeden lub więcej pakietów. Można to wykorzystać do wygładzenia zacinania się spowodowanego utratą pakietów, kosztem zwiększonego opóźnienia.
[UI]
- Dodano obsługę oddzielnych ustawień mapy tła dla menu głównego i inspekcji przedmiotów.
- Dodano "Baggage" i "Warehouse" jako opcje dla menu głównego i podglądu przedmiotów na mapie w tle.
- Czat drużynowy w grze będzie teraz poprzedzony przedrostkiem drużyny (np. "[T]" lub "[CT]").
- Dodano status "Przeciążenie PD", który jest przyznawany graczom, którzy zdobyli wszystkie normalne PD w ciągu tygodnia (11 166 PD) i osiągnęli ograniczony przyrost PD. Status przeciążenia PD jest dołączany do nazw graczy w tabeli wyników, menu głównym, powiadomieniach o śmierci itp. Status przeciążenia PD jest przyznawany na co najmniej tydzień. Dodatkowe poziomy przeciążenia PD można odblokować, zdobywając wszystkie normalne PD przez kilka kolejnych tygodni.
- Agenci z unikalnymi animacjami dopingu na koniec meczu mają teraz również unikalne animacje porażki. Można wyłączyć odtwarzanie animacji porażki dla lokalnego gracza w ustawieniach.
- Dodano więcej wyróżnień na koniec meczu
[RÓŻNE]
- Dostosowano zakres Ratingów CS-a, które mogą brać udział we wspólnym lobby w trybie Premier.
- Naprawiono przypadek, w którym myszy o wysokim DPI powodowały niestabilny ruch myszy.
- Drobne poprawki animacji podczas odtwarzania dema.
- Wyłączono aktualizację obecności podczas uruchamiania klienta Steam w trybie turniejowym.
[MAPY]
Inferno:
- Naprawiono różne luki i dostosowano kolizję granatów, aby odbicia granatów były bardziej przewidywalne.
- Dostosowano mieszanie tekstur, aby poprawić widoczność gracza.
Ancient:
- Dostosowano kolizję granatów na B, aby odbicia granatów były bardziej przewidywalne.
Overpass:
- Naprawiono pewną kolizję, która powodowała nieprzewidywalny ruch gracza.
Mirage:
- Dodano kolizję, aby zapobiec sytuacji, w której bomba staje się nieosiągalna.
- Dostosowano niektóre kolizje, aby zapobiec chodzeniu po półkach/pikselach.
- Naprawiono zacinanie się gracza podczas strafowania na środkowej rampie poprzez uproszczenie geo podłogi i ściany.
- Usunięto element z apartamentów, aby poprawić ustawienie do fleszowania.
Nuke:
- Dodano kolizję zapobiegającą utknięciu bomby za beczkami.
- Naprawiono niektóre znikające siatki.
- Naprawiono dynamiczne przycinanie cieni na postaciach.
- Poprawiono clipping w otworach wentylacyjnych.
- Poprawiono odbicia wody na bombsite'ach na niskich ustawieniach.
- Poprawiono widoczność na respie Terro.
- Naprawiono kolizję na rampie na B.
- Naprawiono dziury w świecie.
Vertigo:
- Naprawiono dziury w świecie i inne drobne błędy geometrii.
Italy:
- Dostosowano niektóre kolizje, aby zapobiec utknięciu graczy w apartamencie
Office:
- Naprawiono przypadek, w którym gracze mogli wskoczyć na ścianę, naprawiono przypadek, w którym gracze mogli utknąć, jeśli kucali.