g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#saw
TombStone

sAw o SunPayusie: Z tym zespołem znów poczuje radość

sAw o SunPayusie: Z tym zespołem znów poczuje radość

sAw o SunPayusie: Z tym zespołem znów poczuje radość

Myślę, że z tym zespołem znów poczuje radość. Mam nadzieję, że przynajmniej ze mną, ale oczywiście także z tymi młodymi chłopakami. Już to widzę; to rozpala w nim iskrę, gdy widzi, jak podkręcają TeamSpeaka i słyszy radość rano, gdy dołączają do TeamSpeaka i zaczynamy sesje teoretyczne lub cokolwiek innego. To mogą być długie dni, ale wszyscy ci ludzie pokazują tak dobrą energię, że myślę, że SunPayus również ją od nich czerpie. Teraz jego sytuacja jest nieco inna, ponieważ jest najstarszym graczem w składzie, więc może również wnieść trochę przywództwa do mieszanki i pokazać swoje doświadczenie, więc w pewnym sensie idzie to w obie strony; może pokazać doświadczenie młodszym chłopakom, ale młodsi będą mogli jeszcze bardziej podnieść jego energię, a potem będziemy mogli budować na tym w przyszłości, więc miło to widzieć.

Źródło: HLTV
0
#aktualizacja
TombStone

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

- Drobna optymalizacja wydajności w niektórych przypadkach związanych z procesorem. - Ustawienie podążania za recoilem podczas oglądania będzie teraz przestrzegać ustawienia celownika widza, jeśli celownik celu jest wyświetlany. - Dodano obsługę aktualizacji istniejących adnotacji map w Warsztacie Steam. Na przykład użyj „workshop_annotation_submit 123456”, aby zaktualizować identyfikator zgłoszenia = 123456 znajdujący się w adresie URL warsztatu. Przekazanie identyfikatora, który nie należy do ciebie, spowoduje utworzenie zupełnie nowego zgłoszenia. Po pierwszej aktualizacji identyfikator zostanie osadzony w pliku adnotacji i będzie można przesyłać kolejne zmiany bez konieczności ponownego podawania identyfikatora.

-5
#bug
TombStone

Gracze podmienili pliki CS2, przez co modele rywali mogły wyglądać w dowolny sposób

@Flyo_cs

Zepsuliśmy @CounterStrike (ponownie) I tak, to działa na oficjalnych serwerach... znalezione przez https://t.co/KgIYvzQTVe

МОЛЕКУРЯТНИК
Данный канал посвящен моей больной ФАНТАЗИИ! Здесь вы найдете всё. Видео будут на разную тему будь то игры или какие то социальные проблемы приправленные юмором. Так же вы увидите разные рубрики по играм комиксам и даже фильмам. Я не собираюсь ограничиваться только одной идеей т.к. их целый чердак. Ещё прошу не сравнивать меня с ранее увиденными каналами. Я их смотрю только в целях будет ли у меня уникальный контент!
3.5K
229
+1
g4skins
#ropz
TombStone

ropz uważa, że Razer przesadził. "To nie powinno być dozwolone"

@nicxCS

Mam wrażenie, że to po prostu zostanie zakazane, prawda? Moim zdaniem oprogramowanie dające ci dane wejściowe wydaje się liczyć jako pomoc zewnętrzna.

I feel like to's will just ban this right?? A software giving inputs for you seems like it would count as external assistance if you ask me

@JimmyMalavong

We fixed CS2 movements. No more gliding feeling. Gain precious time on your counter-strafes and dominate your opponents. Now available on our Huntsman V3 Pro line ! https://t.co/5wF7ePrg0H

We fixed CS2 movements. No more gliding feeling. Gain precious time on your counter-strafes and dominate your opponents. Now available on our Huntsman V3 Pro line ! https://t.co/5wF7ePrg0H

GIF
@Razer

Secure the victory with Snap Tap - #Razer Synapse’s latest update for the Razer Huntsman V3 Pro Line prioritizes your last keystroke for split-second control and flawless counter-strafing. Land those game-winning headshots with ease now: https://t.co/EdjNfpG4fx

Secure the victory with Snap Tap - #Razer Synapse’s latest update for the Razer Huntsman V3 Pro Line prioritizes your last keystroke for split-second control and flawless counter-strafing. Land those game-winning headshots with ease now: https://t.co/EdjNfpG4fx

628
30
@ropz

Tak, to nie powinno być dozwolone. Dobra robota JimmyMalavong, ale to trochę za dużo, dosłownie makro/skrypt, inaczej znany jako null-binds. Gracze CS KZ znają efekty tego, w zasadzie usuwa to ludzki błąd podczas poruszania się/strafe'owania. Było to niezgodne z zasadami i banowane w kilku innych grach (osu, cs 1.6 kz, o ile wiem). Przynajmniej na to wygląda, daj mi znać, jeśli się mylę

Yeah, shouldn’t be allowed. Nice work @JimmyMalavong but this is a bit too much, literally a macro/script, otherwise known as null-binds. CS KZers know the effects of this, it basically removes the human error part when you move/strafe. It’s been against the rules and bannable in few other games too (osu, cs 1.6 kz afaik). At least that’s what this seems to be, let me know if I’m wrong

1.5K
26
@JimmyMalavong

Było to dla nas prawdziwym zmartwieniem przed wprowadzeniem i zatwierdzeniem tej funkcji wewnętrznie. Upewniłem się, że organizatorzy zezwolą na tę funkcję. To trochę szara strefa, podobnie jak bind jumpthrowa na początku CSGO. Chętnie z tobą o tym porozmawiam

That was a real concern for us before pushing and greenlighting it internally. I made sure that TOs would allow this feature. It's a bit of a grey area like how the jumpthrow bind was at the begining of CSGO. Happy to discuss about it with you

60
1
+11
Tagi:#ropz#razer