g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#saw
TombStone

sAw o SunPayusie: Z tym zespołem znów poczuje radość

sAw o SunPayusie: Z tym zespołem znów poczuje radość

sAw o SunPayusie: Z tym zespołem znów poczuje radość

Myślę, że z tym zespołem znów poczuje radość. Mam nadzieję, że przynajmniej ze mną, ale oczywiście także z tymi młodymi chłopakami. Już to widzę; to rozpala w nim iskrę, gdy widzi, jak podkręcają TeamSpeaka i słyszy radość rano, gdy dołączają do TeamSpeaka i zaczynamy sesje teoretyczne lub cokolwiek innego. To mogą być długie dni, ale wszyscy ci ludzie pokazują tak dobrą energię, że myślę, że SunPayus również ją od nich czerpie. Teraz jego sytuacja jest nieco inna, ponieważ jest najstarszym graczem w składzie, więc może również wnieść trochę przywództwa do mieszanki i pokazać swoje doświadczenie, więc w pewnym sensie idzie to w obie strony; może pokazać doświadczenie młodszym chłopakom, ale młodsi będą mogli jeszcze bardziej podnieść jego energię, a potem będziemy mogli budować na tym w przyszłości, więc miło to widzieć.

Źródło: HLTV
0
#aktualizacja
TombStone

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

- Drobna optymalizacja wydajności w niektórych przypadkach związanych z procesorem. - Ustawienie podążania za recoilem podczas oglądania będzie teraz przestrzegać ustawienia celownika widza, jeśli celownik celu jest wyświetlany. - Dodano obsługę aktualizacji istniejących adnotacji map w Warsztacie Steam. Na przykład użyj „workshop_annotation_submit 123456”, aby zaktualizować identyfikator zgłoszenia = 123456 znajdujący się w adresie URL warsztatu. Przekazanie identyfikatora, który nie należy do ciebie, spowoduje utworzenie zupełnie nowego zgłoszenia. Po pierwszej aktualizacji identyfikator zostanie osadzony w pliku adnotacji i będzie można przesyłać kolejne zmiany bez konieczności ponownego podawania identyfikatora.

-5
#bug
TombStone

Gracze podmienili pliki CS2, przez co modele rywali mogły wyglądać w dowolny sposób

@Flyo_cs

Zepsuliśmy @CounterStrike (ponownie) I tak, to działa na oficjalnych serwerach... znalezione przez https://t.co/KgIYvzQTVe

МОЛЕКУРЯТНИК
Данный канал посвящен моей больной ФАНТАЗИИ! Здесь вы найдете всё. Видео будут на разную тему будь то игры или какие то социальные проблемы приправленные юмором. Так же вы увидите разные рубрики по играм комиксам и даже фильмам. Я не собираюсь ограничиваться только одной идеей т.к. их целый чердак. Ещё прошу не сравнивать меня с ранее увиденными каналами. Я их смотрю только в целях будет ли у меня уникальный контент!
3.5K
229
+1
g4skins
#klawiatury
TombStone

Wiadomo, kto używał nowej kontrowersyjnej funkcji klawiatur. Na liście jL, electroNic czy też YEKINDAR

Wiadomo, kto używał nowej kontrowersyjnej funkcji klawiatur. Na liście jL, electroNic czy też YEKINDAR

Wiadomo, kto używał nowej kontrowersyjnej funkcji klawiatur. Na liście jL, electroNic czy też YEKINDAR

Jeden z użytkowników Reddita o pseudonimie Mike stworzył skrypt do analizy dem z meczów profesjonalnych drużyn, który potrafi wskazać, którzy zawodnicy z niemal 100% prawdopodobieństwem korzystają z funkcji, które od niedawna w swoich klawiaturach wprowadzają producenci. Mowa o funkcji Snap Tap Razera, SOCD Wootinga oraz o tzw. Null Bidnach. Opcja ta uniemożliwia graczowi jednoczesne wciśnięcie obu klawiszy odpowiadających za poruszanie się w przeciwnych kierunkach (np. A i D lub W i S). W praktyce sprawia to, że tzw. counter strafe'ing jest za każdym razem perfekcyjny, co może dawać przewagę w pojedynkach, gdzie precyzja poruszania odgrywa ważną rolę. Jako pierwszy tę funkcję wprowadził Razer, jednak nim zrobił to oficjalnie, to możliwość testów otrzymali partnerzy marki, w tym niektóre drużyny. Wspomniana wcześniej analiza objęła 19. sezon EPL-a, IEM Dallas, BLAST Premier Spring oraz EWC. Zdaniem Razera, organizatorzy turniejów dopuścili tę opcję. EPL: KRIMZ - 2 gry z / 10 rozegranych Maka - 6/9 Skullz - 12/12 YEKINDAR - 12/12 IEM Dallas: skullz - 1/10 jL - 2/5 huNter- - 4/16 nexa - 7/16 electroNic - 7/7 YEKINDAR - 10/10 BLAST Premier: nexa - 6/6 electroNic -9/9 EWC: skullz - 0(3*)/8 KSCERATO - 0(3*)/8 aliStair - 3/3 frozen- 4/4 rain - 4/4 Cabbi - 5/5 iceberg - 5/5 FL1T - 7/7 torzsi - 9/9 jL - 10/10 * - na 3 mapach mieli zdecydowanie niższe nachodzące na siebie ticki w porównaniu do innych rozgrywanych, co również wygląda na korzystanie z tej opcji. Z wszystkich wymienionych zawodników tylko trzech nie korzysta z Razera Huntsman V3 Pro. Dwa razy mowa o Logitechu G Pro X TKL, a raz o Wootingu 60HE. Warto jednak dodać, że informacja o używanej klawiaturze mogła nie być aktualna.

Źródło: Mike
+13
Tagi:#klawiatury#snaptap#razer#socd