Sponsor serwisuBetclic
g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#budapestmajor
d3oo

flameZ: Teraz chodzi tylko o położenie wisienki na torcie, zamknięcie tego roku kolejnym Majorem

flameZ: Teraz chodzi tylko o położenie wisienki na torcie, zamknięcie tego roku kolejnym Majorem
Zdjęcie: ESL

flameZ: Teraz chodzi tylko o położenie wisienki na torcie, zamknięcie tego roku kolejnym Majorem

Cóż, to by dla nas dużo znaczyło. Mieliśmy oczywiście cholernie niesamowity rok. Prawdopodobnie zeszły sezon był najlepszym w historii. W tym sezonie zdobyliśmy jedno trofeum i dotarliśmy do dwóch finałów, awansowaliśmy do wszystkich półfinałów, i myślę, że teraz chodzi tylko o położenie wisienki na torcie, zamknięcie tego roku kolejnym Majorem back to back. Wiesz, wielu z naszych graczy będzie miało wtedy... ropz będzie miał trzy Majory. ZywOo też będzie miał trzy Majory, apEX cztery. To będzie szalona sytuacja dla drużyny, i oczywiście wszyscy chcemy to zrobić dla siebie nawzajem, ponieważ, wiesz... Jesteś bardzo szczęśliwy, jeśli zdobędziesz trofeum Majora w swojej karierze, a bycie w pozycji do zdobycia drugiego, trzeciego czy czwartego jest po prostu niesamowite

Źródło: HLTV
+7
g4skins
#aktualizacja
TombStone

Wiele zmian w skryptach dla twórców map. Najnowsza aktualizacja Counter-Strike 2

Wiele zmian w skryptach dla twórców map. Najnowsza aktualizacja Counter-Strike 2

Wiele zmian w skryptach dla twórców map. Najnowsza aktualizacja Counter-Strike 2

[ SKRYPTOWANIE MAP ] - Zaktualizowano plik tsconfig.json w script_zoo, ustawiając target na "es2022" w celu dokładniejszej analizy typów. - Zmieniono encję point_script, aby nie usuwała się sama po nieudanym załadowaniu skryptu podczas pojawienia się na mapie (spawn). Zamiast tego pozostanie w stanie nieaktywnym i będzie nasłuchiwać zmian w skrypcie, jeśli gra jest uruchomiona w trybie narzędziowym (tools mode). - Naprawiono błąd, w którym encja point_script mogła powodować awarię gry po nieudanym przeładowaniu z powodu nieprawidłowego skryptu podczas działania gry w trybie narzędziowym. - Zmieniono encję point_script, aby przechowywała wartość pamięci zwróconą przez callback Instance.OnBeforeReload aż do następnego udanego przeładowania, zamiast ją tracić w przypadku niepowodzenia. - Zmieniono metody oczekujące argumentów typu string, aby teraz zwracały błąd zamiast wywoływać na nich toString, gdy otrzymają argumenty niewłaściwego typu. -Zmieniono Instance.Msg i Instance.DebugScreenText, aby akceptowały dowolny typ dla wartości tekstowej. - Naprawiono błąd, w którym RunScriptInput powodował awarię gry, gdy został wywołany z parametrem "caller" lub "activator" o wartości null. - Usunięto Instance.OnGameEvent na rzecz metod rejestracji dla poszczególnych zdarzeń. Daje to narzędzia do zapewnienia większej stabilności API i tworzy spójne API dla zdarzeń, które nie są zdarzeniami gry (gameevents). - Dodano Instance.DebugLine - Dodano Instance.DebugBox - Dodano Instance.OnPlayerConnect - Dodano Instance.OnPlayerActivate - Dodano Instance.OnPlayerDisconnect - Dodano Instance.OnRoundStart - Dodano Instance.OnRoundEnd - Dodano Instance.OnBombPlant - Dodano Instance.OnBombDefuse - Dodano Instance.OnPlayerKill - Dodano Instance.OnPlayerChat - Dodano Instance.OnGunFire - Dodano Instance.OnGrenadeThrow - Dodano przeciążenie (overload) do Instance.EntFireAtName, które pozwala na ustawienie "caller" i "activator". - Dodano przeciążenie (overload) do Instance.EntFireAtTarget, które pozwala na ustawienie "caller" i "activator". - Dodano wektor normalny do wyniku Instance.GetTraceHit. - Dodano Entity.GetGroundEntity - Dodano CSWeaponBase.GetOwner - Dodano CSPlayerController.GetName - Dodano CSObserverPawn.GetOriginalPlayerController - Dodano CSPlayerPawn.GetOriginalPlayerController - Dodano CSPlayerPawn.IsCrouching - Dodano CSPlayerPawn.IsCrouched - Dodano CSPlayerPawn.IsNoclipping - Zobacz plik maps/editor/zoo/scripts/point_script.d.ts, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat API. - Dodano mapę "train_zoo.vmap" ze wszystkimi zasobami z de_train oraz przykładami dla twórców map.

Źródło: Counter-Strike
+6
Tagi:#aktualizacja#cs2