g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#aktualizacja
TombStone

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

- Drobna optymalizacja wydajności w niektórych przypadkach związanych z procesorem. - Ustawienie podążania za recoilem podczas oglądania będzie teraz przestrzegać ustawienia celownika widza, jeśli celownik celu jest wyświetlany. - Dodano obsługę aktualizacji istniejących adnotacji map w Warsztacie Steam. Na przykład użyj „workshop_annotation_submit 123456”, aby zaktualizować identyfikator zgłoszenia = 123456 znajdujący się w adresie URL warsztatu. Przekazanie identyfikatora, który nie należy do ciebie, spowoduje utworzenie zupełnie nowego zgłoszenia. Po pierwszej aktualizacji identyfikator zostanie osadzony w pliku adnotacji i będzie można przesyłać kolejne zmiany bez konieczności ponownego podawania identyfikatora.

0
#bug
TombStone

Gracze podmienili pliki CS2, przez co modele rywali mogły wyglądać w dowolny sposób

@Flyo_cs

Zepsuliśmy @CounterStrike (ponownie) I tak, to działa na oficjalnych serwerach... znalezione przez https://t.co/KgIYvzQTVe

МОЛЕКУРЯТНИК
Данный канал посвящен моей больной ФАНТАЗИИ! Здесь вы найдете всё. Видео будут на разную тему будь то игры или какие то социальные проблемы приправленные юмором. Так же вы увидите разные рубрики по играм комиксам и даже фильмам. Я не собираюсь ограничиваться только одной идеей т.к. их целый чердак. Ещё прошу не сравнивать меня с ранее увиденными каналами. Я их смотрю только в целях будет ли у меня уникальный контент!
3.5K
229
0
#hades
TombStone

Świetny hades! Monte 2:1 9 Pandas

+1
g4skins
#tabsen
TombStone

tabseN: Pracujemy naprawdę ciężko, nasz sztab trenerski kopie nas po tyłkach, abyśmy nadal wierzyli i mieli tę samą strukturę

tabseN: Pracujemy naprawdę ciężko, nasz sztab trenerski kopie nas po tyłkach, abyśmy nadal wierzyli i mieli tę samą strukturę

tabseN: Pracujemy naprawdę ciężko, nasz sztab trenerski kopie nas po tyłkach, abyśmy nadal wierzyli i mieli tę samą strukturę

Dla mnie bardzo ważne jest to, że mamy wiele map. Gramy na różnych mapach, graliśmy na Dust2, Ancient, teraz Nuke, Vertigo, to dla nas ogromna pula map, na których możemy się doskonalić. Ponadto, grając na scenie, nie zawsze możemy się do tego przyzwyczaić. Byliśmy drużyną, która musiała dużo grać online, a teraz wracamy do rytmu, graliśmy w Atlancie całkiem dobrze, a teraz pokazujemy całkiem dobre oznaki tutaj. Oznacza to dla mnie, że musimy iść dalej, wierzyć i zawsze ufać procesowi. Pracujemy naprawdę ciężko, nasz sztab trenerski kopie nas po tyłkach, abyśmy nadal wierzyli i mieli tę samą strukturę, abyśmy mogli się do niej przyzwyczaić i czuć się komfortowo, szczególnie w sytuacjach pod presją, gdzie być może niektórzy gracze nie komunikują się i zapominają o rutynie. Dlatego jestem naprawdę szczęśliwy, że mamy tych wszystkich ludzi pracujących z nami, a to nie jest łatwa droga.

Źródło: HLTV
+6
Tagi:#tabsen#big#major#perfectworld