Sponsor serwisuBetclic
g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#coldzera
d3oo

coldzera o molodoyu: Ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach

coldzera o molodoyu: Ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach
Zdjęcie: PGL

coldzera o molodoyu: Ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach

Ludzie pokładają w tym dzieciaku ogromne nadzieje, a potem chłopak wbija sobie do głowy, że musi grać, tak aby spełniać oczekiwania wszystkich. To naprawdę trudne. Czy ci się to podoba, czy nie, to ogromnie wpływa na psychikę gracza. Trzeba być z tym bardzo ostrożnym. Myślę, że jego potencjał nie ogranicza się do tego, aby został zapamiętany jako bardzo dobry gracz. Moim zdaniem ma pełen potencjał, by zostać najlepszym snajperem na świecie w nadchodzących latach.

Źródło: YT/coldzera
0
betclick
g4skins
#bug
TombStone

Społeczność rozgryzła kolejny duży błąd gry. Aktualizacja Valve kwestią czasu?

@poggu__

Zdebugowaliśmy kolejny błąd psujący rozgrywkę. Czasami można było znaleźć się w stanie, w którym powolne poruszanie się w wodzie nadal odtwarzało kroki. Dzieje się tak za każdym razem, gdy ragdoll UPADA w wodzie, co oznacza, że musisz umrzeć na ziemi, a ragdoll wpada do wody, a nie umierasz bezpośrednio w wodzie. Gra stara się być fantazyjna i dodać efekty rozpryskiwania do kilku kości lalki ragdoll, gdy lalka ragdoll dotyka func_water, jednak robi to poprzez odrodzenie jednostki water_splasher dla każdej kości i dołączenie jej do niej, ta jednostka NIGDY nie jest usuwana. Tak więc, kiedy się odradzasz, nadal masz przy sobie wszystkie jednostki rozpryskujące i za każdym razem, gdy dotkną wody, rozpryskują się, a te rozpryski nie dbają o to, czy chodzisz, czy nie, nie powinny istnieć na żywych graczach. Podziękowania dla @sileeeent za znalezienie powtarzalnego sposobu na zrobienie tego w meczu offline, co pozwoliło mi to debugować.

We debugged another game breaking bug. Sometimes you'd get in a state where shifting in water would still play footsteps. This happens whenever your ragdoll FALLS in water, meaning you have to die on ground and your ragdoll falls into the water, not you dying directly in water. The game is trying to be fancy and add splashing effects to several bones of a ragdoll when a ragdoll touches func_water, however they do this by spawning a water_splasher entity for each bone and parenting/attaching it to it, this entity NEVER gets deleted. Thus when you respawn you still have all the splasher entities on you and whenever they touch water they splash, and these splasher don't care if you are walking or not, they are not supposed to exist on living players. Thanks to @sileeeent for finding a reproducible way to do this in an offline match allowing me to debug this.

166
18
+20
Tagi:#bug