Właśnie dlatego CS2 potrzebuje zasady definitywnego zakończenia gry w przeciwieństwie do nieskończonych dogrywek. Powoduje to problemy z harmonogramem/logistyką i w pewnym momencie staje się po prostu odrętwiające dla wszystkich stron. Po 3-5 dogrywkach MR3 to musi się zmienić. Złota runda lub dwie wygrane w MR1 z rzędu.
This is why CS2 needs a rule for a definitive end to a game versus infinite OTs. It’s causes issues with scheduling/logistics and at a certain point it just becomes mind numbing for all parties. After 3-5 MR3 OTs it needs to pivot. Sudden death or MR1 win 2 in a row.
THE LONGEST MAP EVER PLAYED ON CS2! 😳 71 SEVENTY ONE rounds were played between @FNATIC & @M80gg on Anubis at #ESLProLeague XX
THE LONGEST MAP EVER PLAYED ON CS2! 😳 71 SEVENTY ONE rounds were played between @FNATIC & @M80gg on Anubis at #ESLProLeague XX