[MAPY]
Różne poprawki błędów i usprawnienia:
Inferno
- Poprawiono widoczność bomby podłożonej w fontannie na B.
- Poprawiono odbijanie się granatów na modelach dachów i kamieni, aby były bardziej przewidywalne.
- Usunięto część balustrady na balkonie.
- Dostosowano drzwi garażowe na A, aby poprawić widoczność i zacinanie się graczy.
- Naprawiono błąd oświetlenia na mapie warsztatowej Inferno.
- Naprawiono różne mikro luki
- Ogólne poprawki przycinania / ruchu
Overpass
- Usunięto lub poprawiono modele i tekstury, aby zwiększyć widoczność graczy.
- Dostosowano oświetlenie w niektórych obszarach, aby poprawić widoczność graczy.
- Poprawiono blokowanie się granatów w różnych obszarach.
Nuke
- Naprawiono blokowanie się płyt w drzwiach do rampy, aby zapobiec błędnym odbiciom granatów.
- Poprawiono precyzję kolizji w drzwiach prowadzących z rampy na bombsite B.
- Poprawiono widoczność gracza na tle kontenera na B.
- Naprawiono niektóre przypadki, w których gracze przebijali się przez drzwi garażu w lobby.
- Usunięto dynamiczne światło przy drzwiach, aby cienie nie zdradzały pozycji gracza przez drzwi.
- Naprawiono różne dziury w świecie gry
- Ogólne dopracowanie blokowania / ruchu
Dust2
- Naprawiono mikropęknięcia w modelach skrzyń.
Anubis
- Poprawiono blokowanie się granatów na B i wokół niego, aby zapobiec utknięciu granatów w ciasnych miejscach.
- Naprawiono wiele przypadków, w których upuszczona broń przenikała przez geometrię świata.
- Naprawiono wiele dziur i pęknięć w świecie gry.
- Naprawiono brak efektów kolizji w geometrii, gdzie c4 mogło zostać wyrzucone poza mapę.
- Usunięto wiele obszarów, w których gracze mogli ustawiać się jeden na drugim, co zapewniało nieuczciwy punkt obserwacyjny.
- Naprawiono problemy z oświetleniem wokół wody spawna CT.
- Poprawiono widoczność graczy na środku
- Poprawiono pozycję intro drużyny CT.
- Ogólne dopracowanie blokowania / ruchu
Office
- Poprawiono widoczność graczy podczas spawna CT wokół furgonetki.
- Naprawiono luki w niektórych cubemapach, które powodowały problemy z oświetleniem.
- Naprawiono artefakty oświetlenia na skrzyniach przy niskich ustawieniach.
- Wyłączono ruch w automacie sprzedającym
- Ogólne dopracowanie blokowania / ruchu
Vertigo
- Naprawiono drabinę blokującą pociski i granaty w wyniku kolizji.
- Naprawiono belki stalowe mające nieprawidłową właściwość powierzchni.
- Ogólne dopracowanie blokowania / ruchu
Mirage
- Naprawiono różne problemy z penetracją pocisków.
- Ogólne dopracowanie blokowania / ruchu.
Ancient
- Wprowadzono poprawki mgły, aby poprawić widoczność dla graczy.
- Naprawiono mikropęknięcia w modelach skrzyń.
- Naprawiono wiele dziur i pęknięć w świecie gry
- Wprowadzono poprawki widoczności w obszarze ronda.
- Naprawiono problemy z penetracją pocisków przez drewniane panele w pobliżu bombsite'u B.
- Poprawiono właściwości materiałów w niektórych modelach plandek.
- Ogólne dopracowanie blokowania / ruchu
[RÓŻNE]
- Naprawiono kilka przypadków, w których broń mogła wypaść ze świata.
- Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia zadawane przez Mołotowa mogły być nieprawidłowo traktowane jako obrażenia zadawane drużynie.
- Poprawiono działanie błysków z lufy i efektów granatów zaczepnych.
- Naprawiono różne błędy i wprowadzono poprawki do wykończeń broni i naklejek.
- Dodano kod do poprawiania pakietów, które docierały w krótkich odstępach czasu poza kolejnością. Pakiety te były wyświetlane jako straty na wykresie sieci.
- Naprawiono błąd, w którym routing SDR mógł czasami wybierać drugą najlepszą trasę podczas natychmiastowego łączenia, a następnie trzymać się tej trasy zbyt długo.