Sponsor serwisuBetclic
g4skins
#aktualizacja
TombStone

Drobne zmiany nawet na Mirage'u. 4,5GB aktualizacji CS2

Drobne zmiany nawet na Mirage'u. 4,5GB aktualizacji CS2

Drobne zmiany nawet na Mirage'u. 4,5GB aktualizacji CS2

[ROZGRYWKA] - Usprawniono synchronizację sub-ticka z różnymi systemami, w tym z animacjami rzutu granatem i strzału z rewolweru. - Dodano brakujący efekt ognia do mołotowów trzymanych przez graczy. [ANIMACJA] - Zmniejszono stopień, w jakim postacie graczy obracają tułów w stosunku do orientacji nóg. - Poprawiono reakcje na trafienie - Ukierunkowano animacje skoków - Poprawiono ustawienie postaci podczas celowania w górę i w dół. - Poprawiono ułożenie stóp i ustawienie postaci podczas biegu - Ograniczono ustawianie animacji podczas rozmieszczania - Czas pozowania gracza po flashu dokładniej odzwierciedla teraz zdolność widzenia gracza. [DŹWIĘK] - Naprawiono błąd, który powodował, że Sztylety Cienia (Shadow Daggers) odtwarzały dźwięk chwytu podczas zapętlonej animacji inspekcji. - Dopracowano krzywe odległości opadania i głośność odbić granatów. - Zmniejszono głośność dźwięku zakończenia czasu bonusu w deathmatchu. - Zmniejszono głośność dźwięku powiadomień czatu w lobby. Naprawiono brakujące błędy konsoli kapania wody - Zwiększono słyszalność odgłosów tłuczonego szkła. - Naprawiono błąd, który powodował, że agent Sabre wypowiadał kwestie związane z zakładnikami podczas wiwatowania. [RÓŻNE] - Dostosowano wartości zużycia większości naklejek turniejowych i wielu innych naklejek, aby lepiej pasowały do tych z CS:GO. - Zmieniono obsługę innych niż domyślnych przypisań klawiszy konsoli, aby dopasować je do zachowania w CS:GO. [MAPY] Nuke: - Naprawiono błąd cubemapy w Lobby - Naprawiono dziurę na B - Naprawiono kilka dziur w pomieszczeniu rampy - Naprawiono szklany materiał podłogowy w lokacji B niezapewniający efektów trafień. - Naprawiono dźwięki kroków na pasach oznaczających zagrożenie. - Próba naprawienia światła przenikającego przez podstawę drzwi na B - Rozjaśniono czerwone ściany wewnętrzne, aby poprawić widoczność agentów - Usunięto pixelboost na ogrodzeniu na dworze - Naprawiono cienie przenikające przez podwójne drzwi na B - Płynniejsze przejścia między cubemapami w niektórych miejscach na B. Mirage: - Poprawiono clipping vana (na B) - Dodano clipping lodówki w Apartamentach, aby zapobiec utknięciu gracza. - Dostosowano rozmiar bombsite'u A i dodano granice wizualne. - Naprawiono kolizję na rusztowaniu, aby zapewnić płynny ruch. - Naprawiono geometrię i clipping za oknem, aby zapobiec pixelwalkingowi. Office: - Poprawiono clipping wokół biurek na respie Terro - Poprawiono clipping skrzyń na tylnym dziedzińcu. - Ponownie dodano kolizje do poręczy. Vertigo: - Wydłużono schody i dodano clip granatów na schodach w pobliżu respa Terro, aby zapobiec zaklinowaniu się granatów w szczelinie. - Naprawiono clipping skrzyni na środku. - Naprawiono clipping na rusztowaniu za A - Naprawiono clipping na rusztowaniu na respie Terro - Naprawiono błąd widoczności na rampie A patrząc w stronę mostu. - Naprawiono clip granatów na belce podtrzymującej na rampie A. - Zatkano otwory w modelu rolki pianki izolacyjnej Anubis: - Naprawiono dziurę pod filarem na A - Naprawiono clipping nad schodami w pałacu. - Zamknięto wiele mikroszczelin na całej mapie. - Naprawiono clipping na filarze na A - Naprawiono clipping na przejściu na B - Załatano kilka mikro dziur - Naprawiono lukę między dwoma clip brushami, która umożliwiała rzucenie bomby na dach budynku. - Naprawiono niewielką lukę w ścianie, która umożliwiała snajperom strzelanie do bombsite'u A. - Naprawiono clipping drzwi na B. Ancient: - Naprawiono różne luki w świecie gry - Naprawiono różne łączenia tekstur - Zamknięto lukę, przez którą można było zajrzeć do obszaru Jaguara (cave/minimajk) - Poprawiono clipping wzdłuż ogrodzenia w pobliżu A. - Dostosowano clipping wokół podstawy drzewa na booście na A - Zmieniono położenie kamienia w pobliżu B, do którego gracz mógł przykucnąć. - Dodano clipping na górze mapy, aby zminimalizować exploity graczy.

+10
Tagi:#aktualizacja#cs2