g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#naklejki
TombStone

Koniec z opóźnieniami w Majorowych naklejkach? Gracze muszą wykonać swój autograf odręcznie

Koniec z opóźnieniami w Majorowych naklejkach? Gracze muszą wykonać swój autograf odręcznie

Koniec z opóźnieniami w Majorowych naklejkach? Gracze muszą wykonać swój autograf odręcznie

Valve wprowadziło nowe reguły dotyczące naklejek. Odtąd wszystkie autografy graczy będą wykonywane odręcznie przez samych zawodników. Podpisy będą zbierane podczas turniejów RMR, które będą rozgrywane w listopadzie w Szanghaju. Swój autograf złożą wszyscy zawodnicy z 56 biorących udział drużyn, ale w sprzedaży pojawią się tradycyjnie tylko 24 zakwalifikowanych drużyn. Zmiana ta podyktowana jest wielokrotnymi opóźnieniami w premierze naklejek przed poprzednimi Majorami. Autografy często były niezgodne z wytycznymi. Zdarzało się nawet, że były wykonane cyfrowo np. przez samo wykorzystanie dobranego fontu. Późna premiera naklejek prawdopodobnie miała bezpośredni wpływ na sprzedaż. W Kopenhadze przez wspomniane problemy pojawiły się one dopiero w dniu startu Majora. Wg nowych wytycznych podpisy mają "wyglądać jak autograf, który gracz mógłby złożyć na podkładce, jego narysowanie nie powinno zająć więcej niż kilka sekund, powinien mniej więcej przypominać jego rzeczywisty nick, a nie być przesadnie zaprojektowany lub zawierać zdjęcie lub logo".

+7
g4skins
#klawiatury
TombStone

Wiadomo, kto używał nowej kontrowersyjnej funkcji klawiatur. Na liście jL, electroNic czy też YEKINDAR

Wiadomo, kto używał nowej kontrowersyjnej funkcji klawiatur. Na liście jL, electroNic czy też YEKINDAR

Wiadomo, kto używał nowej kontrowersyjnej funkcji klawiatur. Na liście jL, electroNic czy też YEKINDAR

Jeden z użytkowników Reddita o pseudonimie Mike stworzył skrypt do analizy dem z meczów profesjonalnych drużyn, który potrafi wskazać, którzy zawodnicy z niemal 100% prawdopodobieństwem korzystają z funkcji, które od niedawna w swoich klawiaturach wprowadzają producenci. Mowa o funkcji Snap Tap Razera, SOCD Wootinga oraz o tzw. Null Bidnach. Opcja ta uniemożliwia graczowi jednoczesne wciśnięcie obu klawiszy odpowiadających za poruszanie się w przeciwnych kierunkach (np. A i D lub W i S). W praktyce sprawia to, że tzw. counter strafe'ing jest za każdym razem perfekcyjny, co może dawać przewagę w pojedynkach, gdzie precyzja poruszania odgrywa ważną rolę. Jako pierwszy tę funkcję wprowadził Razer, jednak nim zrobił to oficjalnie, to możliwość testów otrzymali partnerzy marki, w tym niektóre drużyny. Wspomniana wcześniej analiza objęła 19. sezon EPL-a, IEM Dallas, BLAST Premier Spring oraz EWC. Zdaniem Razera, organizatorzy turniejów dopuścili tę opcję. EPL: KRIMZ - 2 gry z / 10 rozegranych Maka - 6/9 Skullz - 12/12 YEKINDAR - 12/12 IEM Dallas: skullz - 1/10 jL - 2/5 huNter- - 4/16 nexa - 7/16 electroNic - 7/7 YEKINDAR - 10/10 BLAST Premier: nexa - 6/6 electroNic -9/9 EWC: skullz - 0(3*)/8 KSCERATO - 0(3*)/8 aliStair - 3/3 frozen- 4/4 rain - 4/4 Cabbi - 5/5 iceberg - 5/5 FL1T - 7/7 torzsi - 9/9 jL - 10/10 * - na 3 mapach mieli zdecydowanie niższe nachodzące na siebie ticki w porównaniu do innych rozgrywanych, co również wygląda na korzystanie z tej opcji. Z wszystkich wymienionych zawodników tylko trzech nie korzysta z Razera Huntsman V3 Pro. Dwa razy mowa o Logitechu G Pro X TKL, a raz o Wootingu 60HE. Warto jednak dodać, że informacja o używanej klawiaturze mogła nie być aktualna.

Źródło: Mike
+13
Tagi:#klawiatury#snaptap#razer#socd