Sponsor serwisuLVBet
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#cs2
wujas

Czy CS2 jest gotowy na grę na najwyższym poziomie? Tak odpowiadali pro gracze

Zdjęcie: ESL

Czy CS2 jest gotowy na grę na najwyższym poziomie? Tak odpowiadali pro gracze

n0rb3r7, Virtus.pro: Nie jest gotowy. Muszą naprawić wiele rzeczy, jak movement, opóźnienie związane z wyrzucaniem granatów i serwery. NAF, Liquid: Tapowanie i burstowanie czuje się całkiem nieźle, ale spray jest zepsuty. W ogóle nie można spray'ować, prawie jak w Valorancie. woxic, Eternal Fire: Movement jest płynniejszy w CS:GO. W CS2 czuć to tak, jakbyś nosił 200-kilogramowy worek na plecach. Smoke'i też są inne, można je po prostu rzucić, a zajmują o wiele większą przestrzeń, niż zwykle. floppy, Complexity: Podoba mi się format MR12, mam wrażenie, że dodatkowe rundy w MR15 są bezużyteczne. Jeśli chodzi o screamy, to jeśli drużyna przeciwna spóźni się na nie pięć minut i zrobimy sobie z tego przerwę, to nałoży się to na następnego screama, przez co nie możemy mieć przerwy między nimi.

Źródło: HLTV / ESL
+9
#n0thing
IIoo

128 tickrate, chce go każdy tylko nie Valve

@n0thing

Miło jest być w stanie zagrać MMa w Valorancie i nie nienawidzić serwerów z powodu tickrate'u. Zastanawiam się, czy CS:GO kiedykolwiek zobaczy własne serwery 128 tickrate. Słyszałem, jak garstka ludzi mówiła, że 64tick jest lepszy dla osób z gorszymi komputerami czy czymś takim i że ogół społeczeństwa nie skorzystałby na 128 w CS? Czy to prawda? Wydaje się to tak dziwne, że Valve nie dostosowałby się (nawet gdyby zmiana serwerów kosztowała kilka milionów dolarów).

It’s nice being able to MM in valorant and not hate the servers tickrate. I wonder if @CSGO will ever make their MM servers 128 tick ? I’ve heard a handful of people say that 64tick is better for people with worse PCs or something and that the general public wouldn’t benefit from 128 in CS? Is that true? Seems so weird that Valve wouldn’t adapt (even if it cost a few million $ to change the servers)

0
0
+32
Tagi:#n0thing#twitter#128tickare