Sponsor serwisuBetclic
g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#coldzera
d3oo

coldzera o molodoyu: Ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach

coldzera o molodoyu: Ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach
Zdjęcie: PGL

coldzera o molodoyu: Ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach

Ludzie pokładają w tym dzieciaku ogromne nadzieje, a potem chłopak wbija sobie do głowy, że musi grać, tak aby spełniać oczekiwania wszystkich. To naprawdę trudne. Czy ci się to podoba, czy nie, to ogromnie wpływa na psychikę gracza. Trzeba być z tym bardzo ostrożnym. Myślę, że jego potencjał nie ogranicza się do tego, aby został zapamiętany jako bardzo dobry gracz. Moim zdaniem ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach.

Źródło: YT/coldzera
0
betclick
g4skins
#aktualizacja
TombStone

Prawie 3GB aktualizacji CS2. Zmiany na 9 mapach!

Prawie 3GB aktualizacji CS2. Zmiany na 9 mapach!

[MAPY] Różne poprawki błędów i usprawnienia: Inferno - Poprawiono widoczność bomby podłożonej w fontannie na B. - Poprawiono odbijanie się granatów na modelach dachów i kamieni, aby były bardziej przewidywalne. - Usunięto część balustrady na balkonie. - Dostosowano drzwi garażowe na A, aby poprawić widoczność i zacinanie się graczy. - Naprawiono błąd oświetlenia na mapie warsztatowej Inferno. - Naprawiono różne mikro luki - Ogólne poprawki przycinania / ruchu Overpass - Usunięto lub poprawiono modele i tekstury, aby zwiększyć widoczność graczy. - Dostosowano oświetlenie w niektórych obszarach, aby poprawić widoczność graczy. - Poprawiono blokowanie się granatów w różnych obszarach. Nuke - Naprawiono blokowanie się płyt w drzwiach do rampy, aby zapobiec błędnym odbiciom granatów. - Poprawiono precyzję kolizji w drzwiach prowadzących z rampy na bombsite B. - Poprawiono widoczność gracza na tle kontenera na B. - Naprawiono niektóre przypadki, w których gracze przebijali się przez drzwi garażu w lobby. - Usunięto dynamiczne światło przy drzwiach, aby cienie nie zdradzały pozycji gracza przez drzwi. - Naprawiono różne dziury w świecie gry - Ogólne dopracowanie blokowania / ruchu Dust2 - Naprawiono mikropęknięcia w modelach skrzyń. Anubis - Poprawiono blokowanie się granatów na B i wokół niego, aby zapobiec utknięciu granatów w ciasnych miejscach. - Naprawiono wiele przypadków, w których upuszczona broń przenikała przez geometrię świata. - Naprawiono wiele dziur i pęknięć w świecie gry. - Naprawiono brak efektów kolizji w geometrii, gdzie c4 mogło zostać wyrzucone poza mapę. - Usunięto wiele obszarów, w których gracze mogli ustawiać się jeden na drugim, co zapewniało nieuczciwy punkt obserwacyjny. - Naprawiono problemy z oświetleniem wokół wody spawna CT. - Poprawiono widoczność graczy na środku - Poprawiono pozycję intro drużyny CT. - Ogólne dopracowanie blokowania / ruchu Office - Poprawiono widoczność graczy podczas spawna CT wokół furgonetki. - Naprawiono luki w niektórych cubemapach, które powodowały problemy z oświetleniem. - Naprawiono artefakty oświetlenia na skrzyniach przy niskich ustawieniach. - Wyłączono ruch w automacie sprzedającym - Ogólne dopracowanie blokowania / ruchu Vertigo - Naprawiono drabinę blokującą pociski i granaty w wyniku kolizji. - Naprawiono belki stalowe mające nieprawidłową właściwość powierzchni. - Ogólne dopracowanie blokowania / ruchu Mirage - Naprawiono różne problemy z penetracją pocisków. - Ogólne dopracowanie blokowania / ruchu. Ancient - Wprowadzono poprawki mgły, aby poprawić widoczność dla graczy. - Naprawiono mikropęknięcia w modelach skrzyń. - Naprawiono wiele dziur i pęknięć w świecie gry - Wprowadzono poprawki widoczności w obszarze ronda. - Naprawiono problemy z penetracją pocisków przez drewniane panele w pobliżu bombsite'u B. - Poprawiono właściwości materiałów w niektórych modelach plandek. - Ogólne dopracowanie blokowania / ruchu [RÓŻNE] - Naprawiono kilka przypadków, w których broń mogła wypaść ze świata. - Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia zadawane przez Mołotowa mogły być nieprawidłowo traktowane jako obrażenia zadawane drużynie. - Poprawiono działanie błysków z lufy i efektów granatów zaczepnych. - Naprawiono różne błędy i wprowadzono poprawki do wykończeń broni i naklejek. - Dodano kod do poprawiania pakietów, które docierały w krótkich odstępach czasu poza kolejnością. Pakiety te były wyświetlane jako straty na wykresie sieci. - Naprawiono błąd, w którym routing SDR mógł czasami wybierać drugą najlepszą trasę podczas natychmiastowego łączenia, a następnie trzymać się tej trasy zbyt długo.

Źródło: steamcommunity
+23
Tagi:#aktualizacja#cs2