g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#kyousuke
TombStone

STYKO o kyousuke: Największym problemem są pokrywające się pozycje z donkiem

STYKO o kyousuke: Największym problemem są pokrywające się pozycje z donkiem

STYKO o kyousuke: Największym problemem są pokrywające się pozycje z donkiem

Jego pokrywające się pozycje z donkiem są właściwie największym problemem. Jest to podobne do sytuacji m0NESY'ego i s1mple'a w NaVi i NaVi Junior. m0NESY był prawdopodobnie gotowy do przejścia do głównego składu, ale s1mple jest niezastąpiony, podobnie jak donk teraz. m0NESY odniósł wiele sukcesów, dostając się do międzynarodowej drużyny za wysoki wykup, ale pytania dotyczą tego, czy kyousuke potrafi wystarczająco dobrze komunikować się w języku angielskim i czy jego cena wykupu jest rozsądna, aby jakakolwiek duża organizacja się do niego odezwała.

Źródło: pley.gg
+9
g4skins
#dust
TombStone

Niezliczone dogrywki powinny zostać ograniczone?

@followdusT

Właśnie dlatego CS2 potrzebuje zasady definitywnego zakończenia gry w przeciwieństwie do nieskończonych dogrywek. Powoduje to problemy z harmonogramem/logistyką i w pewnym momencie staje się po prostu odrętwiające dla wszystkich stron. Po 3-5 dogrywkach MR3 to musi się zmienić. Złota runda lub dwie wygrane w MR1 z rzędu.

This is why CS2 needs a rule for a definitive end to a game versus infinite OTs. It’s causes issues with scheduling/logistics and at a certain point it just becomes mind numbing for all parties. After 3-5 MR3 OTs it needs to pivot. Sudden death or MR1 win 2 in a row.

@ESLCS

THE LONGEST MAP EVER PLAYED ON CS2! 😳 71 SEVENTY ONE rounds were played between @FNATIC & @M80gg on Anubis at #ESLProLeague XX

THE LONGEST MAP EVER PLAYED ON CS2! 😳 71 SEVENTY ONE rounds were played between @FNATIC & @M80gg on Anubis at #ESLProLeague XX

4
0
-41
Tagi:#dust#epl