g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#zywoo
TombStone

EZ4ZYWOO! ACE!

alt
0
#jabbi
TombStone

jabbi sam zatrzymał atak na B

alt
0
#staehr
TombStone

Staehr wyclutchował 1vs2

alt
0
#MRQ
TombStone

BLAST ujawnia organizatorów kwalifikacji przed Majorem w Austin

BLAST ujawnia organizatorów kwalifikacji przed Majorem w Austin

BLAST ogłosiło operatorów turniejowych dla nadchodzących Major Regional Qualifiers (MRQ), które odbędą się w kwietniu. Wszystkie kwalifikacje zostaną rozegrane online, a w organizację zaangażowane będą znane podmioty esportowe. Liga Ace powróci do obsługi kwalifikacji w Ameryce Północnej i Południowej, podobnie jak GGTV, które ponownie zajmie się rozgrywkami w Chinach. Nowością jest przejęcie organizacji europejskiego etapu przez Relog, znane z prowadzenia BLAST Rising. W Mongolii i Oceanii dotychczasowego operatora, MESA, zastąpi eSports Network (ESN). Operatorzy MRQ: Europa: Relog Ameryka Północna: Liga Ace Ameryka Południowa: Liga Ace Mongolia i Azja Zachodnia: eSports Network (ESN) Oceania: eSports Network (ESN) Chiny: GGTV

Źródło: BLAST
+2
#igs
TombStone

ESL zmienia nazwę Intel Grand Slam na ESL Grand Slam – bez oficjalnego ogłoszenia

ESL zmienia nazwę Intel Grand Slam na ESL Grand Slam – bez oficjalnego ogłoszenia

ESL zmienia nazwę Intel Grand Slam na ESL Grand Slam – bez oficjalnego ogłoszenia

ESL po cichu przemianowało prestiżowe rozgrywki Intel Grand Slam na ESL Grand Slam. Zmiana pojawiła się w grafikach kończących transmisję ESL Pro League Season 21, choć wciąż widniały tam wzmianki o dawnej nazwie. Nowa nazwa została już zaktualizowana na oficjalnej stronie organizatora, mimo że ESL nie wydało jeszcze żadnego oficjalnego komunikatu w tej sprawie. Co ciekawe, podczas IEM Katowice wciąż używano starego oznaczenia, a lutowy komunikat prasowy o przedłużeniu współpracy z Intelem odnosił się do „Intel Grand Slam V”. HLTV próbowało uzyskać komentarz od ESL, jednak do momentu ich publikacji nie otrzymało odpowiedzi.

Źródło: HLTV
-2
g4skins
#rating
TombStone

HLTV zaktualizowało formułę Ratingu po roku w CS2

HLTV zaktualizowało formułę Ratingu po roku w CS2

HLTV zaktualizowało formułę Ratingu po roku w CS2

HLTV ogłosiło zmiany w stosowanej formule wyliczającej Rating 2.0 (od teraz 2.1). Wszystko na podstawie analizy danych po roku istnienia CS2, w którym korzysta się z MR12. W praktyce oznacza to zmniejszenie znaczenia przeżycia graczy. Wzrósł wpływ fraga, zadawanych obrażeń, a spadł przeżycia, KAST oraz Impact. Lista zmian: - Średnie skorygowane przy użyciu danych z 1 roku CS2 - Średnia ratignu wróciła do 1,0 dla turnieju - Wszystkie pięć ocen cząstkowych ma teraz taką samą wagę, po tym jak przetrwanie, Impact i KAST stały się zbyt ważne w CS2 dla Ratingu 2.0 - Przeżycie w przegranych rundach (zachowanie) daje niższą nagrodę. - Fragi z asystą dają większą nagrodę niż w 2.0 ze względu na 26 zadanych obrażeń zaliczanych jako asystę zamiast 41. Przykład zmiany Ratingu dla poszczególnych graczy wg różnych turniejów: Jame - 1,22 -> 1,11 FL1T - 1,10 -> 1,01 r1nkle - 1,08 -> 1,01 FL1T - 1,15 -> 1,07 KSCERATO - 1,08 -> 0,98 SunPayus - 1,07 -> 0,99 Rating 2.1 to tymczasowe rozwiązanie, jednak już trwają pracę nad Ratingiem 3.0.

+25
Tagi:#rating#hltv