Sponsor serwisuBetclic
g4skins
#cs2
TombStone

Pracownik Valve odpowiedział na problemy po aktualizacji. "Nie mamy zamiaru psuć bhoppingu"

Pracownik Valve odpowiedział na problemy po aktualizacji. "Nie mamy zamiaru psuć bhoppingu"

[Loki-J-: Nie, bhop nadal jest popsuty] Odpowiedź: Żeby było jasne: nie mamy zamiaru psuć bhoppingu (w tym momencie, ani w dającej się przewidzieć przyszłości). Czy mógłbyś podać nieco więcej szczegółów na temat tego, w jaki sposób jest zepsuty? Czy nie możesz łączyć skoków w serię? Czy tracisz zbyt dużą prędkość na ziemi? Czy zyskujesz zbyt dużą prędkość w powietrzu? Czy po otwarciu konsoli nadal widzisz komunikat o zbyt wielu sygnałach wejściowych i odrzucanych komendach? Czy grasz na bardzo wysokiej liczbie klatek na sekundę? Jeśli ustawisz $fps_max 300$, czy bhopping zaczyna działać zgodnie z oczekiwaniami? Jeśli (w konsoli, w grze treningowej) ustawisz $sv_subtick_movement_view_angles 0$, czy bhopping zaczyna działać zgodnie z oczekiwaniami? Dzięki! [tabben: To, że mówią o spekulacyjnych poprawkach, jakby sami nie wiedzieli, czy to w pełni rozwiąże problem, jest zabawne, nie będę kłamać. Potwierdza to również, że nad grą pracuje zaledwie kilka osób, skoro wyprodukowali to w jeden dzień i nie mają czasu, by cokolwiek przetestować 😂] Odpowiedź: Niestety, pomimo że ten problem pojawił się wczoraj kilka razy na Reddicie, nie wystąpił on podczas naszych testów i nie udało nam się odtworzyć tego błędu. Otrzymaliśmy nagranie demonstracyjne, które obrazuje problem, ale pokazuje ono jedynie skutek, a nie przyczynę. Wygląda na to, że może to być wynik sytuacji wyścigu w dekodowaniu aktualizacji sieciowych po stronie klienta – ale nie jesteśmy jeszcze tego pewni. Przejrzeliśmy dany fragment kodu (który był modyfikowany z niepowiązanych przyczyn) i zidentyfikowaliśmy przypadek, który wygląda na potencjalne źródło problemu, więc wprowadziliśmy poprawkę, przetestowaliśmy ją i wdrożyliśmy, aby pomogło nam to zawęzić poszukiwania. Sądzimy więc, że problem dotyczący bomb może być już rozwiązany – jednak ta poprawka ma charakter spekulatywny, ponieważ nie byliśmy w stanie najpierw odtworzyć błędu, aby ją przetestować.

Źródło: reddit
+7
Tagi:#cs2#aktualizacja#valve