[ROZGRYWKA]
- Usprawniono synchronizację sub-ticka z różnymi systemami, w tym z animacjami rzutu granatem i strzału z rewolweru.
- Dodano brakujący efekt ognia do mołotowów trzymanych przez graczy.
[ANIMACJA]
- Zmniejszono stopień, w jakim postacie graczy obracają tułów w stosunku do orientacji nóg.
- Poprawiono reakcje na trafienie
- Ukierunkowano animacje skoków
- Poprawiono ustawienie postaci podczas celowania w górę i w dół.
- Poprawiono ułożenie stóp i ustawienie postaci podczas biegu
- Ograniczono ustawianie animacji podczas rozmieszczania
- Czas pozowania gracza po flashu dokładniej odzwierciedla teraz zdolność widzenia gracza.
[DŹWIĘK]
- Naprawiono błąd, który powodował, że Sztylety Cienia (Shadow Daggers) odtwarzały dźwięk chwytu podczas zapętlonej animacji inspekcji.
- Dopracowano krzywe odległości opadania i głośność odbić granatów.
- Zmniejszono głośność dźwięku zakończenia czasu bonusu w deathmatchu.
- Zmniejszono głośność dźwięku powiadomień czatu w lobby.
Naprawiono brakujące błędy konsoli kapania wody
- Zwiększono słyszalność odgłosów tłuczonego szkła.
- Naprawiono błąd, który powodował, że agent Sabre wypowiadał kwestie związane z zakładnikami podczas wiwatowania.
[RÓŻNE]
- Dostosowano wartości zużycia większości naklejek turniejowych i wielu innych naklejek, aby lepiej pasowały do tych z CS:GO.
- Zmieniono obsługę innych niż domyślnych przypisań klawiszy konsoli, aby dopasować je do zachowania w CS:GO.
[MAPY]
Nuke:
- Naprawiono błąd cubemapy w Lobby
- Naprawiono dziurę na B
- Naprawiono kilka dziur w pomieszczeniu rampy
- Naprawiono szklany materiał podłogowy w lokacji B niezapewniający efektów trafień.
- Naprawiono dźwięki kroków na pasach oznaczających zagrożenie.
- Próba naprawienia światła przenikającego przez podstawę drzwi na B
- Rozjaśniono czerwone ściany wewnętrzne, aby poprawić widoczność agentów
- Usunięto pixelboost na ogrodzeniu na dworze
- Naprawiono cienie przenikające przez podwójne drzwi na B
- Płynniejsze przejścia między cubemapami w niektórych miejscach na B.
Mirage:
- Poprawiono clipping vana (na B)
- Dodano clipping lodówki w Apartamentach, aby zapobiec utknięciu gracza.
- Dostosowano rozmiar bombsite'u A i dodano granice wizualne.
- Naprawiono kolizję na rusztowaniu, aby zapewnić płynny ruch.
- Naprawiono geometrię i clipping za oknem, aby zapobiec pixelwalkingowi.
Office:
- Poprawiono clipping wokół biurek na respie Terro
- Poprawiono clipping skrzyń na tylnym dziedzińcu.
- Ponownie dodano kolizje do poręczy.
Vertigo:
- Wydłużono schody i dodano clip granatów na schodach w pobliżu respa Terro, aby zapobiec zaklinowaniu się granatów w szczelinie.
- Naprawiono clipping skrzyni na środku.
- Naprawiono clipping na rusztowaniu za A
- Naprawiono clipping na rusztowaniu na respie Terro
- Naprawiono błąd widoczności na rampie A patrząc w stronę mostu.
- Naprawiono clip granatów na belce podtrzymującej na rampie A.
- Zatkano otwory w modelu rolki pianki izolacyjnej
Anubis:
- Naprawiono dziurę pod filarem na A
- Naprawiono clipping nad schodami w pałacu.
- Zamknięto wiele mikroszczelin na całej mapie.
- Naprawiono clipping na filarze na A
- Naprawiono clipping na przejściu na B
- Załatano kilka mikro dziur
- Naprawiono lukę między dwoma clip brushami, która umożliwiała rzucenie bomby na dach budynku.
- Naprawiono niewielką lukę w ścianie, która umożliwiała snajperom strzelanie do bombsite'u A.
- Naprawiono clipping drzwi na B.
Ancient:
- Naprawiono różne luki w świecie gry
- Naprawiono różne łączenia tekstur
- Zamknięto lukę, przez którą można było zajrzeć do obszaru Jaguara (cave/minimajk)
- Poprawiono clipping wzdłuż ogrodzenia w pobliżu A.
- Dostosowano clipping wokół podstawy drzewa na booście na A
- Zmieniono położenie kamienia w pobliżu B, do którego gracz mógł przykucnąć.
- Dodano clipping na górze mapy, aby zminimalizować exploity graczy.