g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#rejin
TombStone

Rejin o TSM: Pod pewnymi względami zrobiliśmy więcej, niż zakładaliśmy

Rejin o TSM: Pod pewnymi względami zrobiliśmy więcej, niż zakładaliśmy

Rejin o TSM: Pod pewnymi względami zrobiliśmy więcej, niż zakładaliśmy

Kiedy dołączyłem do TSM, było to na początku 2024 roku i musieliśmy przygotować trzon z trzech osób na 2025 rok. Naszym celem był więc rok 2025. Zasadniczo nie chodziło o to, aby w tym roku awansować na Majora lub zrobić coś znaczącego. Oczywiście miło jest wygrać kilka turniejów i pojechać na kilka turniejów LAN, ale to nie był cel. Chodziło o rok 2025. Musimy być na to gotowi. Biorąc to pod uwagę, myślę, że poradziliśmy sobie dobrze. Nie poszło nam zbyt dobrze, ale nie poszło nam też źle. Powiedziałbym, że było w porządku, ponieważ pozyskaliśmy wolnych agentów w pierwszej części roku. Chcieliśmy poczekać do Majora, aby upewnić się, że podpisaliśmy odpowiednie kontrakty, a nie tylko kupowaliśmy zawodników. Pozyskaliśmy wszystkich wolnych agentów z wyjątkiem Zyphona. Myślę, że zarządzałem drużyną całkiem dobrze. Myślę, że nasz generalny menadżer również dobrze sobie radził - pracował bardzo ciężko, aby uzyskać pożądany przez nas skład. Oczywiście nie udało nam się uzyskać składu, jaki początkowo planowaliśmy, ale z tymi elementami, które mieliśmy, udało nam się dużo grindować latem, zakwalifikować się do zamkniętych kwalifikacji, a następnie przejść do RMR. Nie udało nam się dostać na Majora, ale pod pewnymi względami myślę, że zrobiliśmy więcej, niż zakładaliśmy. Nie wiem, czy to ma sens, ponieważ nikt nie spodziewał się, że będziemy tam, gdzie byliśmy, prawda? Więc pod pewnymi względami osiągnęliśmy zbyt dobre wyniki. Ale pod innymi względami oczywiście nie było wystarczająco dobrze.

Źródło: BO3.gg
+2
g4skins
#valve
kipikasha

device: Przestaliśmy rozmawiać z Valve w 2015

@dev1ce

Musiałem skomentować stan i rozwój CS-a. Po kilku rozmowach z Valve na Majorach przestaliśmy to robić w 2015, bo nasze komentarze nie były używane. Oni chcieli rozwijać ich grę i adresować ją do zwykłych graczy. Teraz, 300 dni później wszystko co zwykli użytkownicy otrzymują, to skiny? Wiem, że mieliśmy niezłe aktualizacje, ale tym co utrzymuje zwykłych graczy przy grze, są nowe osiągnięcia i nowe treści w grze. A o tym chyba zapomnieli.. czasami się zastanawiam co się wyprawia

Just have to comment on CS & it’s state/progress. After speaking to Valve a few times at majors we stopped in 2015 because our feedback were not used. They wanted to cater/develop their game for the casuals. Now, 300+ days later the content they are receiving is new skins? I know we’ve had good updates but what makes casuals involved with the games are new achievements and content inside the game. Which they have had so little off.. just makes me wonder sometimes what’s happening.

0
0
+41
Tagi:#valve#twitter#device#2015