g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#aktualizacja
TombStone

Szybkie poprawki na nowych mapach. Najnowsza aktualizacja CS2

Szybkie poprawki na nowych mapach. Najnowsza aktualizacja CS2

Szybkie poprawki na nowych mapach. Najnowsza aktualizacja CS2

[MAP GUIDES] - Naprawiono błąd, który powodował, że brakujący tekst dla języka użytkownika nie wracał do angielskiego. [MAPY] Train - Naprawiono różne problemy z kolizjami, w tym wyższą szczegółowość pomarańczowego pociągu na B. - Drobne poprawki dotyczące rozciągania tekstur - Naprawiono różne luki na mapie - Wyłączono kolizję gracza na radiu - Zaktualizowano dźwięk radia - Dodano vphysics clip do szczeliny platformy na respie Terro dla niezdarnych graczy. - Gracze mogą teraz dostać się na skrzynkę poza longdogiem Overpass - Naprawiono błąd oświetlenia na B - Naprawiono błąd dźwięku kroków na błotnistych powierzchniach. Basalt - Zaktualizowano do najnowszej wersji z Warsztatu Społeczności (Informacje o aktualizacji)

-1
g4skins
#mithr
wujas

mithR rozpisał się na temat MR12. "To pierwszy krok w kierunku posiadania map poolu składającego się z wszystkich map?"

@mithRTV

[CS2 & MR12] - Jak moim zdaniem zmieni to treningi. Postrzegam to jako gamechanger i uwielbiam to!!! 🥰 Byłem wielkim fanem maksymalnie czterech scrimów w ciągu dnia z co najmniej 90-minutową analizą / teorią, godzinną przerwą i krótkim podsumowaniem. Scrim zazwyczaj trwa 60 minut. Zależy od stylu gry, mapy, liczby przerw, opóźnień i innych czynników. Często zarówno my, jak i nasi przeciwnicy spóźniamy się na kolejny scrim od 2 do 10 minut przed jego rozpoczęciem. Ledwo można odetchnąć między scrimami, co powoduje, że gracze mają dość i są zmęczeni intensywną koncentracją "już" po 4 scrimach.... MR12 oznaczałoby mniej rund, ale także więcej przerw między scrimami. Możesz wstać, pobudzić przepływ krwi. Te 10-15 minut pomiędzy każdym scrimem będzie miało ogromne znaczenie, jeśli na to pozwolimy. Możliwe byłoby nie tylko dodanie dodatkowego scrima w ciągu dnia, ale także przećwiczenie dodatkowej mapy w ciągu dnia lub posiadanie więcej energii na dyskusję i naukę z następnej analizy po zakończeniu treningu. Czy może to być pierwszy krok w kierunku bardziej powszechnej tendencji drużyn odchodzących od perma banów i bardziej w kierunku posiadania map poolu składającego się z 7 map? Co o tym sądzicie? Jako trener nie mogę się doczekać eksperymentów i wdrożenia niektórych z tych rzeczy w praktyce. Widzę świat, w którym trening będzie o wiele bardziej wydajny i produktywny dzięki systemowi MR12.🔥

[CS2 & MR12] - How I think it will change practice. I see this as a gamechanger, and I love it!! 🥰 I have been a big fan of maximum 4 scrims in a day with at least 90minutes evaluation/theory first, an hour break and a short wrap up. A scrim normally takes 60 minutes. Depends on playstyle, map, how many pauses, delays and whatever. Often we, and our opponents, are late for the next scrim with like anything between 2 and 10 minutes before ready to start. You barely get to breath between scrims, resulting in players being fed up and tired from intense concentration 'already' after 4 scrims.... MR12 in scrims would mean less rounds, but also more breaks between scrims. Stand up, get your bloodflow going. Those 10-15 minutes between each scrim will be a gamechanger if we allow it to be. It would not only possible to add an extra scrim during a day, but also to practice an extra map during a day, or have more energy for discussion and learning from the following evaluation when practice is done. Could this be the first step towards a more common tendency of teams moving away from perma-bans and more towards a 7map mappool? What do you think? As a coach I look forward to try and experiment and implement some of these things in practice. I see a world where practice will be a lot more efficient and productive with the MR12 system.🔥

0
0
+15
Tagi:#mithr#mr12#twitter#cs2