Sponsor serwisuBetclic
g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#coldzera
d3oo

coldzera o molodoyu: Ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach

coldzera o molodoyu: Ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach
Zdjęcie: PGL

coldzera o molodoyu: Ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach

Ludzie pokładają w tym dzieciaku ogromne nadzieje, a potem chłopak wbija sobie do głowy, że musi grać, tak aby spełniać oczekiwania wszystkich. To naprawdę trudne. Czy ci się to podoba, czy nie, to ogromnie wpływa na psychikę gracza. Trzeba być z tym bardzo ostrożnym. Myślę, że jego potencjał nie ogranicza się do tego, aby został zapamiętany jako bardzo dobry gracz. Moim zdaniem ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach.

Źródło: YT/coldzera
0
betclick
g4skins
#EFG
TombStone

ESL FACEIT Group tnie koszty – zamknięcie biura w Burbank częścią walki o rentowność

ESL FACEIT Group tnie koszty – zamknięcie biura w Burbank częścią walki o rentowność

ESL FACEIT Group tnie koszty – zamknięcie biura w Burbank częścią walki o rentowność

ESL FACEIT Group (EFG) kontynuuje restrukturyzację w celu osiągnięcia rentowności do końca roku. Kolejnym krokiem jest zamknięcie biura Esports Engine w Burbank i redukcja etatów. Większość z 20–30 pracowników tej placówki straci pracę, a tylko niewielka grupa pozostanie w firmie – część może zostać przeniesiona do głównej siedziby Esports Engine w Ohio lub pracować zdalnie. Decyzja ta wpisuje się w szerszy plan cięcia kosztów, który wynika z presji właściciela EFG – Savvy Games Group, należącego do saudyjskiego funduszu inwestycyjnego PIF. W marcu 2024 roku EFG ogłosiło 15% redukcję globalnej siły roboczej, co oznaczało utratę pracy dla około 250–300 osób i zamknięcie kilku jednostek biznesowych. Według oficjalnego stanowiska EFG, skupienie produkcji w Columbus, Ohio, zamiast rozproszenia jej na dwa oddzielne studia, ma zwiększyć efektywność i jakość usług. Cięcia wydają się kluczowym elementem strategii, która ma doprowadzić do rentowności organizacji, zarządzającej takimi markami jak ESL, FACEIT, DreamHack i Esports Engine.

Źródło: esportsadvocate
+6
Tagi:#EFG#esl#faceit#iem