Podczas testowania graczy szybko zdaliśmy sobie sprawę, że jedna zmiana nie wystarczy dla zespołu, który mieliśmy w tym czasie, ponieważ z gla1ve, Kylar, sdy i Goofy, który następnie musiał zostać zastąpiony, mieliśmy już trzech graczy, którzy byli podobni, jeśli chodzi o niepodejmowanie zbyt dużego ryzyka, nie bycie zbyt agresywnym, bycie bardziej wykalkulowanym, dlatego też szukaliśmy - podczas testowania Neityu, który był pierwszym kandydatem na naszej liście - i natknęliśmy się na xKacpersky'ego. Był on oczywiście całkowitym przeciwieństwem Goofy'ego i Kylara. Był agresywnym graczem, cały czas podejmował ryzyko, był nieco bardziej szalony, był innowacyjny, jeśli chodzi o zagrania i wszystkie tego rodzaju rzeczy, których poprzedniemu składowi brakowało. Podczas testowania Neityu okazało się również, że ten facet jest naprawdę cholernie dobry w tym, co robi, będąc kotwicą i lurkerem, mimo że nie ma takiego doświadczenia jak Kylar. Szybko zauważysz, że prawdopodobnie ma wyższy pułap umiejętności i większy potencjał, ponieważ jest młodszy, a także chciałem wnieść świeżą energię do zespołu. Więc sprowadzenie go było oczywiste, ale musiałem też zdać sobie sprawę: „Hej, jeśli sprowadzę Neityu, nadal potrzebuję tego agresywnego gracza, który powoduje chaos, który próbuje zająć miejsce, który tworzy luki i wszystkie tego rodzaju rzeczy, wymuszając nadmierną rotację”. Kiedy zaczęliśmy grać z xKacperskym, myślę, że nawet po pierwszych pracach, nasz trener efektywności Sens napisał do mnie: „Hej, daj temu facetowi kontrakt”. Tak samo było w moim przypadku. Nie powiem, że byłem zdumiony, ale byłem pod wrażeniem tego, co zobaczyłem, ponieważ w wywiadzie, który z nim przeprowadziłem, był bardzo cichy, bardzo nieśmiały, ale widziałem wcześniej jego dema i wiedziałem: „Okej, jak ten facet może robić takie zagrania, skoro jest taki cichy?”. Ale gdy tylko pojawił się na serwerze, jego komunikacja zmieniła się o 180º. Był taki energiczny, wnosił dobre emocje i dobrą energię do zespołu. - Niclas "enkay J" Krumhorn