g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#xkacpersky
TombStone

Trener ENCE o xKacperskym: Nie powiem, że byłem zdumiony, ale byłem pod wrażeniem

Trener ENCE o xKacperskym: Nie powiem, że byłem zdumiony, ale byłem pod wrażeniem

Trener ENCE o xKacperskym: Nie powiem, że byłem zdumiony, ale byłem pod wrażeniem

Podczas testowania graczy szybko zdaliśmy sobie sprawę, że jedna zmiana nie wystarczy dla zespołu, który mieliśmy w tym czasie, ponieważ z gla1ve, Kylar, sdy i Goofy, który następnie musiał zostać zastąpiony, mieliśmy już trzech graczy, którzy byli podobni, jeśli chodzi o niepodejmowanie zbyt dużego ryzyka, nie bycie zbyt agresywnym, bycie bardziej wykalkulowanym, dlatego też szukaliśmy - podczas testowania Neityu, który był pierwszym kandydatem na naszej liście - i natknęliśmy się na xKacpersky'ego. Był on oczywiście całkowitym przeciwieństwem Goofy'ego i Kylara. Był agresywnym graczem, cały czas podejmował ryzyko, był nieco bardziej szalony, był innowacyjny, jeśli chodzi o zagrania i wszystkie tego rodzaju rzeczy, których poprzedniemu składowi brakowało. Podczas testowania Neityu okazało się również, że ten facet jest naprawdę cholernie dobry w tym, co robi, będąc kotwicą i lurkerem, mimo że nie ma takiego doświadczenia jak Kylar. Szybko zauważysz, że prawdopodobnie ma wyższy pułap umiejętności i większy potencjał, ponieważ jest młodszy, a także chciałem wnieść świeżą energię do zespołu. Więc sprowadzenie go było oczywiste, ale musiałem też zdać sobie sprawę: „Hej, jeśli sprowadzę Neityu, nadal potrzebuję tego agresywnego gracza, który powoduje chaos, który próbuje zająć miejsce, który tworzy luki i wszystkie tego rodzaju rzeczy, wymuszając nadmierną rotację”. Kiedy zaczęliśmy grać z xKacperskym, myślę, że nawet po pierwszych pracach, nasz trener efektywności Sens napisał do mnie: „Hej, daj temu facetowi kontrakt”. Tak samo było w moim przypadku. Nie powiem, że byłem zdumiony, ale byłem pod wrażeniem tego, co zobaczyłem, ponieważ w wywiadzie, który z nim przeprowadziłem, był bardzo cichy, bardzo nieśmiały, ale widziałem wcześniej jego dema i wiedziałem: „Okej, jak ten facet może robić takie zagrania, skoro jest taki cichy?”. Ale gdy tylko pojawił się na serwerze, jego komunikacja zmieniła się o 180º. Był taki energiczny, wnosił dobre emocje i dobrą energię do zespołu.

Źródło: HLTV
+4
g4skins
#valve
TombStone

Valve z konkretami o otwartym systemie turniejów od 2025 roku

Valve z konkretami o otwartym systemie turniejów od 2025 roku

Valve z konkretami o otwartym systemie turniejów od 2025 roku

Valve opublikowało dokument doprecyzowując reguły organizacji turniejów Tier1 oraz Tier2 i tego, jak można otrzymać licencję począwszy od sezonu 2025. Od przyszłego roku turnieje będą dzielone na rankingowe oraz nierankingowe. Tylko te pierwsze będą brane pod uwagę w przypadku rankingu tworzonego przez Valve (Valve Regional Standings - VRS). Turnieje rankingowe będą musiały funkcjonować w zgodzie z zasadami dotyczącymi zaproszeniami na podstawie rankingu czy też istnienia kwalifikacji. Pula nagród turniejów nierankingowych nie będzie mogła przekroczyć 100 tys. $, a suma pul takich turniejów od jednego organizatora nie może przekroczyć 250 tys. $ w skali roku. Turnieje Tier1 będą wymagały zapraszania minimum 16 drużyn wg rankingu począwszy od tej zaproszonej z najwyższą pozycją, przy czym przynajmniej 8 musi pochodzić z części kwalifikacyjnej. W przypadku Tieru2, jeśli organizator zdecyduje się na zapraszanie drużyn, to będzie mógł robić to tylko w przypadku zespołów od 9. miejsca VRS. Tier1 i Tier2 mogą, ale nie muszą, obejmować otwarte kwalifikacje. Jedną z kluczowych reguł turniejów rankingowych będzie konieczność zapraszania 1,5x liczby drużyn biorących udział w głównej części turnieju wg VRS. Połowa drużyn może być zaproszona bezpośrednio, ale reszta musi przebyć drogę przez zamknięte kwalifikacje, które jednak mogą być w formie wstępnej turnieju. Z tą regułą zgodne są dotychczasowo rozgrywane IEM Katowice oraz IEM Cologne z fazą Play-in (8 w głównym turnieju, a 16 w Play-inach). Valve będzie dopuszczało zaproszenie 2 drużyn w formie dzikiej karty na każde 8 ekip w turnieju głównym. Takie zespoły muszą jednak mieć w składzie co najmniej trzech graczy, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy byli częścią drużyny z najlepszej "8" rankingu VRS lub zwycięzcy turnieju Tier1 w ostatnich 12 miesiącach. Takie drużyny nie mogą być jednak zapraszane do głównego turnieju, a jedynie do części wstępnej. Mogą być organizowane turnieje dzikiej karty, jednak mogą one odbywać się raz na trzy przeprowadzone zawody Tieru1. Może w nich grać dowolna liczba drużyn z dziką karty, o ile są zgodne z wcześniej wspomnianymi regułami dotyczącymi składów. Od teraz turnieje TIer1 (lokalizacja, kwalifikacje, pula nagród i więcej) muszą być ogłaszane z odpowiednim wyprzedzeniem. Turnieje planowane na 2026 rok muszą być ogłoszone do 1 stycznia 2025 roku. Wszystkie detale turniejów dotyczące wynagrodzenia (pule nagród, kwoty gwarantowane, prawa medialne i podział z zysków) muszą być publikowane przez organizatorów.

+22
Tagi:#valve#VRS