g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#kylar
TombStone

Kylar podsumował rok i zapowiedział plany na przyszłość. "Brakowało nam kluczowego (kei) składnika"

@Kylarrek

Witam Ten rok nie był tym, czego oczekiwałem, myślałem, że możemy osiągnąć znacznie więcej niż to, co zrobiliśmy. Czułem się tak, jakby brakowało nam kluczowego składnika (kei ingredient - dop.red) do miksu i nie mogliśmy sprawić, żeby to zadziałało :/. Jednak granie na dużej scenie przyniosło mi tyle radości, że wiem, że chcę to zrobić jeszcze i jeszcze raz. Zebrałem wiele cennych opinii i nauczyłem się tak wiele od moich kolegów z drużyny i trenerów i to jest plus tego roku :) Biorąc to pod uwagę, chcę ponownie wykorzystać ten rozwój do pracy i gry, szukam projektu z celem, aby osiągnąć wysoki poziom. W międzyczasie ENCE pozwoliło mi zbadać opcje i pobawić się miksami, w tym czasie będę streamował i starał się utrzymać dobrą formę, gdy nadarzy się okazja.

770
21
+6
#transfery
TombStone

Sensacyjny transfer na linii FaZe - Vitality?

Sensacyjny transfer na linii FaZe - Vitality?

Sensacyjny transfer na linii FaZe - Vitality?

Jak podają HLTV.org oraz neL, Vitality jest o krok od pozyskania gwiazdy FaZe Clanu, Robina "⁠ropza⁠" Koola. Estończykowi kończy się 3-letni kontrakt z aktualną organizacją i ustalił już szczegóły umowy z nowym pracodawcą. Wg nieoficjalnych informacji transfer ma zostać ogłoszony już wkrótce. ropz ma zająć miejsce Lotana "⁠Spinxa⁠" Giladiego, o którego odejściu z Vitality mówiło się już od dawna. Prawdopodobny skład Vitality: - Dan "⁠apEX⁠" Madesclaire - Mathieu "⁠ZywOo⁠" Herbaut - Shahar "⁠flameZ⁠" Shushan - William "⁠mezii⁠" Merriman - Robin "⁠ropz⁠" Kool - Rémy "⁠XTQZZZ⁠" Quoniam (trener) - Lotan "⁠Spinx⁠" Giladi (rezerwowy)

Źródło: HLTV
+8
#skiny
TombStone

Propozycja bilardowej AWP - Solo Cue

-28
g4skins
#cloud9
owange

Były analityk Cloud9, m1cks: Każdy w drużynie bał się przegrać

Były analityk Cloud9, m1cks: Każdy w drużynie bał się przegrać
Zdjęcie: Cloud9

Były analityk Cloud9, m1cks: Każdy w drużynie bał się przegrać

Najtrudniej było ominąć ostatnią przeszkodę, ze względu na oczekiwania i presję, jaka ciążyła na tym zespole. Było czuć, że każdy w drużynie bał się przegrać, grał po to, żeby nie przegrać, a kiedy nastawiasz się na to, żeby nie przegrać, zamiast na to, żeby wygrać, to nie może być dobrze. Pamiętam komentarze o tym, że my nigdy nie wyglądamy na szczęśliwych, kiedy wygrywamy mecz. Bardzo trudno jest poradzić sobie z takim dołem, kiedy grasz po to, żeby nie przegrać. Kiedy grasz przestraszony i takiego zachowawczego Counter-Strike'a, to naprawdę się wzmocni, w trakcie bliższych i bardziej znaczących meczów. Weźmy pod lupę grę z FURIĄ, kiedy zniszczyliśmy ich w EPL-u, a przegraliśmy kolejny mecz na MIBR, przy bilansie 2-2, o wejście do play-offów, czyli ostatni mecz w tym składzie. Wszyscy byli bardzo zestresowani, każdy bał się przegrać, bał się tego, że znów nie dostaniemy się do play-offów i pokonanie właśnie tej bariery było najtrudniejsze. Możesz mieć naprawdę dobre calle, dobrze działające taktyki, być dobrze przygotowanym, ale na samym końcu okazuje się, że 75% CS-a to trafianie strzałów, prawda? Jeśli nie jesteś pewny siebie, pewny swoich kolegów z drużyny i nie masz właściwego nastawienia, myślę, że możesz mieć poważne problemy z domykaniem meczów.

Źródło: HLTV.org
+22
Tagi:#cloud9#m1cks