Sponsor serwisuBetclic
g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#niko
TombStone

Bold Prediction: NiKo stawia na talent z Metizport

Bold Prediction: NiKo stawia na talent z Metizport

Bold Prediction: NiKo stawia na talent z Metizport

W ramach corocznych przewidywań "Bold Prediction", Nikola "NiKo" Kovač postanowił wyróżnić 16-letniego reprezentanta Metizport. Liam "MaiL09" Tügel zwrócił na siebie uwagę szerokiej publiczności, wygrywając 6. sezon FACEIT w Europie. Tym samym młody Szwed przerwał trwającą pięć sezonów passę donka w posiadaniu najwyższego wskaźnika ELO na platformie. Gwiazdor Falcons miał okazję sprawdzić umiejętności nastolatka w bezpośrednich starciach i docenia jego przygotowanie indywidualne. Rozegrałem przeciwko niemu kilka spotkań na FACEIT oraz sparingów i jest naprawdę ostry. Jego mechanika wydaje się być silna. Ma wielki potencjał, teraz wszystko zależy od tego, jak się rozwinie – komentuje NiKo.

0
#servicemedal
TombStone

Gotowi na 2026? Nowy Medal za Służbę do odebrania już od 1 stycznia

Gotowi na 2026? Nowy Medal za Służbę do odebrania już od 1 stycznia

Gotowi na 2026? Nowy Medal za Służbę do odebrania już od 1 stycznia

Tradycyjnie wraz z nadejściem nowego roku Valve odświeża system nagród za aktywność w Counter-Strike 2. Deweloperzy potwierdzili, że Medal za Służbę 2026 trafi do gry i będzie możliwy do odebrania od 1 stycznia. Mechanika zdobywania odznaczenia pozostaje bez zmian względem lat ubiegłych. Aby przypisać medal do swojego ekwipunku, gracz musi osiągnąć 40. stopień rangi profilu. Po wbiciu tego poziomu pojawi się opcja zresetowania rangi, co skutkuje przyznaniem medalu za dany rok. Warto pamiętać, że Medal za Służbę można ulepszać, resetując rangę wielokrotnie w ciągu tego samego roku kalendarzowego, co zmienia kolor odznaczenia. Dla wielu graczy jest to sygnał, by wstrzymać się z resetem poziomu w ostatnich dniach grudnia i odebrać nową nagrodę zaraz po północy w Nowy Rok.

+1
betclick
#AaB
d3oo

Stesso i Viggo odchodzą z AaB Esport, by dokończyć edukację

@Aabesportelite

Zmiany w składzie przed rokiem 2026 💥 Niestety, końcówka 2025 roku okazała się bardziej turbulentna, niż się spodziewano, dla zespołu, który poza tym zaczął rok z wielkim rozmachem. Jako organizacja musieliśmy dokonać kilku zmian w składzie i choć zmiana nigdy nie jest łatwa, odzwierciedla ona to, kim jesteśmy i jak decydujemy się działać. W AaB Esport wierzymy, że długofalowy sukces zaczyna się od wspierania człowieka stojącego za graczem. Aktywnie pracujemy nad tym, aby szanować osobiste cele naszych zawodników, ich wybory życiowe i ambicje, nawet jeśli oznacza to trudne decyzje dla zespołu w krótkim okresie. Od momentu założenia projektu AaB Elite zmiany w składzie rzadko były inicjowane przez samą organizację. W większości przypadków wynikały one z wyboru przez graczy innej ścieżki, czy to nowego stylu gry, przerwy od Counter-Strike'a, czy zmiany priorytetów wraz z ewolucją życia. Postrzegamy to nie jako słabość, lecz jako dowód na to, że nasi gracze czują się swobodnie, będąc szczerymi co do tego, czego potrzebują i dokąd chcą zmierzać. Ta aktualizacja podąża tą samą drogą, ponieważ zarówno Viggo, jak i Stesso zdecydowali się odejść od pełnoetatowego grania w Counter-Strike'a, aby skupić się na ukończeniu edukacji i realizowaniu celów poza esportem. Obaj gracze zostali zwolnieni z kontraktów z naszym pełnym wsparciem, co pozwoli im odłożyć rywalizację w CS-a na boczny tor i skupić się całkowicie na kolejnym rozdziale życia. Choć nigdy nie jest łatwo żegnać się z dwoma zawodnikami, którzy znaczyli tak wiele dla AaB Esport, jesteśmy dumni z bycia klubem, który nie zatrzymuje graczy siłą, gdy ich życie ulega zmianie. Chcemy być organizacją bez kajdanek – taką, na którą gracze patrzą z szacunkiem i wdzięcznością. W związku z tym, ponieważ Gnøffe podpisał kontrakt głównie po to, by trenować talenty takie jak Viggo i Stesso, porozmawialiśmy z nim, a on wyraził chęć zwolnienia z AaB Esport, aby móc kontynuować karierę trenerską z wybranymi przez siebie zawodnikami. Oczywiście zaakceptowaliśmy jego prośbę i Gnøffe jest już oficjalnie wolnym agentem. Serdecznie dziękujemy mu za ten krótki, ale wartościowy czas spędzony z nami. Patrząc w przyszłość, AaB Esport pozostaje głęboko zaangażowane w rozwój młodych talentów. Nadal będziemy oferować silne, zorientowane na przyszłość kontrakty, zaprojektowane tak, aby wspierać długoterminowy rozwój, zarówno na serwerze, jak i poza nim. Naszą ambicją jest nie tylko kształcenie lepszych graczy, ale i lepszych ludzi poprzez prowadzenie, mentoring i wspieranie ich za pośrednictwem naszej doświadczonej sieci kontaktów. Dążymy do bycia bezpiecznym, ambitnym i godnym zaufania środowiskiem, w którym młodzi atleci esportowi mogą gonić za swoimi marzeniami, wiedząc, że stoi za nimi organizacja, której szczerze zależy na ich przyszłości. Jednocześnie nadal pozostajemy jedną z organizacji z najwyższą frekwencją na turniejach LAN w Europie. Jest to jeden z naszych celów i nieodłączny element profesjonalnego kontraktu z AaB Esport. Nasze dwa nowe talenty zostaną ujawnione wkrótce… 😎

59
2
+1
betclick
g4skins
#mithr
wujas

mithR rozpisał się na temat MR12. "To pierwszy krok w kierunku posiadania map poolu składającego się z wszystkich map?"

@mithRTV

[CS2 & MR12] - Jak moim zdaniem zmieni to treningi. Postrzegam to jako gamechanger i uwielbiam to!!! 🥰 Byłem wielkim fanem maksymalnie czterech scrimów w ciągu dnia z co najmniej 90-minutową analizą / teorią, godzinną przerwą i krótkim podsumowaniem. Scrim zazwyczaj trwa 60 minut. Zależy od stylu gry, mapy, liczby przerw, opóźnień i innych czynników. Często zarówno my, jak i nasi przeciwnicy spóźniamy się na kolejny scrim od 2 do 10 minut przed jego rozpoczęciem. Ledwo można odetchnąć między scrimami, co powoduje, że gracze mają dość i są zmęczeni intensywną koncentracją "już" po 4 scrimach.... MR12 oznaczałoby mniej rund, ale także więcej przerw między scrimami. Możesz wstać, pobudzić przepływ krwi. Te 10-15 minut pomiędzy każdym scrimem będzie miało ogromne znaczenie, jeśli na to pozwolimy. Możliwe byłoby nie tylko dodanie dodatkowego scrima w ciągu dnia, ale także przećwiczenie dodatkowej mapy w ciągu dnia lub posiadanie więcej energii na dyskusję i naukę z następnej analizy po zakończeniu treningu. Czy może to być pierwszy krok w kierunku bardziej powszechnej tendencji drużyn odchodzących od perma banów i bardziej w kierunku posiadania map poolu składającego się z 7 map? Co o tym sądzicie? Jako trener nie mogę się doczekać eksperymentów i wdrożenia niektórych z tych rzeczy w praktyce. Widzę świat, w którym trening będzie o wiele bardziej wydajny i produktywny dzięki systemowi MR12.🔥

[CS2 & MR12] - How I think it will change practice. I see this as a gamechanger, and I love it!! 🥰 I have been a big fan of maximum 4 scrims in a day with at least 90minutes evaluation/theory first, an hour break and a short wrap up. A scrim normally takes 60 minutes. Depends on playstyle, map, how many pauses, delays and whatever. Often we, and our opponents, are late for the next scrim with like anything between 2 and 10 minutes before ready to start. You barely get to breath between scrims, resulting in players being fed up and tired from intense concentration 'already' after 4 scrims.... MR12 in scrims would mean less rounds, but also more breaks between scrims. Stand up, get your bloodflow going. Those 10-15 minutes between each scrim will be a gamechanger if we allow it to be. It would not only possible to add an extra scrim during a day, but also to practice an extra map during a day, or have more energy for discussion and learning from the following evaluation when practice is done. Could this be the first step towards a more common tendency of teams moving away from perma-bans and more towards a 7map mappool? What do you think? As a coach I look forward to try and experiment and implement some of these things in practice. I see a world where practice will be a lot more efficient and productive with the MR12 system.🔥

0
0
+15
Tagi:#mithr#mr12#twitter#cs2