g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#messioso
TombStone

Menadżer Complexity o decyzji Valve: Poruszyłem tę kwestię jakiś czas temu, zanim UE naprawdę się rozpoczęło

@messioso

Dużo tu do przeanalizowania. Oczywiście poruszyłem tę kwestię jakiś czas temu, zanim UE naprawdę się rozpoczęło, gdyby decyzja została podjęta, byłoby w porządku. Zmiana jej teraz, po tym jak dwie drużyny zasadniczo zakwalifikowały się do zaawansowanego etapu tylko po to, by zostać cofniętymi, jest dość rażąca.

@HLTVorg

Shanghai Major Elimination stage invites to be decided by VRS update; fourth-place deciders cancelled

Shanghai Major Elimination stage invites to be decided by VRS update; fourth-place deciders cancelled
There will be no fourth-place decider in RMR B and the fourth-place decider match already played in RMR A will be annulled.
422
10
@messioso

Podtrzymuję, że jest to właściwa metoda rozstawiania, aby zapewnić, że najlepsze drużyny zostaną nagrodzone za swoje rankingi. Przede wszystkim nie miało sensu stosowanie nowej metody rozstawiania w Kopenhadze, a następnie cofnięcie w Szanghaju. Przed prawdopodobnym usunięciem RMR i korzystaniem wyłącznie z VRS od 2025.

49
0
0
g4skins
#snaptap
TombStone

Wiemy, kto korzystał ze Snap Tapa podczas grup BLASTa

Wiemy, kto korzystał ze Snap Tapa podczas grup BLASTa

Wiemy, kto korzystał ze Snap Tapa podczas grup BLASTa

Użytkownik reddita o nicku Person328 przeanalizował dema z niedawno rozgrywanej fazy grupowej jesienniej edycji BLAST Premier. Dzięki temu mógł z niemal 100% pewnością wskazać na graczy, którzy używają Snap Tapa w klawiaturach Razera lub pokrewnej funkcji (SOCD lub null bindy). Wg jego zestawienia z takiego ułatwienia korzystało 25 z 80 biorących udział graczy. Zestawienie wg drużyn: NIP: isak, alex, REZ Virtus Pro: n0rb3r7 Cloud 9: Ax1Le Heroic: sAw, TeSeS,* sjuush* Complexity: Grim, floppy NaVi: jL FaZe: rain, frozen G2: NiKo, m0NESY* Liquid: jks, YEKINDAR, ultimate* Falcons: Magisk, snappi*, maden* Astralis: br0*, stavn*, dev1ce* BIG: rigoN* * - zawodnicy, którzy albo mieli niektóre gry bez nakładających się ticków wejściowych lub wszystkie ich gry miały blisko zera nakładających się ticków wejściowych. Ze względu na lagi lub inne błędy pewna niska liczba nakładających się ticków może się pojawić nawet jeśli gracz używa Snap Tapa lub pokrewnych funkcji.

Źródło: reddit
+10
Tagi:#snaptap#nullbind#socd#wooting#razer#blast