Sponsor serwisuEtoto
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#twistzz
TombStone

Twistzz: Ping 45 w CS2 jest jak 70 w CSGO

@Twistzz

Teraz, gdy turniej dobiegł końca, chciałbym przedstawić moje obecne odczucia na temat CS2. Po rozegraniu większości eventu z pingiem 40-50, a czasem nawet 60-80, jeśli miałem pecha, gra wydawała się niesamowicie niespójna, od ruchu po sprayowanie/trafianie przeciwników. Ten klip jest z punktu widzenia widza, ale nawet z mojego własnego punktu widzenia wiedziałem, że nie zdążyłem przesunąć celownik na przeciwnika na czas, a w jakiś sposób wciąż otrzymałem tego fraga, mimo że nie widziałem już wroga na ekranie. To mógł być mój ping, ponieważ byłem na pewno między 60 a 80, ale to nadal nie ma sensu, Dlaczego tak się dzieje? Czy hitbox modelu jest opóźniony, podczas gdy ja widzę to, co wszyscy inni? ping 45 w CS2 jest jak 70 w CSGO, a ponieważ przewaga peekujących jest częstsza, wydaje się, że ping odgrywa znacznie ważniejszą rolę. Kiedy grałem z pingiem 5-10, miałem czas na reakcję podczas trzymania kątów, teraz z dużo wyższym pingiem musiałbym strzelać więcej, albo ryzykowałbym, że nie zdążę wystrzelić więcej niż 1 pocisk przed śmiercią. Nie przypominam sobie takiego uczucia w CSGO, trzymanie kątów wciąż wydawało się opłacalne.

Now that the event has concluded, I want air out my current feelings on CS2. After playing majority of the event with 40 - 50 ping, even sometimes 60 - 80 if I was unlucky, the game felt incredibly inconsistent, from movement to spraying/hitting opponents. This clip is spectator POV, but even on my own POV I knew I didn't flick to the opponent in time, some how I was still given this kill despite no longer seeing the enemy on my screen. Now this could have been my ping, as I was for sure between 60 - 80, but it still doesn't make sense as to why this would happen? Is the hitbox of the model lagging behind while I see what everyone else would see? 45 ping in CS2 feels like 70 in CSGO and with peekers advantage being more common it does seem like ping plays a much more important factor. When I played with 5 - 10 ping, I would have time to react when holding angles, now with the much higher ping, I would have to prefire more or I would risk not getting more than 1 bullet off before dying. I don't recall having this feeling in CSGO, holding angles still felt viable.

0
0
+26
Tagi:#twistzz#cs2#faze#fazeclan#thunderpick