g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#kyousuke
TombStone

STYKO o kyousuke: Największym problemem są pokrywające się pozycje z donkiem

STYKO o kyousuke: Największym problemem są pokrywające się pozycje z donkiem

STYKO o kyousuke: Największym problemem są pokrywające się pozycje z donkiem

Jego pokrywające się pozycje z donkiem są właściwie największym problemem. Jest to podobne do sytuacji m0NESY'ego i s1mple'a w NaVi i NaVi Junior. m0NESY był prawdopodobnie gotowy do przejścia do głównego składu, ale s1mple jest niezastąpiony, podobnie jak donk teraz. m0NESY odniósł wiele sukcesów, dostając się do międzynarodowej drużyny za wysoki wykup, ale pytania dotyczą tego, czy kyousuke potrafi wystarczająco dobrze komunikować się w języku angielskim i czy jego cena wykupu jest rozsądna, aby jakakolwiek duża organizacja się do niego odezwała.

Źródło: pley.gg
+12
g4skins
#ropz
TombStone

ropz uważa, że Razer przesadził. "To nie powinno być dozwolone"

@nicxCS

Mam wrażenie, że to po prostu zostanie zakazane, prawda? Moim zdaniem oprogramowanie dające ci dane wejściowe wydaje się liczyć jako pomoc zewnętrzna.

I feel like to's will just ban this right?? A software giving inputs for you seems like it would count as external assistance if you ask me

@JimmyMalavong

We fixed CS2 movements. No more gliding feeling. Gain precious time on your counter-strafes and dominate your opponents. Now available on our Huntsman V3 Pro line ! https://t.co/5wF7ePrg0H

We fixed CS2 movements. No more gliding feeling. Gain precious time on your counter-strafes and dominate your opponents. Now available on our Huntsman V3 Pro line ! https://t.co/5wF7ePrg0H

GIF
@Razer

Secure the victory with Snap Tap - #Razer Synapse’s latest update for the Razer Huntsman V3 Pro Line prioritizes your last keystroke for split-second control and flawless counter-strafing. Land those game-winning headshots with ease now: https://t.co/EdjNfpG4fx

Secure the victory with Snap Tap - #Razer Synapse’s latest update for the Razer Huntsman V3 Pro Line prioritizes your last keystroke for split-second control and flawless counter-strafing. Land those game-winning headshots with ease now: https://t.co/EdjNfpG4fx

628
30
@ropz

Tak, to nie powinno być dozwolone. Dobra robota JimmyMalavong, ale to trochę za dużo, dosłownie makro/skrypt, inaczej znany jako null-binds. Gracze CS KZ znają efekty tego, w zasadzie usuwa to ludzki błąd podczas poruszania się/strafe'owania. Było to niezgodne z zasadami i banowane w kilku innych grach (osu, cs 1.6 kz, o ile wiem). Przynajmniej na to wygląda, daj mi znać, jeśli się mylę

Yeah, shouldn’t be allowed. Nice work @JimmyMalavong but this is a bit too much, literally a macro/script, otherwise known as null-binds. CS KZers know the effects of this, it basically removes the human error part when you move/strafe. It’s been against the rules and bannable in few other games too (osu, cs 1.6 kz afaik). At least that’s what this seems to be, let me know if I’m wrong

1.5K
26
@JimmyMalavong

Było to dla nas prawdziwym zmartwieniem przed wprowadzeniem i zatwierdzeniem tej funkcji wewnętrznie. Upewniłem się, że organizatorzy zezwolą na tę funkcję. To trochę szara strefa, podobnie jak bind jumpthrowa na początku CSGO. Chętnie z tobą o tym porozmawiam

That was a real concern for us before pushing and greenlighting it internally. I made sure that TOs would allow this feature. It's a bit of a grey area like how the jumpthrow bind was at the begining of CSGO. Happy to discuss about it with you

60
1
+11
Tagi:#ropz#razer