Sponsor serwisuBetclic
g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#coldzera
d3oo

coldzera o molodoyu: Ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach

coldzera o molodoyu: Ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach
Zdjęcie: PGL

coldzera o molodoyu: Ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach

Ludzie pokładają w tym dzieciaku ogromne nadzieje, a potem chłopak wbija sobie do głowy, że musi grać, tak aby spełniać oczekiwania wszystkich. To naprawdę trudne. Czy ci się to podoba, czy nie, to ogromnie wpływa na psychikę gracza. Trzeba być z tym bardzo ostrożnym. Myślę, że jego potencjał nie ogranicza się do tego, aby został zapamiętany jako bardzo dobry gracz. Moim zdaniem ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach.

Źródło: YT/coldzera
0
betclick
g4skins
#aktualizacja
TombStone

Drobne zmiany nawet na Mirage'u. 4,5GB aktualizacji CS2

Drobne zmiany nawet na Mirage'u. 4,5GB aktualizacji CS2

Drobne zmiany nawet na Mirage'u. 4,5GB aktualizacji CS2

[ROZGRYWKA] - Usprawniono synchronizację sub-ticka z różnymi systemami, w tym z animacjami rzutu granatem i strzału z rewolweru. - Dodano brakujący efekt ognia do mołotowów trzymanych przez graczy. [ANIMACJA] - Zmniejszono stopień, w jakim postacie graczy obracają tułów w stosunku do orientacji nóg. - Poprawiono reakcje na trafienie - Ukierunkowano animacje skoków - Poprawiono ustawienie postaci podczas celowania w górę i w dół. - Poprawiono ułożenie stóp i ustawienie postaci podczas biegu - Ograniczono ustawianie animacji podczas rozmieszczania - Czas pozowania gracza po flashu dokładniej odzwierciedla teraz zdolność widzenia gracza. [DŹWIĘK] - Naprawiono błąd, który powodował, że Sztylety Cienia (Shadow Daggers) odtwarzały dźwięk chwytu podczas zapętlonej animacji inspekcji. - Dopracowano krzywe odległości opadania i głośność odbić granatów. - Zmniejszono głośność dźwięku zakończenia czasu bonusu w deathmatchu. - Zmniejszono głośność dźwięku powiadomień czatu w lobby. Naprawiono brakujące błędy konsoli kapania wody - Zwiększono słyszalność odgłosów tłuczonego szkła. - Naprawiono błąd, który powodował, że agent Sabre wypowiadał kwestie związane z zakładnikami podczas wiwatowania. [RÓŻNE] - Dostosowano wartości zużycia większości naklejek turniejowych i wielu innych naklejek, aby lepiej pasowały do tych z CS:GO. - Zmieniono obsługę innych niż domyślnych przypisań klawiszy konsoli, aby dopasować je do zachowania w CS:GO. [MAPY] Nuke: - Naprawiono błąd cubemapy w Lobby - Naprawiono dziurę na B - Naprawiono kilka dziur w pomieszczeniu rampy - Naprawiono szklany materiał podłogowy w lokacji B niezapewniający efektów trafień. - Naprawiono dźwięki kroków na pasach oznaczających zagrożenie. - Próba naprawienia światła przenikającego przez podstawę drzwi na B - Rozjaśniono czerwone ściany wewnętrzne, aby poprawić widoczność agentów - Usunięto pixelboost na ogrodzeniu na dworze - Naprawiono cienie przenikające przez podwójne drzwi na B - Płynniejsze przejścia między cubemapami w niektórych miejscach na B. Mirage: - Poprawiono clipping vana (na B) - Dodano clipping lodówki w Apartamentach, aby zapobiec utknięciu gracza. - Dostosowano rozmiar bombsite'u A i dodano granice wizualne. - Naprawiono kolizję na rusztowaniu, aby zapewnić płynny ruch. - Naprawiono geometrię i clipping za oknem, aby zapobiec pixelwalkingowi. Office: - Poprawiono clipping wokół biurek na respie Terro - Poprawiono clipping skrzyń na tylnym dziedzińcu. - Ponownie dodano kolizje do poręczy. Vertigo: - Wydłużono schody i dodano clip granatów na schodach w pobliżu respa Terro, aby zapobiec zaklinowaniu się granatów w szczelinie. - Naprawiono clipping skrzyni na środku. - Naprawiono clipping na rusztowaniu za A - Naprawiono clipping na rusztowaniu na respie Terro - Naprawiono błąd widoczności na rampie A patrząc w stronę mostu. - Naprawiono clip granatów na belce podtrzymującej na rampie A. - Zatkano otwory w modelu rolki pianki izolacyjnej Anubis: - Naprawiono dziurę pod filarem na A - Naprawiono clipping nad schodami w pałacu. - Zamknięto wiele mikroszczelin na całej mapie. - Naprawiono clipping na filarze na A - Naprawiono clipping na przejściu na B - Załatano kilka mikro dziur - Naprawiono lukę między dwoma clip brushami, która umożliwiała rzucenie bomby na dach budynku. - Naprawiono niewielką lukę w ścianie, która umożliwiała snajperom strzelanie do bombsite'u A. - Naprawiono clipping drzwi na B. Ancient: - Naprawiono różne luki w świecie gry - Naprawiono różne łączenia tekstur - Zamknięto lukę, przez którą można było zajrzeć do obszaru Jaguara (cave/minimajk) - Poprawiono clipping wzdłuż ogrodzenia w pobliżu A. - Dostosowano clipping wokół podstawy drzewa na booście na A - Zmieniono położenie kamienia w pobliżu B, do którego gracz mógł przykucnąć. - Dodano clipping na górze mapy, aby zminimalizować exploity graczy.

+10
Tagi:#aktualizacja#cs2