
Zapytałem profesjonalnych graczy CS2, jaką jedną rzecz chcieliby zobaczyć w CS2 ulepszoną/poprawioną przez @CounterStrike przed RMR-ami Majora. Otrzymałem 29 odpowiedzi, a 3 główne problemy były następujące: - Przewaga wychylającego - Błąd podsadzania gracza - cl_bob Wszystkie odpowiedzi od profesjonalistów 👇 🇮🇱 @NertzCS: Przewaga wychylającego. 🇺🇸 @floppyCSGO: Nr 1 dla mnie to Przewaga wychylającego. 🇺🇦 @headtr1ckcs: Chciałbym naprawić poruszanie, aby nie można było odczuć, że jeszcze nie widzisz wroga, a już jesteś martwy (Przewaga wychylającego). 🇸🇪 @LNZcsgo: Najważniejszą rzeczą jest problem z Przewagą wychylającego. 🇩🇪 @JDC_CS: Poprawiłbym jakoś przewagę wychylającego. Zdecydowanie należy również dokonać pewnych optymalizacji wydajności. 🇵🇱 @Dychacs: Kiedy wychylasz w porównaniu do tego kiedy stoisz w miejscu (przewaga wychylającego). 🇺🇸 @1juniorcs: Największą zmianą jest Przewaga Wychylającego, która nadal istnieje i sprawia, że gra jest czasami niemożliwa. 🇩🇰 @NaToSaphiX: Przewaga wychylającego/kod sieciowy. 🇵🇱 @kRaSNaLkox: Największym problemem jest ping w CS2, Jeśli masz 45 ping, przeciwnik 30, to czuć różnicę. W CS:GO można spokojnie grać na 50-60 pingu. 🇪🇪 @ropz: Prawdopodobnie błąd z podsadzaniem graczy. 🇷🇴 @MoDoCSGO: Naprawić błąd, gdy kolega z drużyny cię podsadza i cały ekran się trzęsie. 🇬🇧 @cyphercsgo_: Bind na lewą rękę i błąd podsadzania gracza. 🇷🇺 donk: cl_bob, viewmodel_recoil 0 i błąd podsadzania gracza. 🇮🇱 @xertioNNCSGO: Błąd podsadzania gracza to jedyna rzecz, o której mogę teraz myśleć. 🇩🇪 @KrimboCS: cl_bob/lewa ręka, naprawić błąd posadzania gracza i sprawić, by ruch był nieco płynniejszy. 🇰🇿 @Qikert: Naprawić błąd, gdy gracze podsdzają się nawzajem i to nie działa (osoba na górze jakby pływała). 🇩🇰 @FessorCS: Byłbym po prostu szczęśliwy, gdyby dodali cl_bob i r_drawtracers 0. 🇹🇷 @wicadiacs: Na pewno byłby to cl_bob. 🇲🇳 @dobuMergenl: Chciałbym dodać cl_bob i komendę na lewą rękę. 🇧🇷 @exitfps: Chciałbym ponownie zobaczyć cl_bob w grze i skoki i bunnyhopy, aby były płynniejsze. 🇷🇺 @KaiR0NN: Kiedy ludzie biegają i strzelają, na przykład z deagle'a, działa to zbyt często. To zmniejsza różnicę w umiejętnościach. 🇨🇳 @freemankito: Naprawcie proszę poruszanie, jak bhopping. 🇵🇱 @MICHUcs2: Ściany nie są wystarczająco gładkie i często powodują blokowanie granatu lub powodują drastyczną zmianę trajektorii granatów. Ruch jest również nadal znacznie gorszy niż w CS:GO, bunnyhopping jest nadal niemożliwy. 🇮🇱 @shushanCS: Chyba kompensacja lagów. Śledzenie wychylającego się celu wciąż wydaje się zbyt trudne. 🇺🇦 @Ganginho_cs: Muszą popracować nad optymalizacją FPS-ów, by gra była płynniejsza. 🇧🇬 @Rainwakercs: Gra po prostu nie jest tak responsywna jak CS:GO. 🇺🇦 @npllcs: Prawdopodobnie BO1 powinno być MR15. 🇪🇪 @hscsgo: Dym podążający za modelem podczas wybiegania z dymu mógłby być trochę poprawiony. 🇷🇺 @interz: Wystarczy naprawić subtick. Oto wideo pokazujące błąd doładowania gracza autorstwa @s1mpleO. Data kompilacji to 11 grudnia 2023 roku. Po tym czasie nie otrzymaliśmy żadnej aktualizacji związanej z tym błędem.
I asked CS2 professional players what one thing they would like to see in CS2 improved/fixed by the @CounterStrike Devs before the Major RMRs. I got 29 responses and the 3 major issues were: - Peeker's Advantage - Player Boost Bug - cl_bob All the responses from Pros 👇 🇮🇱 @NertzCS: The Peeker's Advantage. 🇺🇸 @floppyCSGO: #1 for me is Peeker's Advantage. 🇺🇦 @headtr1ckcs: I would like to fix movement so you cannot feel that you don't see the enemy yet and you are already dead (Peeker's Advantage). 🇸🇪 @LNZcsgo: The biggest thing is the Peeker's advantage problem. 🇩🇪 @JDC_CS: I would somehow improve the Peeker's advantage. Also, some performance optimizations definitely have to be done. 🇵🇱 @Dychacs: When you peek compare to when you hold (Peeker's advantage). 🇺🇸 @1juniorcs: The biggest change is the Peeker's Advantage that's still a thing and makes the game impossible at times. 🇩🇰 @NaToSaphiX: Something something Peeker’s advantage/net code. 🇵🇱 @kRaSNaLkox: The biggest problem is ping in CS2, If u have 45 ping enemy 30, you feel the difference. In CS:GO, you could play easily on 50-60 ping. 🇪🇪 @ropz: Probably the player boost bug. 🇷🇴 @MoDoCSGO: Fix the bug when your teammate boost you and it's the whole screen is shaking. 🇬🇧 @cyphercsgo_: Left hand bind and the player boost bug. 🇷🇺 donk: cl_bob, viewmodel_recoil 0 and the player boost bug. 🇮🇱 @xertioNNCSGO: The player boost bug is the only thing I can really think about right now. 🇩🇪 @KrimboCS: cl_bob/left hand, Fix the player boost bug and make movement a bit smoother. 🇰🇿 @Qikert: Fix the bug when the players are boosting on each other and it's not working (upper person kinda swimming). 🇩🇰 @FessorCS: I would just be happy if they added cl_bob and r_drawtracers 0. 🇹🇷 @wicadiacs: For sure it would be cl_bob. 🇲🇳 @dobuMergenl: I would like to add cl_bob and lefthand command. 🇧🇷 @exitfps: I would like to see the cl_bob again in the game and jumps and bunnyhops to be smoother. 🇷🇺 @KaiR0NN: When people run and gun, for example with deagle it works too often. It lowers the skill gap. 🇨🇳 @freemankito: Fix the movement please like bhopping. 🇵🇱 @MICHUcs2: The walls are not smooth enough and often cause the grenade to block or cause a drastic change in the grenades trajectory. Movement is also still much worse than in CS:GO, bunnyhopping is still impossible. 🇮🇱 @shushanCS: I guess lag compensation. Feels way too hard to track a swinging target still. 🇺🇦 @Ganginho_cs: They need to work on FPS optimization to make the game more smoother. 🇧🇬 @Rainwakercs: The game just doesn't feel so responsive like CS:GO. 🇺🇦 @npllcs: Probably Best of 1's should be MR16. 🇪🇪 @hscsgo: The smoke that follows a model when running through smoke could use a bit of fine tuning. 🇷🇺 @interz: Just fix the subtick. Here's a video showing the player boost bug by @s1mpleO. The Build date is Dec 11th, 2023. We have not received any update related to this bug after that.
Wszystkie odpowiedzi profesjonalnych graczy w formie wizualnej
All Pro Players response in visual.