g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#aktualizacja
TombStone

Poprawki animacji, netcode'u i map. Najnowsza aktualizacja CS2

Poprawki animacji, netcode'u i map. Najnowsza aktualizacja CS2

Poprawki animacji, netcode'u i map. Najnowsza aktualizacja CS2

[ ROZGRYWKA ] - Wprowadzono różne poprawki do reakcji na trafienie pociskiem. - Naprawiono przypadek, w którym kompensacja opóźnienia podczas spraya cofała hitboxy celu bardziej w czasie, niż było to widoczne na ekranie. - Skakanie w miejscu na pochyłej powierzchni nie będzie już powodować ześlizgnięcia się gracza na niewielką odległość. - Naprawiono błąd, który powodował, że C4 można było rozbroić z dowolnej wysokości. [ANIMACJA] - Naprawiono logikę IK, aby poprawić ustawienie stóp w trzeciej osobie, zwłaszcza na pochyłościach. - Naprawiono przypadek, w którym stopy i nogi graczy mogły wyskakiwać z pozycji podczas wychodzenia z animacji podkładania bomby. - Zmniejszono zużycie przepustowości sieci związane z animacjami. [DOBIERANIE GRACZY] - Dodano bardziej szczegółowe statystyki dobierania graczy, którzy próbują znaleźć mecz poza godzinami szczytu. [RÓŻNE] - Aktywacja przepustki do Armory nie przyznaje już natychmiast pierwszego kredytu. Wszystkie 40 Kredytów można zdobyć grając i zdobywając PD. [MAPY] Office - Naprawiono geometrię w problematycznym rogu. Ancient - Poprawiono kolizję na schodach do maina A, aby gracz mógł się lepiej poruszać. - Usunięto drzewo, które tworzyło rozpraszający cień na A. - Dostosowano kolizję, aby lepiej pasowała do widocznej geometrii, dzięki czemu gracze mogą lepiej przylegać do ścian. - Naprawiono kilka błędów oświetlenia. - Zmniejszono cienie, aby zwiększyć wydajność w niektórych obszarach. - Naprawiono kilka miejsc w domu, w których można było utknąć. - Naprawiono lukę kolizji na dole rampy B. - Naprawiono niektóre znikające siatki. Nuke - Naprawiono niektóre błędy oświetlenia na niższych ustawieniach graficznych. Anubis - Naprawiono lukę w geometrii.

+9
#hades
TombStone

Problemy strzeleckie hadesa

alt
+5
g4skins
#valve
TombStone

ESL oficjalnie zabroniło skryptów ruchu gracza w swoich rozgrywkach

@muenstergg

WAŻNE DLA WSZYSTKICH ZAWODNIKÓW ESL: Właśnie potwierdziłem z adminami ESL, że powiązania aliasów, które skryptują ruch gracza, są nielegalne we wszystkich wydarzeniach ESL/EPT (ESEA league, ECL, cash cupy, EPL itp.). Przykład nielegalnych bindów: alias "_checkw" "-forward; alias checkw" alias "+w" "+forward; alias checkw _checkw" alias "-w" "checkw" bind "w" "+w" alias "_checks" "-back; alias checks" alias "+s" "+back; alias checks _checks" alias "-s" "checks" bind "s" "+s" Przykład legalnych bindów: bind "w" "+forward; clear" bind "s" "+back; clear" bind "a" "+left; clear" bind "d" "+right; clear" bind "ctrl" "+duck; clear" bind "shift" "+sprint; clear" bind "mwheeldown" "+jump; clear" bind "mwheelup" "+jump; clear" bind "space" "+jump; clear" Administratorzy potwierdzili również, że ten bind rzutu z wyskoku jest legalny: alias "+jump" "+jump" alias "+throw" "-attack; -attack2" alias "+fall" "-jump" bind "v" "+jump; +throw; +fall" Każdy, kto bierze udział w zawodach ESL, powinien odpowiednio dostosować swojego autoexeca, w przeciwnym razie może zostać ukarany!

IMPORTANT FOR ALL ESL COMPETITORS: I've just confirmed with ESL admins that alias binds that script player movement are illegal in all ESL/EPT events (ESEA league, ECL, cash cups, EPL, etc.). ILLEGAL BINDS example: alias "_checkw" "-forward; alias checkw" alias "+w" "+forward; alias checkw _checkw" alias "-w" "checkw" bind "w" "+w" alias "_checks" "-back; alias checks" alias "+s" "+back; alias checks _checks" alias "-s" "checks" bind "s" "+s" LEGAL BINDS example: bind "w" "+forward; clear" bind "s" "+back; clear" bind "a" "+left; clear" bind "d" "+right; clear" bind "ctrl" "+duck; clear" bind "shift" "+sprint; clear" bind "mwheeldown" "+jump; clear" bind "mwheelup" "+jump; clear" bind "space" "+jump; clear" Admins have also confirmed for me that this jump throw bind is legal: alias "+jump" "+jump" alias "+throw" "-attack; -attack2" alias "+fall" "-jump" bind "v" "+jump; +throw; +fall" Anyone competing in any ESL events make sure to adjust your autoexec accordingly or you risk being penalized!

0
0
+22
Tagi:#valve#esl#ept#EFG#bindy