g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#major
TombStone

Zmiana zasad w trakcie Majora; anulowano mecze o 4. miejsce

Zmiana zasad w trakcie Majora; anulowano mecze o 4. miejsce

Zmiana zasad w trakcie Majora; anulowano mecze o 4. miejsce

Po decyzji organizatora turniejów RMR oraz samego Majora, chińskiej firmy Perfect World, anulowano mecze o 4. miejsce RMR A oraz RMR B. To efekt reakcji Valve, które nakazało zmienić zasady podziału slotów na samym Majorze w trakcie rozgrywek. Główne zasady Valve dotyczące podziału slotów mówią wyraźnie, że o tym czy drużyna zacznie od fazy otwarcia czy eliminacyjnej powinien decydować oficjalny ranking Valve sprzed RMR. Jednak Perfect World podjął decyzję o ustaleniu tego na podstawie miejsc na samych turniejach RMR oraz rozegraniu dodatkowych meczów o 4. miejsca (jeden taki mecz, FaZe - Cloud9 już się odbył). Valve pierwotnie zaakceptowało taką mizanę, jednak teraz twórca gry miał poprosić o cofnięcie tej decyzji. O ile w przypadku RMR A taka decyzja nie ma żadnego znaczenia, bo nie było tam żadnych niespodzianek, o tyle w przypadku RMR B oznaczałoby to, że BIG, zamiast od fazy eliminacyjnej Majora, rozpoczęłoby od fazy otwarcia. Podobna sytuacja dotyczy 3DMAX, jednak w ich przypadku jest szansa, że zagwarantuje im to także pozycja w rankingu.

-1
#3dmax
TombStone

Kuzyni zagubieni po podłożeniu C4 i 3DMAX jedzie na Majora!

alt
-9
g4skins
#dust
TombStone

Niezliczone dogrywki powinny zostać ograniczone?

@followdusT

Właśnie dlatego CS2 potrzebuje zasady definitywnego zakończenia gry w przeciwieństwie do nieskończonych dogrywek. Powoduje to problemy z harmonogramem/logistyką i w pewnym momencie staje się po prostu odrętwiające dla wszystkich stron. Po 3-5 dogrywkach MR3 to musi się zmienić. Złota runda lub dwie wygrane w MR1 z rzędu.

This is why CS2 needs a rule for a definitive end to a game versus infinite OTs. It’s causes issues with scheduling/logistics and at a certain point it just becomes mind numbing for all parties. After 3-5 MR3 OTs it needs to pivot. Sudden death or MR1 win 2 in a row.

@ESLCS

THE LONGEST MAP EVER PLAYED ON CS2! 😳 71 SEVENTY ONE rounds were played between @FNATIC & @M80gg on Anubis at #ESLProLeague XX

THE LONGEST MAP EVER PLAYED ON CS2! 😳 71 SEVENTY ONE rounds were played between @FNATIC & @M80gg on Anubis at #ESLProLeague XX

4
0
-41
Tagi:#dust#epl