g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#kyousuke
TombStone

STYKO o kyousuke: Największym problemem są pokrywające się pozycje z donkiem

STYKO o kyousuke: Największym problemem są pokrywające się pozycje z donkiem

STYKO o kyousuke: Największym problemem są pokrywające się pozycje z donkiem

Jego pokrywające się pozycje z donkiem są właściwie największym problemem. Jest to podobne do sytuacji m0NESY'ego i s1mple'a w NaVi i NaVi Junior. m0NESY był prawdopodobnie gotowy do przejścia do głównego składu, ale s1mple jest niezastąpiony, podobnie jak donk teraz. m0NESY odniósł wiele sukcesów, dostając się do międzynarodowej drużyny za wysoki wykup, ale pytania dotyczą tego, czy kyousuke potrafi wystarczająco dobrze komunikować się w języku angielskim i czy jego cena wykupu jest rozsądna, aby jakakolwiek duża organizacja się do niego odezwała.

Źródło: pley.gg
+7
g4skins
#bug
TombStone

Udało się znaleźć przyczynę "boost buga"! "Dla Valve powinno być absolutnie banalne, aby w końcu naprawić ten błąd"

@poggu__

Właśnie dowiedzieliśmy się, co jest przyczyną "boost buga" - to pieprzone ragdolle. Za każdym razem, gdy zginiesz stojąc na ragdollu, kolizja po stronie klienta zostanie trwale wyłączona dla tego gracza. Dzieje się tak, ponieważ gra wyłącza kolizję gracza za każdym razem, gdy ragdoll dotyka innego ragdolla, jednostka ragdolla jest w rzeczywistości tą samą jednostką, co cały gracz. Możesz to odtworzyć, zabijając bota, stając na jego ragdollu, a następnie zabijając siebie, w następnej rundzie pojawi się "boost bug". Ponadto, aby wyjaśnić, "boost" jest nieprawidłowy, wszystkie kolizje ze wszystkich stron będą popsute, nie tylko podczas boostowania. Uruchomienie "cl_player_ragdolls_collide 1" (wymagane sv_cheats) całkowicie naprawi boost buga, ale także umożliwi kolizje między ragdollami. Ten błąd został wprowadzony, gdy Valve wyłączyło kolizje ragdolli, ponieważ ludzie ustawiali je jeden na drugim. Dzięki tym informacjom dla Valve powinno być absolutnie banalne, aby w końcu naprawić ten błąd, chodzi tylko o odtworzenie błędów.

We just figured out what cases the "boost bug", it's the fucking ragdolls. Whenever you die while standing on a ragdoll your client side collision will be permanently disabled for that player. This happens because the game disables player collision whenever your ragdoll touches another ragdoll, the ragdoll entity is actually the same entity as your entire player. You can reproduce this by killing a bot, standing on his ragdoll and then killing yourself, next round you'll have "boost bug". Also to clarify, "boost" is incorrect, all the collision from all sides will be broken, not just when boosting. By running "cl_player_ragdolls_collide 1" (sv_cheats required) it will completely fix the boost bug, but also enable collisions between ragdolls. This bug pretty much got introduced whenever Valve disabled ragdoll collisions because people were piling them on top of each other. With this information it should be absolutely trivial for Valve to finally fix this bug, it's all about just getting to reproduce the bugs.

713
72
@poggu__

Podziękowania dla całej społeczności steamdb za przyłączenie się do tego polowania, @thexpaw, @H7pernerd i wreszcie u/golden_lemonade za znalezienie początkowych kroków reprodukcji (upadek z Vertigo będąc na zawodniku).

Props to the entire steamdb community for joining onto this hunt, @thexpaw, @H7pernerd and lastly u/golden_lemonade for finding the initial reproduction steps (falling from vertigo while on a player).

57
1
+14
Tagi:#bug#boost#boostbug